ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدل‌های جدید اپل واچ و مک‌بوک اپل در پایگاه داده ECC رویت شدند

اطلاعاتی که به‌تازگی در پایگاه داده کمیسیون اقتصادی اوراسیا (ECC) منتشر شده نشان می‌دهد که اپل در حال آماده شدن برای عرضه چند محصول جدید در فصل پاییز است. در این اطلاعات اشاره‌ای به یک ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۴:۳۰

اطلاعاتی که به‌تازگی در پایگاه داده کمیسیون اقتصادی اوراسیا (ECC) منتشر شده نشان می‌دهد که اپل در حال آماده شدن برای عرضه چند محصول جدید در فصل پاییز است. در این اطلاعات اشاره‌ای به یک مک‌بوک و اپل واچ جدید دیده می‌شود که پیش‌تر شماره مدل آن‌ها را نمی‌دانستیم.

پایگاه داده کمیسیون اقتصادی اوراسیا به شماره مدل شش اپل واچ شامل A2473 ،A2474 ،A2475 ،A2476 ،A2477 و A2478 اشاره کرده است. این محصولات احتمالا مدل‌های اپل واچ سری ۷ هستند که با تغییرات بزرگی از نظر طراحی به بازار می‌آیند. اپل واچ سری ۷ باید بدنه‌ای با لبه‌های تخت، حاشیه‌های کمتر و فناوری نمایش جدیدتر داشته باشد. این سری احتمالا به تراشه S7 مجهز می‌شود و قابلیت‌های سلامتی جدیدی خواهد داشت.

در خصوص مک‌ها دو شماره مدل A2442 و A2485 دیده شده که احتمالا مربوط به مدل‌های ۱۴ و ۱۶ اینچی مک‌بوک پرو است و پیش از انتهای سال به بازار می‌آیند. مدل‌های مک‌بوک پرو به احتمال زیاد از نسل جدید تراشه اپل سیلیکون (M1X یا M2) استفاده خواهند کرد و ظاهر تازه‌ای خواهند داشت. این مدل‌ها به جای تاچ بار مجددا از دکمه‌های فیزیکی استفاده می‌کنند و علاوه بر درگاه مگ‌سیف، کارت‌خوان حافظه SD هم دارند.

اپل واچ و مک‌بوک

افزون بر این، به‌روزرسانی‌هایی برای مدل‌های جدید آیفون صورت گرفته است. پیش‌تر در ماه ژوئن چند مدل از آیفون‌های جدید از جمله A2628 ،A2630 ،A2634 ،A2635 ،A2640 ،A2643 و A2645 را در ECC دیده بودیم. در آن زمان گفته شده بود که این دستگاه‌ها از iOS 14 استفاده می‌کنند، اما حالا این اطلاعات به‌روز شده و از حضور iOS 15 روی این دستگاه‌ها خبر داده است.

اپل باید ویژگی‌های رمزنگاری تمامی محصولات خود را در کمیسیون اقتصادی اوراسیا ثبت کند، به همین دلیل است که اطلاعات موجود پیش از عرضه محصولات در فصل پاییز به سطح اینترنت راه پیدا می‌کند. طبق شایعات، کوپرتینویی‌ها در رویداد ماه سپتامبر از مدل‌های جدید آیفون ۱۳ و اپل واچ سری ۷ رونمایی خواهند کرد. انتظار داریم که مک‌بوک‌های جدید هم در ماه سپتامبر یا رویداد دیگری در ماه اکتبر معرفی شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی