ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ماسک‌ هوشمند
تکنولوژی

ماسک‌ تنفسی هوشمند ریزر به‌زودی با نام Razer Zephyr روانه بازار می‌شود

ریزر به صورت رسمی نام پروژه ماسک‌ تنفسی هوشمند خود را به Razer Zephyr تغییر داد. ماسک‌ هوشمند ریزر دارای ویژگی‌های جذابی مانند فیلترهای درجه N95، طراحی شفاف، تقویت کننده صدا و LED است. حدودا ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۶:۰۰

ریزر به صورت رسمی نام پروژه ماسک‌ تنفسی هوشمند خود را به Razer Zephyr تغییر داد. ماسک‌ هوشمند ریزر دارای ویژگی‌های جذابی مانند فیلترهای درجه N95، طراحی شفاف، تقویت کننده صدا و LED است.

حدودا شش ماه قبل ریزر ماسک‌های Project Hazel خود را معرفی کرد. ماسک ریزر همزمان با شیوع ویروس کرونا ویژگی‌های بسیار زیاد و کاربردی را ارائه می‌کند که همین موضوع باعث توجه بسیار زیاد مصرف‌کنندگان شده است. اکنون شرکت تولیدکننده با انتشار ویدیو جدیدی اعلام کرد که این پروژه در ادامه با نام تجاری جدیدی یعنی Razer Zephyr شناخته می‌شود. این خبر در حالی اعلام شده که مدیرعامل ریزر اعلام کرده بود ماسک تنفسی هوشمند آن‌ها پاییز امسال به بازار عرضه می‌شود.

ماسک‌ هوشمند

Zephyr در آزمایش‌های کارایی فیلتر باکتریایی (BFE) برای باکتری‌های بزرگتر از ۳ میکرون امتیاز ۹۹ درصد را به ثبت رسانده است. همچنین دارای یک محفظه ذخیره‌سازی است که ماسک را با استفاده از اشعه ماورا بنفش استریل می‌کند که این امر باعث نابودی باکتری‌ها و ویروس‌ها می‌شود. از سایر ویژگی‌های قابل توجه آن می‌توان به «حالت کم نور» اشاره کرد که در مکان‌های تاریک، نور داخلی ماسک روشن می‌شود که به وسیله آن افراد به راحتی می‌توانند با دیگران ارتباط برقرار کنند.

ماسک‌ هوشمند

با توجه به اینکه اخیرا گونه‌ای از کرونا با نام دلتا یکبار دیگر آمار مرگ و میر را افزایش داده و استفاده از ماسک‌ در برخی مناطق دوباره اجباری شده، احتمالا ریزر بتواند به فروش مناسبی برای ماسک هوشمندش دست پیدا کند.

در بسیاری از کشورهای آسیایی، استفاده از ماسک به دلیل شرایط بسیار بد کرونا و شیوع‌های قبلی، نسبتا عادی شده است. علاوه بر این، آلودگی هوا باعث به وجود آمدن برخی مشکلات تنفسی رایج برای مردم شده است. تمام این موارد هم می‌توانند توجهات به سمت Zephyr را افزایش می‌دهد. قیمت ماسک Zephyr شرکت ریزر هنوز اعلام نشده، اما انتظار می‌رود در هفته‌های آینده جزئیات بیشتری از آن منتشر شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی