ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل تاریخ برگزاری مراسم رونمایی از آیفون ۱۳ را اعلام کرد

اپل بالاخره پس از مدت‌ها انتظار از برگزاری مراسم بعدی‌اش با نام «California Streaming» در روز سه شنبه تاریخ ۲۳ شهریور ماه خبر داد. این مراسم که به صورت مجازی در ساعت ۲۱:۳۰ به وقت ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ | ۲۱:۱۹

اپل بالاخره پس از مدت‌ها انتظار از برگزاری مراسم بعدی‌اش با نام «California Streaming» در روز سه شنبه تاریخ ۲۳ شهریور ماه خبر داد. این مراسم که به صورت مجازی در ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد، احتمالا میزبان گوشی‌های سری آیفون ۱۳ به همراه اپل واچ سری ۷ خواهد بود.

مدت‌هاست منتظر اعلام تاریخ مراسم بعدی کوپرتینویی‌ها هستیم و در هفته‌های اخیر گزارش‌های زیادی درباره آن منتشر شده بود. حالا اپل با ارسال دعوتنامه‌ای برگزاری این مراسم در سه‌شنبه هفته آینده را تایید کرده و بسیاری منتظر رونمایی از آیفون‌های جدید هستند.

گوشی‌های سری آیفون ۱۳ احتمالا ابعاد کلی یکسان با نسل کنونی‌شان داشته باشند، با این حال انتظار داریم به ناچ کوچکتری مجهز شوند، دوربین پیشرفته‌تری داشته باشند و بالاخره به رفرش ریت بالاتر ۱۲۰ هرتز مجهز شوند، البته ویژگی آخر را احتمالا خریداران مدل‌های پرو و نه استاندارد تجربه خواهند کرد.

مراسم رونمایی از آیفون ۱۳

در صورتی که در مراسم ۲۳ شهریور از آیفون‌های جدید رونمایی شود، احتمالا اپل تاریخ انتشار نسخه پایدار iOS 15 را هم اعلام خواهد کرد. این سیستم عامل احتمالا اوایل پاییز همزمان با آیفون ۱۳ در اختیار کاربران محصولات قدیمی‌تر قرار می‌گیرد، اما ظاهرا برخی ویژگی‌ها مانند SharePlay در ابتدا در دسترس نخواهند بود.

آیفون ۱۳ تنها محصولی احتمالی حاضر در این مراسم نیست و انتظار می‌رود کوپرتینویی‌ها از اپل واچ سری ۷ هم رونمایی کنند. طبق گزارش‌ها باید برای دومین بار شاهد افزایش ابعاد اپل واچ باشیم و این بار اپل آن‌ها را در مدل‌های ۴۱ و ۴۵ میلی‌متری روانه بازار خواهد کرد. البته احتمالا این ساعت هوشمند با تاخیر وارد بازار می‌شود چرا که شایعات از مشکلات در تولید خبر می‌دهند.

یکی دیگر از محصولات احتمالی حاضر در این مراسم، ایرپاد ۳ خواهد بود که انتظار می‌رود طراحی جدیدی داشته باشد و احتمالا کیفیت صوتی بالاتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

اگرچه منتظر رونمایی از نسل جدید مک‌بوک پرو هم هستیم اما انتظار نداریم در مراسم ۲۳ شهریور، کوپرتینویی‌ها از آن‌ها رونمایی کنند و احتمالا باید منتظر مراسم جداگانه‌ای برای مک‌بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی با نسخه جدید اپل سیلیکون باشیم.

ما در دیجیاتو مانند گذشته مراسم ۲۳ شهریور اپل را به صورت زنده پوشش خواهیم داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • sackboy
    sackboy | ۱۶ شهریور ۱۴۰۰

    پس آی‌پد مینی چی؟!
    راستی چه عجب مشکل ورود به سایت رو بعد از سال‌ها درست کردین!

    • min
      min | ۱۷ شهریور ۱۴۰۰

      واااااای دقیقا👍🏻
      مشکل یک عمر در ورود رو برطرف کردن بلاخره

مطالب پیشنهادی