ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت تمام نظرات انتقادی ویدیوی راهنمای آپدیت به ویندوز ۱۱ را حذف کرد

گفتگوهای زیادی پیرامون پیچیدگی‌های نصب ویندوز ۱۱ و پیش‌نیازهای آن به وجود آمده بود و مایکروسافت اخیرا ویدیویی را برای ارائه توضیح در این زمینه منتشر کرد. ولی این ویدیو در بخش نظرات با انتقادات ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۷:۳۰

گفتگوهای زیادی پیرامون پیچیدگی‌های نصب ویندوز ۱۱ و پیش‌نیازهای آن به وجود آمده بود و مایکروسافت اخیرا ویدیویی را برای ارائه توضیح در این زمینه منتشر کرد. ولی این ویدیو در بخش نظرات با انتقادات گسترده‌ای مواجه شد و حالا مایکروسافت دست به حذف همه نظرات آن زده است.

کاربران در برخی از این نظرات که حالا از پایین ویدیوی یوتیوب مایکروسافت حذف شده، این شرکت را به نشنیدن صدای مخاطبان متهم و حرف‌های تندی درباره پیش‌نیازهای سخت‌گیرانه ویندوز ۱۱ مطرح کرده بودند. بخش نظرات این پست حالا از دسترس خارج شده، اما همه نظرات آن از جمله شدیدترین انتقادات وارده به ویندوز ۱۱ قبل از غیرفعال شدن از روی پلتفرم یوتیوب حذف شدند.

کاربران در بخش نظرات این ویدیو مدعی بودند که این پیش‌نیازهای سخت‌گیرانه صرفا برای این تعیین شده که مایکروسافت دستگاه‌های بیشتری بفروشد. از آن‌جایی که مایکروسافت از فروش لایسنس ویندوز به شرکت‌های سازنده سخت‌افزار پول می‌گیرد، این مسئله سود زیادی برای آن‌ها به دنبال خواهد داشت. ویدیوی فعلی در حال حاضر حدود ۱۳۰۰ دیسلایک و نزدیک به ۱۰۰ لایک دریافت کرده است.

حذف نظرات ویدیوی مایکروسافت

کارمندی از شرکت مایکروسافت به نام «آریا» در این ویدیو اذعان می‌کند که شرایط فعلی برای کاربران و دستگاه‌های ناسازگار بسیار ناخوشایند است، ولی بقیه کسانی که قادر به نصب ویندوز ۱۱ خواهند بود بدون شک از امنیت و قابلیت‌های این سیستم عامل بهره زیادی خواهند برد. این ویدیو یادآور می‌شود که راهی برای دور زدن پیش‌نیازهای نسخه جدید ویندوز وجود ندارد.

ویندوز ۱۱ هنوز یکی از موضوعات داغ دنیای فناوری و سیستم عامل‌هاست. مایکروسافت اوایل تیر ماه از این نسخه رونمایی کرد و خیلی زود مشخص شد که فقط پردازنده‌های نسل هشتم اینتل و رایزن ۳۰۰۰ ای‌ام‌دی به بعد می‌توانند ویندوز ۱۱ را نصب کنند. البته مایکروسافت بعدا اعلام کرد که شرایط پشتیبانی از نسل هفتم پردازنده‌های اینتل و ای‌ام‌دی Zen 1 را هم بررسی می‌کند اما هنوز چیزی قطعی نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Ficer
    Ficer | ۱۵ مرداد ۱۴۰۰

    😂😂😂

  • Milad
    Milad | ۱۳ مرداد ۱۴۰۰

    مایکروسافت چه گناهی کرده که نمیتونه سیستم عاملش رو مثل اندروید و ios برای همه دستگاه ها منتشر نکنه؟ یکی از دلایل باگ های زیاد ویندوز به همین دلیل سعی برای سازگاری با همه سخت افزار های یک دهه اخیر هست.

  • molavy
    molavy | ۱۳ مرداد ۱۴۰۰

    هیچ چیز اضافه ای هم ندارم
    مسخره ترین شرکت دنیا

مطالب پیشنهادی