ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دوربین گوشی اوپو
تکنولوژی

اوپو برای توسعه پرچمداری با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با کداک همکاری می‌کند

یکی از منابع آگاه بازار می گوید اوپو ظاهرا قصد دارد با همکاری شرکت کداک، گوشی هوشمند پرچمداری با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی توسعه بدهد. این موبایل جدید ظاهرا قرار است از حسگر IMX766 سونی بهره ...

احمدرضا فرهبد
نوشته شده توسط احمدرضا فرهبد | ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۱:۰۰

یکی از منابع آگاه بازار می گوید اوپو ظاهرا قصد دارد با همکاری شرکت کداک، گوشی هوشمند پرچمداری با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی توسعه بدهد. این موبایل جدید ظاهرا قرار است از حسگر IMX766 سونی بهره ببرد.

مدتی پیش شایعاتی مبنی بر تصمیم ریلمی برای اینجا یک برند دوربین از سوی Digital Chat Station منتشر شد. مدتی بعد هم شایعات دیگری از سوی منبع دیگری منتشر شد که نشان می‌داد ریلمی همکاری خود را با کداک، برند معتبر تولید کننده تجهیزات و مواد خام عکاسی و خدمات عکاسی، آغاز کرده است. اکنون خبرهای غیررسمی در مورد آغاز همکاری برند اپو (که مشارکت نزدیکی با برند ریلمی دارد) با کداک، نیز منتشر شده است.

ظاهراً هدف اوپو از آغاز این همکاری، ساخت گوشی هوشمندی است به منظور قدردانی از دوربین کلاسیک کداک است. به نظر می‌رسد لنز اصلی دوربین این گوشی یک حسگر تصویر سونی ۵۰ مگاپیکسلی IMX766 با دریچه دیافراگم ۱/۱.۵ است و سایر لنزهای تشکیل‌دهنده دوربین شامل یک لنز اولتراواید با اندازه‌ای بزرگتر نسبت به اندازه لنز به کار رفته در دوربین گوشی اوپو فایند ایکس ۳ پرو (Find X3 Pro)، یک لنز تله فوتوی ۱۳ مگاپیکسلی با زوم دو برابری و یک دوربین میکروسکوپی ۳ مگاپیکسلی، درست مانند لنز مورد استفاده در اوپو فایند ایکس ۳ پرو می‌شود.

دوربین گوشی اوپو

با توجه به اینکه کداک مدت زیادی است که فعالیتش در حوزه دوربین را متوقف کرده، این خبر تعجب برانگیز است. در سال ۲۰۱۲ این شرکت ورشکسته شد و مسئولان آن تصمیم گرفتند حیطه کاری خود را به تولید سخت افزار و نرم افزارهای مرتبط با چاپ و پرینت تغییر دهند. حال باید دید با آغاز این همکاری چه تغییراتی در پیش خواهد داشت.

هنوز اطلاعات زیادی در مورد پرچم‌دار جدید اوپو در دست نیست؛ اما انتظار می‌رود در روزهای آتی اطلاعاتی در مورد گوشی منتشر شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی