ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

شیائومی می 11T پرو با دریافت تاییدیه یک قدم به معرفی نزدیکتر شد

گوشی هوشمند جدیدی از شیائومی با شماره مدل 2107113SG از یک مرجع اطلاعاتی در کشور مالزی مجوز گرفته و گفته می‌شود که این دستگاه همان شیائومی می 11T پرو خواهد بود. انتظار داریم که تا ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | ۲۱:۴۵

گوشی هوشمند جدیدی از شیائومی با شماره مدل 2107113SG از یک مرجع اطلاعاتی در کشور مالزی مجوز گرفته و گفته می‌شود که این دستگاه همان شیائومی می 11T پرو خواهد بود. انتظار داریم که تا چند وقت دیگر این دستگاه را در بازار ببینیم.

مرجعی که در مالزی به این دستگاه مجوز داده، SIRIM نام دارد و متاسفانه اطلاعات خاصی درباره مشخصات فنی می 11T پرو منتشر نکرده است. ولی وجود مدل پرو برای این گوشی می‌تواند نشان دهد که شیائومی مدل استاندارد هم برای می 11T تولید می‌کند. نام و شماره مدل می 11T پرو در پایگاه داده IMEI هم رویت شده است.

این دستگاه قبلا از مرجع اطلاعاتی FCC مجوز گرفته بود و به نظر می‌رسد که زمان زیادی تا رونمایی آن باقی نمانده است. شیائومی پارسال در می 10T و می 10T پرو از اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده کرد. در نتیجه انتظار داریم که امسال هم چیپست سری اسنپدراگون ۸ مثل اسنپدراگون ۸۸۸ یا اسنپدراگون ۸۷۰ را روی این دستگاه ببینیم.

شیائومی می 10T نمایشگری ۶.۶۷ اینچی از نوع IPS LCD با نرخ نوسازی ۱۴۴ هزتری و رزولوشن +FHD داشت و از محافظ گوریلا گلس ۵ بهره می‌برد. این گوشی از حسگر اثر انگشت جانبی استفاده می‌کرد و در قاب عقب از دوربینی با سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، سنسور فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی و سنسور ماکروی ۵ مگاپیکسلی بهره می‌برد. در بخش سلفی هم یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی قرار داده شده بود.

می 10T انرژی خود را از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی می‌گرفت که از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کرد. مدل پرو این دستگاه دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال داشت ولی سایر مشخصات آن با مدل استاندارد فرقی نمی‌کرد. می 10T در چین با نام ردمی K30S وارد بازار شد، در نتیجه این احتمال وجود دارد که می 11T هم تحت برند ردمی به بازار عرضه شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • reza,
    reza, | ۱۱ مرداد ۱۴۰۰

    لعنت بر چین و چینی . میانرده کره ای بگیرید اما از این پست فطرت ها حمایت نکنید

مطالب پیشنهادی