ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بلومبرگ فهرست پردرآمدترین مدیران ۲۰۲۰ ایالات متحده را منتشر کرد؛ ایلان ماسک صدرنشین

در فهرست پردرآمدترین مدیران ایالات متحده نام ایلان ماسک مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس در صدر و تیم کوک مدیرعامل اپل با سقوط نسبت به جایگاه قبلی، رتبه هشتمین فرد پردرآمد آمریکا را در سال ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ | ۲۲:۳۰

در فهرست پردرآمدترین مدیران ایالات متحده نام ایلان ماسک مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس در صدر و تیم کوک مدیرعامل اپل با سقوط نسبت به جایگاه قبلی، رتبه هشتمین فرد پردرآمد آمریکا را در سال ۲۰۲۰ از آن خود کرده است.

نام ماسک مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس با درآمد ۶.۷ میلیارد دلاری خود در رتبه اول رده بندی دیده می‌شود. اختلاف وی با سایر مدیران کم نیست. در جایگاه دوم لیست نام «مایک پیکوش» مدیرعامل «Oak Street Health» ایستاده است که حدود ۵۶۸ میلیون دلار درآمد دارد.

در ادامه مدیرانی از شرکت‌‌های GoodRx Holdings ،Open-door و Palantir قرار دارند. «جفری پرایس» مدیر ارشد عملیات Oak Street Health با بیش از ۳۵۶ میلیون دلار درآمد در رتبه هفتم قرار دارد.

بلومبرگ در ادامه گزارش خود همچنین پردرآمدترین مدیران زن در طول سال ۲۰۲۰ را نیز اعلام کرده که پردرآمدترین مدیر اجرایی زن در رتبه ۳۴ لیست کلی قرار گرفته است.

به گزارش بلومبرگ، کوک در سال ۲۰۲۰ حدود ۲۶۵ میلیون دلار درآمد داشته است. همچنین حدود ۲۵۰ میلیون دلار از درآمد کوک جایزه سهام است که برای چندین مدت بیشتر حقوق و دستمزد او را شامل می‌شود. کوک همچنین ۳ میلیون دلار حقوق، بیش از ۱۰ میلیون دلار پاداش و حدود ۱ میلیون دلار مزایای غیر حقوقی دریافت کرده است.

 

مدیرعامل اپل نسبت به سال‌های گذشته چندین مرتبه در این رتبه‌ بندی سقوط کرده است. گزارش جدید در حالی منتشر شده است که سال ۲۰۱۹، تیم کوک با درآمد ۱۳۳.۷ میلیون دلاری خود پس از ایلان ماسک به عنوان دومین مدیر پردرآمد شناخته شده بود.

«دیدره اوبراین» مدیر خرده فروش اپل با درآمد ۴۵.۴ میلیون دلاری خود چهارمین مدیر پردرآمد زن در سال ۲۰۲۰ بوده که در میان تمام مدیران رتبه ۹۳ را کسب کرده است. در ادامه نیز «کیت آدامز» معاون ارشد و مشاور عمومی اپل به عنوان پنجمین مدیر اجرایی پردرآمد زن دیده می‌شود که رتبه کلی ۹۶ را کسب کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی