ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رابط کاربری MIUI شیائومی برنده ۳ جایزه Red Dot شد

MIUI اولین محصول شیائومی است که همچنان در دستگاه‌های این کمپانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. رابط کاربری MIUI که مبتنی بر اندروید است، توانسته برنده سه جایزه Red Dot شود. رابط کاربری MIUI مانند هر ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۰:۰۰

MIUI اولین محصول شیائومی است که همچنان در دستگاه‌های این کمپانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. رابط کاربری MIUI که مبتنی بر اندروید است، توانسته برنده سه جایزه Red Dot شود.

رابط کاربری MIUI مانند هر محصول نرم افزاری دیگری معایب و مزایایی دارد، بنابراین برخی افراد آن را مناسب می‌دادند و تعدادی نظر متفاوتی دارند. با این حال Red Dot تصمیم گرفته به این رابط کاربری چندین جایزه تقدیم کند.

طبق اعلام حساب رسمی MIUI در شبکه اجتماعی ویبو، این رابط کاربری موفق به کسب این سه جایزه شده. سیستم بازخورد هپتیکی و موزه صدای طبیعی این رابط کاربری توانسته‌اند چنین جوایزی را بدست آوردند.

رابط کاربری MIUI

سیستم بازخورد هپتیکی در بخش رابط و تجربه کاربری و صدای طبیعی در دسته‌های طراحی صدا و رابط و تجربه کاربری موفق به کسب جایزه شده‌اند.

رابط کاربری MIUI

شیائومی قابلیت بازخورد هپتیکی را تنها در اختیار کاربران گوشی‌های میان‌رده قدرتمند و محصولات پریمیوم خود قرار می‌دهد. علاوه بر این، کتابخانه وسیع موزه صدای طبیعی محدود به چین است.

MIUI 12.5 جدیدترین نسخه MIUI است که در نیمه دوم ۲۰۲۰ با پیشرفت‌هایی نسبت به نسخه قبلی‌اش یعنی MIUI 12 معرفی شد، البته نسخه جهانی‌اش در نیمه اول ۲۰۲۱ از راه رسید. در حال حاضر بسیاری از گوشی‌های جدید شیائومی به این رابط کاربری مجهز شده‌اند.

در حال حاضر شیائومی روی رابط کاربری MIUI 13 کار می‌کند که تا پایان سال جاری میلادی از راه می‌رسد و احتمالا برای تمام محصولات دو سال اخیر این کمپانی منتشر می‌شود. در حالی که انتظار داشتیم گوشی می میکس ۴ با این رابط کاربری از راه برسد، این دستگاه در تاریخ ۱۹ مرداد با MIUI 12.5 معرفی خواهد شد.

این رابط کاربری جدید در کنار بهینه‌سازی‌ها و بهبود عملکرد، به ویژگی‌های جدیدی مانند پنجره شناور برای بازی‌ها مجهز می‌شود، البته باید به قابلیت رم مجازی هم اشاره کنیم. گفته می‌شود در MIUI 13 شیائومی ۳ گیگابایت رم مجازی در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی