ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

یوتیوب اشتراک «پریمیوم لایت» را با قیمت پایین‌تر آزمایش می‌کند

یوتیوب به صورت آزمایشی اشتراک «پریمیوم لایت» را برای برخی کاربران در اروپا ارائه کرده که به موجب آن افراد با پرداخت حق اشتراک پایین‌تر از طرح پریمیوم می‌توانند ویدیوها را بدون نمایش آگهی‌های تبلیغاتی ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | ۲۰:۴۵

یوتیوب به صورت آزمایشی اشتراک «پریمیوم لایت» را برای برخی کاربران در اروپا ارائه کرده که به موجب آن افراد با پرداخت حق اشتراک پایین‌تر از طرح پریمیوم می‌توانند ویدیوها را بدون نمایش آگهی‌های تبلیغاتی مشاهده کنند.

این طرح جدید اشتراک با نام پریمیویم لایت (Premium Lite) اولین بار توسط یکی از کاربران «ResetEra» مشاهده و گزارش شده. یوتیوب پس از انتشار خبر مربوط به این طرح اشتراک جدید، ضمن تایید آن اعلام کرد که این طرح به صورت آزمایشی در اختیار برخی کاربران اروپایی قرار داده شده است و همه کاربران در حال حاضر به آن دسترسی ندارند.

یوتیوب همچنین اعلام کرده که در حال حاضر اشتراک پریمیوم لایت به صورت آزمایشی در بلژیک، دانمارک، فنلاند، لوکزامبورگ، هلند، نروژ و سوئد در دسترس کاربران قرار گرفته است تا حق انتخاب بیشتری داشته باشند. کاربران این طرح با پرداخت رقمی برابر با ۶.۹۹ یورو در ماه می‌توانند از اشتراک یوتیوب بهره ببرند و ویدیوهایی این پلتفرم را بدون نمایش آگهی‌های تبلیغاتی مشاهده کنند.

یوتیوب پریمیوم لایت

سخنگوی یوتیوب ضمن تایید طرح جدید اعلام کرد حق اشتراک طرح پریمیوم یوتیوب در اروپا ماهیانه ۱۱.۹۹ یورو است و طرح جدید پریمیوم لایت با قیمت پایین‌تر، گزینه‌های انتخابی بیشتری را در اختیار کاربران این پلتفرم قرار می‌دهد.

کاربران نسخه وب در کنار سیستم عامل‌های iOS و اندروید و همچنین تلویزیون‌های هوشمند و کنسول‌های بازی به علاوه کاربران برنامه یوتیوب کیدز می‌توانند در صورت فعال بودن این طرح اشتراک در منطقه خود؛ از آن استفاده کنند.

با این وجود پریمیوم لایت برای یوتیوب موزیک قابلیت بدون آگهی را شامل نمی‌شود و برای آن چنین ویژگی در نظر گرفته نشده است.

پریمیوم لایت می‌تواند پیشنهاد ویژه و وسوسه انگیزی برای افرادی باشد که علاقه‌ای به نمایش آگهی‌های تبلیغاتی ندارند. علاوه بر این، قیمت این طرح در حدود ۶۰ درصد کمتر از نسخه پریمیوم در مرحله آزمایشی در نظر گرفته شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی