ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

هواوی نسخه 5G گوشی P50 پرو را احتمالا دو ماه دیگر معرفی می‌کند

هواوی چندی پیش رسما از گوشی‌های سری P50 رونمایی کرد اما این تلفن‌های هوشمند به خاطر تحریم‌ها از 5G پشتیبانی نمی‌کنند. حالا در گزارشی اعلام شده که مدلی تحت عنوان هواوی P50 پرو 5G با ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۴:۰۰

هواوی چندی پیش رسما از گوشی‌های سری P50 رونمایی کرد اما این تلفن‌های هوشمند به خاطر تحریم‌ها از 5G پشتیبانی نمی‌کنند. حالا در گزارشی اعلام شده که مدلی تحت عنوان هواوی P50 پرو 5G با چیپست Kirin 9000 5G در دنباله سال معرفی خواهد شد.

طبق اعلام منبع آگاهی به نام Digital Chat Station، اگر به دنبال نسخه 5G سری هواوی P50 هستید، باید چند ماه دیگر صبر کنید. این غول چینی در حال حاضر P50 پرو 4G را با چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ و کرین ۹۰۰۰ روانه بازار کرده اما در اکتبر یعنی دو ماه دیگر از مدلی به نام P50 پرو 5G پرده برمی‌دارد که از تراشه کرین ۹۰۰۰ 5G بهره می‌برد.

از آن‌جایی که در گزارش امروز گفته شده هواوی P50 پرو 5G تا سه‌ماهه چهارم امسال از راه نمی‌رسد، عرضه سری میت ۵۰ باید با تاخیر زیادی روبرو شود. منبع معتبر امروز اعلام کرده که احتمالا یک موبایل 4G به نام P50 پرو پلاس هم در دنباله سال معرفی خواهد شد.

هواوی P50 پرو در حال حاضر از نمایشگری ۶.۶ اینچی با رزولوشن ۱۲۲۸ در ۲۷۰۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد. این دستگاه در دو مدل با اسنپدراگون ۸۸۸ و کرین ۹۰۰۰ عرضه می‌شود و حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی دارد. در قاب عقب این گوشی یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی RGB و یک دوربین سیاه و سفید ۴۰ مگاپیکسلی قرار گرفته است. P50 پرو همچنین یک دوربین فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو ۶۴ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳.۵ برابری دارد.

سری هواوی P50 به‌صورت پیش‌فرض با سیستم عامل هارمونی عرضه می‌شود چون این شرکت به خاطر تحریم‌های آمریکا نمی‌تواند به سرویس‌های موبایلی گوگل (GMS) دسترسی داشته باشد. این شرکت حالا اکوسیستم خاص خودش را ساخته و سرویس‌های موبایل هواوی (HMS) را به وجود آورده است. هواوی همچنین به خاطر تحریم‌ها در نیمه اول ۲۰۲۱ بیشترین افت درآمدش را تجربه کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی