ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نینتندو سوییچ پرو
تکنولوژی

پشتیبانی از هدفون‌های بلوتوثی بالاخره به نینتندو سوییچ اضافه شد

سال ۲۰۱۷ که کنسول سوییچ به بازار عرضه شد، امکان استفاده از هدفون بلوتوثی به همراه آن وجود نداشت اما بالاخره نینتندو تصمیم گرفته در یک به‌روزرسانی این ویژگی را به کنسول خود اضافه کند. ...

حامد کولیوند
نوشته شده توسط حامد کولیوند | ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ | ۲۲:۴۵

سال ۲۰۱۷ که کنسول سوییچ به بازار عرضه شد، امکان استفاده از هدفون بلوتوثی به همراه آن وجود نداشت اما بالاخره نینتندو تصمیم گرفته در یک به‌روزرسانی این ویژگی را به کنسول خود اضافه کند. طبق گزارش پشتیبانی این شرکت، در هنگام استفاده از هدفون بلوتوثی تنها می‌توان دو کنترلر را به سوییچ متصل کرد. همچنین پشتیبانی از میکروفون وجود ندارد، که باتوجه به سیستم چت صوتی خود نینتندو که اپلیکیشن آن روی موبایل نصب می‌شود، چندان تعجب آور نیست. با این حال برای افرادی که با چت صوتی نینتندو راحت نیستند، اتفاق تلخی است.

قبل از این به‌روزرسانی برای استفاده از هدفون بلوتوث رنج بسیاری را باید متحمل می‌شدید. برای این منظور از دانگل‌هایی که به عنوان آداپتور بلوتوث عمل می‌کنند باید استفاده می‌کردید که برای کنسول سوییچ به عنوان نقطه ضعف محسوب می‌شد. روی کنترلرهای سوییچ جک هدفون نیز وجود ندارد و این اتفاق ارزش صدای بلوتوثی را بیش از پیش نشان می‌دهد. شایان ذکر است پلی استیشن و ایکس باکس نیز از صدای بلوتوثی پشتیبانی نمی‌کنند ولی روی کنترلرها جک هدفون وجود دارد. شرکت نینتندو اعلام کرده صدای بلوتوث با سوییچ نسخه معمول و لایت کار می‌کند و تا ۱۰ هدفون را در حافظه نگه می‌دارد.

این به‌روزرسانی علاوه بر اضافه کردن ویژگی صدای بلوتوث، استفاده از اینترنت سیمی را راحت‌تر کرده است. اکنون کنسول نینتندو سوییچ در حالت Sleep نیز به اینترنت متصل می‌ماند. از طریق داک یا پورت LAN داخلی در سوییچ اولد می‌توان از اینترنت سیمی بهره برد. در حالت Sleep کنسول می‌تواند محتوا را از اینترنت بارگیری کند و این مورد به صورت پیش فرض فعال است. همچنین به‌روزرسانی را نیز می‌توان در این حالت انجام داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی