ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قیمت گلکسی زد فولد ۳، زد فلیپ ۳ و بادز ۲ سامسونگ افشا شد

سامسونگ در ۲۰ مرداد از جدیدترین گوشی‌های تاشو خود به همراه یک ایرباد بی‌سیم و ساعت هوشمند رونمایی می‌کند. حالا قیمت گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ به همراه ایرباد بادز ۲ برملا ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۰:۰۰

سامسونگ در ۲۰ مرداد از جدیدترین گوشی‌های تاشو خود به همراه یک ایرباد بی‌سیم و ساعت هوشمند رونمایی می‌کند. حالا قیمت گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ به همراه ایرباد بادز ۲ برملا شده است.

طبق گزارش‌ها، گلکسی زد فولد ۳ با چیپست اسنپدراگون ۸۸۸، ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی از راه می‌رسد. این دستگاه از یک باتری ۴,۳۸۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد و از فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

سامسونگ برای این محصولش سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر و دوربین سلفی زیر نمایشگر درنظر می‌گیرد و وزن آن کمی از گلکسی زد فولد ۲ کمتر خواهد بود. این گوشی هوشمند تاشو همچنین از قلم S Pen پشتیبانی می‌کند که باید آن را در قاب مخصوصی نگه داشت.

قیمت گلکسی زد فولد ۳

به گفته منبعی در توییتر به نام «Snoopytech»، قیمت گلکسی زد فولد ۳ با ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی در اروپا برابر ۲۰۰۹ یورو خواهد بود. این دستگاه با ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی قیمتش به ۲۰۹۹ یورو می‌رسد.

دستگاه بعدی گلکسی زد فلیپ ۳ است که احتمالا به نمایشگر داخلی ۶.۷ اینچی با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و شیشه محافظ UTG مجهز می‌شود. به گفته منبع قبلی، این گوشی هوشمند با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی قیمت ۱۰۲۹ یورویی خواهد داشت و مدل مجهز به ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی آن با قیمت ۱۱۰۹ یورو به فروش می‌رسد.

محصول آخر گلکسی بادز ۲ است که با رنگ‌های متنوعی روانه بازار می‌شود و از دو میکروفن برای عملکرد بهتر سیستم حذف نویز فعال (ANC) بهره می‌برد. کیس قابل شارژ این ایرباد به یک باتری ۵۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز می‌شود و خود گلکسی بادز ۲ دارای باتری ۶۰ میلی آمپر ساعتی خواهد بود. شارژدهی این ایرباد به همراه کیس با فناوری ANC به ۲۰ ساعت و بدون آن به ۲۹ ساعت می‌رسد.

انتظار می‌رود قیمت گلکسی بادز ۲ سامسونگ نزدیک به ۱۷۰ یورو باشد.

در نهایت باید بگوییم که این اطلاعات رسمی نیستند و احتمال تغییر در مشخصات و قیمت این محصولات وجود دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی