ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رندرهای گلکسی A52s 5G طراحی آن را به خوبی نشان می‌دهد

رندرهای جدید گلکسی A52s، در ترکیب رنگ مشکی، سفید، بنفش و سبز نعنایی، تصویری کامل از آن ارائه می‌دهد. ظاهرا طراحی این نسخه نیز مشابه گلکسی A52 5G است. در مقایسه با نسل قبلی خود ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ | ۰۹:۳۰

رندرهای جدید گلکسی A52s، در ترکیب رنگ مشکی، سفید، بنفش و سبز نعنایی، تصویری کامل از آن ارائه می‌دهد. ظاهرا طراحی این نسخه نیز مشابه گلکسی A52 5G است.

در مقایسه با نسل قبلی خود یعنی گلکسی A52 5G می‌توان گفت که رنگ سبز جایگزین نسخه آبی آن گوشی شده است و سایر گزینه‌های رنگی در بین این دو گوشی یکسان هستند. این رندرها توسط یک افشاگر به نام Snoopy در توییتر منتشر شده است.

همانطور که در رندرها دیده می‌شود طراحی گوشی جدید سامسونگ نسبت به نسل قبلی خود تقریبا یکسان به نظر می‌رسد. نمایشگر تمام صفحه آن با روزنه مخصوص دوربین سلفی در مرکز دیده می‌شود. در پشت آن نیز ماژول دوربین چهارگانه‌ای قرار گرفته که از آرایش مشابه قبل و محفظه بیرون آمده برخوردار است.

تاکنون طبق مستندات مربوط به بنچمارک، ظاهرا گلکسی A52s 5G از پردازنده اسنپدراگون ۷۷۸G شرکت کوالکام بهره می‌برد که در مقایسه با A52 5G و پردازنده اسنپدراگون ۷۵۰G آن پیشرفت قابل توجهی را به همراه خواهد داشت.

گلکسی A52s 5G ظاهرا تنها در یک نسخه با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی ارائه می‌شود اما افشاگر دیگری ادعا کرده است که نسخه ۲۵۶ گیگابایتی آن نیز به بازار عرضه خواهد شد و هر دو نسخه ۸ گیگابایت رم خواهند داشت.

با این وجود سایر تفاوت‌های این گوشی با نسخه اصلی آن هنوز مشخص نشده است اما انتظار می‌رود به زودی جزئیات بیشتری از آن ارائه شود. طبق شایعاتی که تاکنون درباره آن منتشر شده است برخی منابع عنوان کرده‌اند که گلکسی A52s برچسب قیمت ۵۳۲ دلاری را برای نسخه ۲۵۶ گیگابایتی خود به همراه خواهد داشت.

سامسونگ هر ساله طبق سنت خود مدل s گوشی‌های سری گلکسی A را معرفی می‌کند. اکنون قرار است گلکسی A52s 5G که نسخه تقریبا به روز شده گلکسی A52 5G است رونمایی می‌شود. با این وجود زمان معرفی و عرضه آن هنوز مشخص نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • itookan
    itookan | ۱۴ مرداد ۱۴۰۰

    آقا این نوتیفکیشن «عضویت در وبپوش» شما ما رو سایید. تو هر صفحه باز میشه. این چه داستانیه آخه

مطالب پیشنهادی