ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

شیائومی از معرفی گوشی می میکس ۴ در تاریخ ۱۹ مرداد خبر داد

پس از هفته‌ها انتشار شایعات گوناگون، شیائومی بالاخره تاریخ رسمی معرفی گوشی هوشمند می میکس ۴ را اعلام کرد. این شرکت ۱۹ مرداد با برگزاری مراسمی از جدیدترین عضو خانواده می میکس پرده برمی‌دارد. بر ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۰:۰۰

پس از هفته‌ها انتشار شایعات گوناگون، شیائومی بالاخره تاریخ رسمی معرفی گوشی هوشمند می میکس ۴ را اعلام کرد. این شرکت ۱۹ مرداد با برگزاری مراسمی از جدیدترین عضو خانواده می میکس پرده برمی‌دارد.

بر اساس پستی که در صفحه رسمی شیائومی در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده، این شرکت ۱۹ مرداد ساعت ۱۶:۰۰ به وقت ایران می میکس ۴ را معرفی می‌کند. روز گذشته در گزارشی احتمال داده شده بود که شیائومی در همین تاریخ علاوه بر می میکس ۴ از می پد ۵ هم رونمایی کند. انتظار داریم این گوشی اولین موبایل مطرح بازار با دوربین سلفی زیر نمایشگر باشد.

مراسم شیائومی درست یک روز قبل از مراسم آنپکد بعدی سامسونگ برگزار می‌شود. کره‌ای‌ها در این مراسم قرار است از محصولات متنوعی از جمله گلکسی زد فولد ۳، گلکسی زد فلیپ ۳، ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ ۴ و ایرباد گلکسی بادز ۲ رونمایی کنند. در شایعات گفته شده که شیائومی هم می‌تواند در این مراسم از محصولات دیگری مثل سری می CC11 و MIUI 13 پرده بردارد.

معرفی شیائومی می میکس ۴

پیش‌تر موبایلی با شماره مدل 2016118C در مرجع چینی 3C و TENAA رویت شده بود که تصور می‌شد همان می میکس ۴ باشد. در مجوز 3C گفته شده بود که این دستگاه می‌تواند از شارژ سریع ۱۲۰ واتی سیمی و شارژ بی‌سیم ۷۰ یا ۸۰ واتی بهره ببرد. بر اساس اطلاعات TENAA این گوشی در مدل‌های ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایتی و ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایتی به بازار می‌آید و بالاترین مدل آن ۱۲ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت حافظه خواهد داشت.

می میکس ۴ به خاطر دوربین سلفی زیر نمایشگر تجربه دیداری بدون حاشیه‌ای را به ارمغان می‌آورد. این دستگاه احتمالا به چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ یا اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس مجهز می‌شود و انرژی خود را از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌کند. دوربین این گوشی در قاب عقب شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی GN1s سامسونگ، سنسور فوق عریض ۴۸ مگاپیکسلی و سنسور تله‌فوتو ۴۸ مگاپیکسلی خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • محمد
    محمد | ۱۳ مرداد ۱۴۰۰

    گوشی سری اول و دوم می میکس بسیار طراحی زیبایی داشتند، امیدوارم سری چهارم هم همینطور باشه

مطالب پیشنهادی