ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

میزان رزرو شیائومی می میکس ۴ در چین از ۲۰۰ هزار دستگاه فراتر رفت

شیائومی چند روز دیگر از گوشی می میکس ۴ رونمایی می‌کند، اما هم اکنون کاربران در چین می‌توانند از طریق چندین فروشگاه آن را رزرو کنند. طبق اطلاعات جدید، ۲۳۰ هزار رزرو برای این پرچمدار ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۴:۳۰

شیائومی چند روز دیگر از گوشی می میکس ۴ رونمایی می‌کند، اما هم اکنون کاربران در چین می‌توانند از طریق چندین فروشگاه آن را رزرو کنند. طبق اطلاعات جدید، ۲۳۰ هزار رزرو برای این پرچمدار شیائومی صورت گرفته است.

کاربران در چین می‌توانند از طریق پلتفرم‌های مختلفی مانند JD.com به همراه Mi Mall و Tmall شیائومی این دستگاه را رزرو کنند. بیشترین سهم رزرو این دستگاه مربوط به پلتفرم JD.com می‌شود که ۱۵۰ هزار رزرو را تشکیل می‌دهد. دو پلتفرم دیگر در مجموع ۸۰ هزار رزرو را ثبت کرده‌اند.

مدت‌هاست شاهد انتشار گزارش‌ها و شایعات درباره این پرچمدار شیائومی هستیم و انتظار داریم با دستگاهی قدرتمند و جذاب روبه‌رو شویم. در حقیقت چنین انتظاری احتمالا باعث رزرو بیش از ۲۰۰ هزار دستگاه از می میکس ۴ شده است.

پرچمدار شیائومی دیروز در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شد که از تجهیز آن به چیپ اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس خبر داد. این دستگاه با ۱۲ گیگابایت رم موفق به کسب امتیاز تک هسته‌ای ۸۶۳ و چند هسته‌ای ۳۱۸۱ در این بنچمارک شده است.

انتظار می‌رود این گوشی هوشمند با نمایشگر ۶.۶ اینچی OLED از راه برسد و همچنین دوربین سلفی زیر نمایشگر داشته باشد تا به جمع گوشی‌های زد‌تی‌ای اکسون ۲۰ و ۳۰ و همچنین گلکسی زد فولد ۳ بپیوندد. انتظار می‌رود این فناوری سال آینده میلادی بیشتر مورد استفاده قرار بگیرد.

در حالی که شیائومی برای پنل پشتی گوشی می ۱۱ اولترا از نمایشگر دوم در کنار دوربین اصلی استفاده کرده، بر اساس پوستر افشا شده از می میکس ۴، نباید منتظر چنین ویژگی در این پرچمدار باشیم. این دستگاه به یک ماژول تقریبا بزرگ برای میزبانی از دوربین اصلی مجهز می‌شود که البته گزارش‌ها به پیکربندی مختلفی اشاره دارند. بنابراین دوربین اصلی این دستگاه ۱۰۸ و یا ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود و همچنین به دوربین پریسکوپی هم مجهز می‌شود.

از سایر مشخصات این گوشی هوشمند می‌توان به باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی ۱۲۰ واتی اشاره کرد. در نهایت انتظار داریم شیائومی این محصول را در نسخه‌های مجهز به ۸/۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸/۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار کند. برای آشنایی کامل با این پرچمدار و همچنین قیمتش تنها باید تا دو روز دیگر صبر کنیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی