ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اتمام موجودی اپل واچ سری ۶ تیتانیومی در اکثر بازارها؛‌ اپل تولید آن را متوقف کرده است؟

با توجه به اینکه مدل‌های اپل واچ سری ۶ تیتانیومی،‌ ساعت‌های لوکس و گران قیمت اپل در بازار ایالات متحده و در فروشگاه‌های خرده فروشی در سایر بازارها در وضعیت اتمام موجودی قرار دارند،‌ به ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۱:۳۰

با توجه به اینکه مدل‌های اپل واچ سری ۶ تیتانیومی،‌ ساعت‌های لوکس و گران قیمت اپل در بازار ایالات متحده و در فروشگاه‌های خرده فروشی در سایر بازارها در وضعیت اتمام موجودی قرار دارند،‌ به نظر می‌رسد اپل ماه‌ها قبل تولید این سری را متوقف کرده باشد.

«مارک گورمن» از بلومبرگ در گزارشی ضمن اشاره به این موضوع می‌گوید امکان خرید این ساعت‌های هوشمند لوکس با قیمت پایه ۷۹۹ دلاری در بسیاری از فروشگاه‌های ایالات متحده و سایر بازارها برای کاربران وجود ندارد. وی معتقد است با وجودی که اپل به صورت رسمی از توقف تولید این سری محصولات خود خبری منتشر نکرده و فاصله زیادی تا عرضه اپل واچ سری ۷ داریم،‌ گمان آن می‌رود کوپرتینویی‌ها تولید اپل واچ ادیشن سری ۶ تیتانیومی را از چند ماه قبل متوقف کرده باشند و حالا بازار در وضعیت اتمام موجودی قرار گرفته‌ است.

با توجه به اینکه ساعت‌های این سری قیمت بالایی دارند، به نظر می‌رسد اپل آن‌ها را در تعدادی محدود تولید و به بازار عرضه کرده باشد و بعد از آن، تولید این محصولات لوکس را متوقف کرده باشد. همچنین مارک گورمن می‌گوید به نظر نمی‌رسد ساعت‌های تیتانیومی گران قیمت اپل توانسته باشند فروش خوبی را برای شرکت رقم بزنند و شاید همین مساله باعث شده کوپرتینویی‌ها چنین تصمیمی بگیرند و اساسا تولید آن را متوقف کنند.

حال باید دید آیا اپل مدل تیتانیومی اپل واچ سری ۷ را نیز به بازار عرضه خواهد کرد یا از تولید نسخه‌ای گران قیمت صرف‌نظر می‌کند. بی‌شک نسل جدید محصولات این سری اگر به بازار عرضه شوند قیمتی بالاتر از ۸۰۰ دلار خواهند داشت. مارک گورمن پیش‌بینی می‌کند اپل از تولید چنین نسخه‌ای برای پاییز امسال صرف نظر می‌کند و قرار نیست چنین محصولی به بازار عرضه شود.

درنهایت باید دید تصمیم اپل برای عرضه ساعت‌های هوشمند نسل بعدی چیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی