ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ ۲۱ مهرماه از گوشی تاشو W22 5G در چین رونمایی می‌کند

سامسونگ سال گذشته تلفن هوشمند W21 5G را روانه بازار کرد و امسال جانشین آن را معرفی می‌کند. امروز این شرکت کره‌ای به طور رسمی تاریخ عرضه W22 5G را اعلام کرده است. این گوشی ...

حامد کولیوند
نوشته شده توسط حامد کولیوند | ۱۸ مهر ۱۴۰۰ | ۱۲:۰۰

سامسونگ سال گذشته تلفن هوشمند W21 5G را روانه بازار کرد و امسال جانشین آن را معرفی می‌کند. امروز این شرکت کره‌ای به طور رسمی تاریخ عرضه W22 5G را اعلام کرده است. این گوشی در تاریخ ۲۱ مهرماه و ساعت ۱۹ به وقت محلی رونمایی می‌شود و پس از آن راهی بازار این کشور خواهد شد. گوشی تاشو جدید سامسونگ شباهت‌های زیادی به گلکسی زد فولد ۳ خواهد داشت.

طبق گزارش‌های قبلی، گوشی W22 5G از همان طراحی گلکسی زد فولد ۳ بهره می‌برد که به تازگی عرضه شده است. علاوه بر طراحی خارجی، این دستگاه در بخش‌های داخلی نیز شباهت‌هایی به گلکسی زد فولد ۳ خواهد داشت. این گوشی به تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز است که با ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی همراه شده است.

این دستگاه تاشو از یک نمایشگر اصلی ۷.۶ اینچی استفاده می‌کند و در بخش بیرونی نیز یک نمایشگر ۶.۲ اینچی دارد. نمایشگرها از نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و محافظ گوریلا گلس بهره می‌برند. دوربین سلفی در گوشی تاشو جدید سامسونگ از نوع زیر نمایشگر است و در پنل پشتی شاهد دوربین سه‌گانه خواهیم بود.

با توجه به شباهت گوشی W22 5G و گلکسی زد فولد ۳، احتمالا باتری ۴۴۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع را شاهد باشیم. البته شاید اعداد و ارقام کمی متفاوت باشد، اما می‌توان شارژ ۲۵ واتی سیمی و شارژ ۱۱ واتی بی‌سیم را برای آن پیش‌بینی کرد.

ظاهرا گوشی تاشو جدید سامسونگ بسیار گران‌تر از گلکسی زد فولد ۳ خواهد بود. شنیده‌ها حکایت از قیمت ۲۹۴۹ دلاری برای آن دارند، که در مقایسه با برچسب ۲۳۲۸ دلاری گلکسی زد فولد ۳ بیشتر است. باید دید غول کره‌ای گوشی تاشو جدیدش را با این قیمت سرسام آور راهی بازار می‌کند یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی