ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ولادیمیر پوتین: از رمزارزها می‌توان برای پرداخت و انتقال وجه استفاده کرد

«ولادیمیر پوتین»، رئیس جمهور روسیه معتقد است که از رمزارزها می‌توان برای انتقال وجه و به عنوان روشی برای پرداخت استفاده کرد، هرچند هنوز برای انجام معاملات تجاری از جمله در حوزه معاملات نفتی،‌ استفاده ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۲ مهر ۱۴۰۰ | ۱۷:۰۰

«ولادیمیر پوتین»، رئیس جمهور روسیه معتقد است که از رمزارزها می‌توان برای انتقال وجه و به عنوان روشی برای پرداخت استفاده کرد، هرچند هنوز برای انجام معاملات تجاری از جمله در حوزه معاملات نفتی،‌ استفاده از رمزارزها هنوز زود است و زمان انجام چنین کاری فرا نرسیده است.

پوتین در مصاحبه با شبکه CNBC پس از برگزاری جلسه عمومی مجمع هفته انرژی روسیه که در وب‌سایت رسمی کرملین منتشر شده، در مورد کاربردهای احتمالی رمزارزها صحبت کرد. وی معتقد است که ارزهای دیجیتال می‌توانند به عنوان واحد مالی مورد استفاده قرار بگیرند ولی بسیار ناپایدارند.

پوتین در ادامه با توضیح اینکه همه چیز تکامل پیدا می‌کند، اضافه کرد که دولت روسیه بازار رمزارزها را با دقت زیرنظر دارد و به این موضوع توجه می‌کند که بازار ارزهای دیجیتال می‌توانند به دارایی برای ذخیره کردن تبدیل شوند،‌ هرچند هنوز نوسان‌‌هایی در بازار دیده می‌شود.

وقتی مصاحبه‌کننده از رئیس جمهور روسیه درباره رویکرد ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا در مورد هولد کردن رمزارزها این سوال را پرسید که آیا چنین رویکردی را بی‌ارزش می‌داند یا خیر، پوتین پاسخ منفی داد و توضیح داد که می‌توان از ارزهای دیجیتال برای انتقال وجه و معاملات استفاده کرد ولی به این موضوع اشاره کرد که رمزارزها برای انجام معاملات تجاری از جمله برای استفاده در معاملات نفتی هنوز زود است.

پوتین می‌گوید هنوز برای صحبت در مورد استفاده از رمزارزها برای معاملات نفتی زود است، ولی به این موضوع نیز اشاره کرد که  در آینده رمزارزها به وسیله‌ای برای ذخیره تبدیل می‌شوند.

در جریان مصاحبه، رئیس جمهور روسیه همچنین ادعا کرد که دلار ایالات متحده موقعیت خود را به عنوان یک دارایی ذخیره بین‌المللی تضعیف می‌کند. وی همچنین افزود روسیه علاقه‌ای به قطع کامل پرداخت‌های دلاری ندارد و از پرداخت‌های دلاری برای منابع انرژی به دلار راضی است.

این خبر در حالی منتشر می‌شود که مقامات روسیه قوانین جدیدی را برای محدود کردن سرمایه‌گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال در پیش گرفته‌اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی