ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن نیو؛ حساب دخل و خرجتان را داشته باشید

مدیریت مالی همیشه بخش مهمی از زندگی انسان بوده اما حالا وضعیت اقتصادی بیشتر از همیشه ایجاب می‌کند که تا بیشترین حد ممکن، هزینه‌های غیر ضروری را کاهش بدهیم و حساب خرج‌ها را داشته باشیم. ...

نفیسه شهبازی
نوشته شده توسط نفیسه شهبازی | ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | ۲۰:۰۰

مدیریت مالی همیشه بخش مهمی از زندگی انسان بوده اما حالا وضعیت اقتصادی بیشتر از همیشه ایجاب می‌کند که تا بیشترین حد ممکن، هزینه‌های غیر ضروری را کاهش بدهیم و حساب خرج‌ها را داشته باشیم.

احتمالا اولین راهی که برای ثبت هزینه‌ها و حساب کتاب به ذهنتان رسیده، یادداشت کردن است اما تکنولوژی کار را راحت‌تر کرده و حالا می‌توان از اپ‌هایی مثل اپلیکیشن نیو استفاده کرد که هر لحظه در دسترس هستند و تحلیل اوضاع را راحت‌تر می‌کنند.

اولین ویژگی مثبت این اپلیکیشن در سادگی و کارآمد بودن رابط کاربری است. قدم اول در استفاده از این اپلیکیشن، مشخص کردن مقدار دریافتی است که در دسته‌های مختلفی مثل حقوق، پاداش، سود سرمایه‌گذاری و منبع خرج‌هاب ثابت قابل دسترسی است. این امکان وجود دارد که برنامه پیامک‌های دریافتی از بانک را به صورت خودکار بخواند، به شما یادآوری کرده و در اپ ثبت کند.

اپلیکیشن نیو

برای ثبت هزینه‌ها هم باید روند مشابهی را طی کنید. برای ثبت هزینه‌ها هم دسته‌بندی‌های مشخصی مثل حمل و نقل، آموزش، سلامت و... وجود دارند اما می‌توانید دسته‌بندی‌های جدید و مخصوص به خودتان را هم اضافه کنید و هم‌چنین توضیحات بیشتری برای میزان هزینه شده بنویسید.

فایده‌ی استفاده از دسته‌بندی‌ها کمی پس از شروع به کار با اپلیکیشن نیو مشخص می‌شود زیرا در بخش تراکنش‌ها می‌توانید ببینید که چه چیزی بخش عمده‌ی مخارج شما را به خود اختصاص داده، برای چه چیزی بیش از حد نیاز هزینه شده است، مجموع دریافتی و مخارج یک ماه چقدر بوده و چه تفاوتی با ماه‌های دیگر دارد.

آنالیز هزینه‌های دریافتی و مخارج و نمایش خلاصه‌ی وضعیت به شکل نمودار همان چیزی است که بین استفاده از اپلیکیشن و ثبت دستی تفاوت ایجاد می‌کند. این بخش در اپلیکیشن نیو به شکلی ساده و قابل درک وجود دارد و کاربر می‌تواند بدون نیاز به دانش مالی به خصوص از آن استفاده کند.

اگر صاحب کسب و کار یا مدیر ساختمان هستید و نمی‌خواهید هزینه‌های شخصی با هزینه‌های کاری تداخل پیدا کند باید یک دفتر خرج جداگانه بسازید اما امکان ساخت چند دفتر خرج تنها در صورتی مهیا است که اشتراک تهیه کنید. قیمت اشتراک ماهانه حدودا پانزده هزار تومان است که با توجه میزان نیاز کاربر می‌تواند معقول باشد.

اپلیکیشن نیو

خرید اشتراک در حقیقت به شما اجازه می‌دهد تا به نسخه‌ی دستیار اپلیکیشن نیو دسترسی پیدا کنید. این نسخه امکانات بیشتری مانند مدیریت پس‌انداز، بودجه‌بندی، مدیریت اقساط، بدهی و طلب و داشتن بیش از یک دفتر خرج را ارائه می‌دهد و این امکان را فراهم می‌کند تا از اطلاعاتتان خروجی اکسل بگیرید.

همچنین بخش ارزهای دیجیتال در مرحله‌ی آزمایشی قرار دارد و ممکن است به اپ اضافه شود که با توجه به رواج ارزهای دیجیتال امکان خوبی محسوب می شود. با اینکه طراحی تجربه‌ی کاربری اپ در حال حاضر قابل قبول است اما ساده‌سازی دسته بندی‌ها و پروسه‌ها در آپدیت‌های بعدی هم می‌تواند اپلیکیشن نیو را ارتقا بدهد.

درست است که مشابه‌های خارجی و رایگان وجود دارند اما در مورد حسابدارهای شخصی، مسئله فقط زبان فارسی نیست بلکه واحد پول هم دخیل است. با توجه به متغیر بودن قیمت ارز استفاده از این اپ‌ها منطقی به نظر نمی‌رسد. تازه اگر از این قضیه صرف نظر کنیم که باید برای هر تراکنش یک بار حساب و کتاب اضافه انجام بدهید.

در کل اپلیکیشن نیو با امکانات فعلی، وجود قفل امنیتی و امکان بکاپ‌گیری، یک گزینه‌ی مناسب برای مدیریت مالی شخصی است که حتی بدون پرداخت هزینه هم کاملا قابل استفاده است.

مدیریت مالی شخصی نیوُ

مدیریت مالی شخصی نیوُ

سازنده: نیو قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 25 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • hamid23
    hamid23 | ۱۳ مرداد ۱۴۰۰

    همین کارو اپ فانوس رایگان انجام میده

مطالب پیشنهادی