ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پوشش زنده دیجیاتو: مراسم معرفی مک‌بوک پرو M1X

اپل امشب مراسم «Unleashed» را برگزار می‌کند که طبق اکثر گزارش‌ها، در آن باید منتظر رونمایی از نسل جدید مک‌بوک پرو با تراشه قدرتمند M1X باشیم. ما در دیجیاتو مانند همیشه، این مراسم را به ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۶ مهر ۱۴۰۰ | ۲۰:۰۲

اپل امشب مراسم «Unleashed» را برگزار می‌کند که طبق اکثر گزارش‌ها، در آن باید منتظر رونمایی از نسل جدید مک‌بوک پرو با تراشه قدرتمند M1X باشیم. ما در دیجیاتو مانند همیشه، این مراسم را به صورت زنده پوشش خواهیم داد.

اپل هفته گذشته با انتشار دعوتنامه‌ای، از برگزاری چنین مراسمی در دوشنبه پیش رو خبر داد. اگرچه کوپرتینویی‌ها اشاره‌ای به محصولات حاضر در این رویداد نکرده‌اند، اما انتظار داریم با نسل جدید مک‌بوک پرو با طراحی تازه و مشخصات فنی قدرتمند مواجه شویم.

طبق شایعات، این لپ‌تاپ اپل در مدل‌های ۱۴ و ۱۶ اینچی معرفی می‌شود و دارای نمایشگر Mini-LED خواهد بود؛ همان فناوری که در آیپد پرو M1 مورد استفاده قرار گرفته. این احتمال وجود دارد که رفرش ریت نمایشگر این محصولات ۱۲۰ هرتز باشد و همچنین شاهد استفاده از پورت HDMI و شارژ مگ‌سیف هم باشیم.

دیجیاتو رویداد Unleashed اپل را به صورت زنده پوشش می‌دهد. حمید مقدسی دبیر بخش سخت‌افزار و کورش چایچی دبیر بخش ویدیوی دیجیاتو، این مراسم را برای شما به شکل زنده گزارش می‌کنند. مراسم اپل ساعت ۲۰:۳۰ آغاز می‌شود اما از ساعت ۲۰ می‌توانید مهمان برنامه زنده دیجیاتو باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Elias ghafourian
    Elias ghafourian | ۲۶ مهر ۱۴۰۰

    مک بوک بدون حاشیه جذاب تره
    یا
    مک بوک m1x(pro ، max) با تاندربورت

مطالب پیشنهادی