ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی Civi بدون آداپتور در جعبه عرضه می‌شود

شیائومی Civi اولین موبایل برند Civi و در واقع اولین گوشی غیرپرچمدار این کمپانی چینی است که بدون آداپتور در جعبه راهی بازار می‌شود. شیائومی روال مشابه سری می ۱۱ را برای موبایل جدید در پیش ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۶ مهر ۱۴۰۰ | ۲۳:۱۵

شیائومی Civi اولین موبایل برند Civi و در واقع اولین گوشی غیرپرچمدار این کمپانی چینی است که بدون آداپتور در جعبه راهی بازار می‌شود. شیائومی روال مشابه سری می ۱۱ را برای موبایل جدید در پیش گرفته و آداپتور را از جعبه محصول حذف کرده، اما می‌توان نسخه مجهز به آداپتور را هم سفارش داد.

موبایل جدید با طراحی چشمگیر و مشخصاتی مشابه اکثر موبایل‌های میان‌رده طبق برنامه مشخص شده در تاریخ ۵ مهرماه معرفی شد. با این وجود چینی‌ها موبایل جدید را بدون آداپتور در جعبه به بازار عرضه می‌کنند.

گوشی جدید شیائومی نیز همچون سری می ۱۱ بدون شارژر در جعبه در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. شیائومی Civi در جعبه باریکی با ضخامت مشابه ضخامت جعبه سری می ۱۱ عرضه می‌شود.

این اولین گوشی غیرپرچمدار شیائومی است که بدون شارژر در جعبه به فروش می‌رسد. با این وجود به نظر می‌رسد شیائومی برای سایت‌های بررسی‌کننده گوشی و یوتیوبرها، آداپتور را به همراه گوشی ارسال می‌‌کند. در پوستر منتشر شده در مورد موبایل جدید نیز نشان داده شده که افرادی که شیائومی Civi‌ را خریداری می‌کنند، یک شارژر ۵۵ وات GaN را به صورت اختیاری در بسته‌بندی جداگانه دریافت خواهند کرد. چینی‌‌ها همین رویکرد را برای شیائومی می ۱۱ نیز در پیش گرفتند.

شیائومی Civi از نمایشگر ۶.۵۵ اینچی امولد با لبه‌های خمیده، رزولوشن فول‌اچ‌دی پلاس و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد. دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی سامسونگ GD1 این گوشی هوشمند در روزنه‌ای در قسمت بالای نمایشگر جای گرفته است که دارای ویژگی‌هایی مانند فوکوس خودکار، فلاش LED دوگانه و مجهز به فیلترهای زیبایی پوست است که با کمک یادگیری عمیق می‌تواند برخی مشکلات پوستی مانند لک و جوش را محو کند و زیبایی بصری بیشتری در پوست ایجاد کند.

در پنل پشتی شیائومی Civi دوربین سه‌گانه شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی با زاویه دید ۱۲۰ درجه در کنار دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی قرار گرفته است. این گوشی هوشمند از سیستم عامل اندروید ۱۱ و رابط کاربری MIUI 12.5 استفاده می‌‌کند و با طراحی شیشه‌ای AG در پنل پشتی و قاب فلزی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

در قلب موبایل جدید چیپست اسنپدراگون 778G به همراه حداکثر ۱۲ گیگابایت رم LPDDR4x و حداکثر حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت UFS 3.1 جای گرفته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی