ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فروشگاه آنلاین اپل بازطراحی شد: بازگشت بخش اختصاصی Store

فروشگاه آنلاین اپل پس از یک قطعی کوتاه با شکل و امکاناتی تازه در دسترس قرار گرفت. این وب‌سایت حالا ظاهری جدید دارد و از بخش ویژه‌ای تحت عنوان Store بهره می‌برد که اصلی‌ترین محل ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۳:۰۰

فروشگاه آنلاین اپل پس از یک قطعی کوتاه با شکل و امکاناتی تازه در دسترس قرار گرفت. این وب‌سایت حالا ظاهری جدید دارد و از بخش ویژه‌ای تحت عنوان Store بهره می‌برد که اصلی‌ترین محل وب‌سایت اپل یعنی فروشگاه آن است.

وب‌سایت شرکت اپل حالا در بالای صفحه زبانه جدیدی به نام Store دارد که کاربر را به پرتال مخصوص فروشگاه آنلاین منتقل می‌کند؛ جایی که می‌توانید از بین کارت‌های مختلف محصول موردنظر خود از جمله آیفون، مک، آیپد، اپل واچ، ایرپاد یا غیره را انتخاب کنید.

طراحی جدید وب‌سایت اپل شبیه اپلیکیشن اپل استور است و صفحه اصلی آن تخفیف‌ها و تبلیغات موجود را نشان می‌دهد. مسیریابی در این بخش از طریق اسکرول افقی انجام می‌شود که در دستگاه‌های iOS نسبت به کامپیوترهای دسکتاپ حس بهتری را القا می‌کند.

اگر روی یک دسته‌بندی محصول مثل مک‌ها کلیک کنید، با تمام گزینه‌های ممکن روبرو می‌شوید و حتی می‌توانید مقایسه انجام دهید یا به متخصصان فروش و لوازم جانبی آن محصول دسترسی پیدا کنید. با نهایی کردن فرآیند خرید به رابط استاندارد فروشگاه منتقل می‌شوید که برای همه محصولات فروشگاه اپل یکسان است.

فروشگاه آنلاین این شرکت قبلا هم یک زبانه ویژه داشت، ولی در بازطراحی‌های قبلی از روی این وب‌سایت حذف شد. کاربران حالا با بازگشت این بخش دوباره می‌توانند به‌راحتی محصولات خود را پیدا کنند و بدون نیاز به گشتن در صفحات مختلف به دنبال دکمه خرید سفارشات‌شان را تکمیل کنند.

اپل همچنین روی قابلیتی به نام The Apple Difference تاکید کرده که شامل اطلاعاتی درباره شخصی‌سازی محصول پیش از خرید، بسته‌بندی هدایا و دریافت مشاوره‌های ویژه خرید است. در پایین صفحه جدید فروشگاه هم قسمت‌هایی برای خدمات و سایر فروشگاه‌ها اضافه شده است. به‌علاوه، می‌توانید اطلاعات بیشتری درباره سرویس اپل وان کسب کنید.

وب‌سایت جدید اپل لینک سریعی برای تعیین وقت استفاده از خدمات تعمیراتی Genius را هم ارائه کرده تا کاربران راحت‌تر بتوانند دستگاه‌های خود را نزد اپل ببرند و تعمیر کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی