ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

واکنش زارع‌پور به احتمال قطع اینستاگرام در کشور: این موضوع در اختیار وزارت ارتباطات نیست

وزیر ارتباطات در پاسخ به احتمال قطع دسترسی به اینستاگرام اظهار داشت این موضوع جزو تصمیماتی نیست که در اختیار وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات باشد. «عیسی زارع‌پور» در گفتگو با ایسنا در پاسخ به ...

مجتبی آستانه
نوشته شده توسط مجتبی آستانه | ۱۸ مهر ۱۴۰۰ | ۱۷:۴۳

وزیر ارتباطات در پاسخ به احتمال قطع دسترسی به اینستاگرام اظهار داشت این موضوع جزو تصمیماتی نیست که در اختیار وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات باشد.

«عیسی زارع‌پور» در گفتگو با ایسنا در پاسخ به این سوال که آیا قصدی برای مسدودسازی دسترسی کاربران ایرانی به برخی از شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌های غیربومی وجود دارد یا خیر، گفت:

«بایستی در فضای مجازی شرایطی را فراهم کنیم که از حقوق مردم در این فضا حمایت کنیم. وقتی تمام زندگی مردم با فضای مجازی گره خورده حتما و قطعا باید دولت زیرساخت هایی را در این زمینه فراهم کند که از حقوق مردم حمایت کند، این به هیچ وجه به معنای مسدودسازی نیست بلکه به معنای قانومند کردن و نظام مند کردن است.»

او با تاکید بر اینکه به فناوری اطلاعات نگاهی فرصت محور دارند، اعتقاد دارد از این ابزار می‌توان برای حل مشکلات کشور استفاده شود: «ارتقای کارآمدی، سرعت دادن به کارها، استقرار دولت هوشمند، حذف امضاهای طلایی و … همگی جزو ظرفیت‌هایی است که این ابزار برای ما فراهم کرده است و می‌توان از آن برای ارائه خدمات به مردم استفاده کرد.»

زارع پور در پاسخ به این سوال که آیا این سخنان بدین معناست که مردم و صاحبان کسب‌وکارها نگرانی بابت قطع اینستاگرام نداشته باشند، گفت: «این‌ها تصمیماتی نیست که وزارت ارتباطات بگیرد و به هرحال نهادهای تصمیم گیر در این حوزه باید تصمیم گیری کنند.»

وزیر ارتباطات تاکید کرد اگرچه بایستی حداکثر استفاده را از این ابزار برای حل مشکلات کشور داشت، اما در عین حال فضا بایستی قانونمند باشد تا اگر حقی از کسی ضایع شد، بتوان آن را پیگیری کرد: «اما تصمیمات درباره اینکه چه پلتفرمی استفاده بشود یا نشود، در اختیار وزارت ارتباطات نیست.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • expire expre
    expire expre | ۱۹ مهر ۱۴۰۰

    کابینه طلایی دولت انقلابی بسیار هم عالی مردم برن سماق بمکن مهم حفظ قدرت خودشون هست و بس آخ چقدر شما نگران حقوق ملت هستید و ملت رو چی فرض کردید واقعا!! اول برید فساد و خاله های روبیکا و دزدان داخل روبیکا رو جمع کنید بعد بیاید اینجور اظهار فضل کنید. هر کاری کنید در آخر شما شکست خورده هستید و تا الان مفتضحانه در تمام زمینه ها شکست خوردید.اینترنت رو نمیتونید از مردم بگیرید البته نمیشه جلوی تقدیر شما رو گرفت !!!!!شاید بعد ها بگیم چه بهتر که گرفتید!!!

  • itookan
    itookan | ۱۸ مهر ۱۴۰۰

    آفرین! اگه یه سیب زمینی وزیر شده بود هم دقیقا همین واکنش رو میداد!

مطالب پیشنهادی