ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل از رنگ‌های جدید «هوم پاد مینی» رونمایی کرد

اپل در مراسم «Unleashed» از رنگ‌های جدید «هوم پاد مینی» که شامل نسخه‌های زرد، آبی و نارنجی این محصول رونمایی کرد. قیمت آن‌ها ۹۹ دلار اعلام شده و از ماه میلادی آینده (نوامبر) در دسترس ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۶ مهر ۱۴۰۰ | ۲۰:۴۹

اپل در مراسم «Unleashed» از رنگ‌های جدید «هوم پاد مینی» که شامل نسخه‌های زرد، آبی و نارنجی این محصول رونمایی کرد. قیمت آن‌ها ۹۹ دلار اعلام شده و از ماه میلادی آینده (نوامبر) در دسترس مشتریان قرار خواهند گرفت.

هوم پاد مینی در ابتدا فقط در رنگ‌های سیاه و سفید به بازار عرضه شده بود اما اپل اکنون تعداد رنگ‌های این محصول را افزایش داده تا گزینه‌های متنوع‌تری در دسترس مشتریان قرار داشته باشد. همچنین کوپرتینویی‌ها این رنگ‌ها را به تمام قسمت‌های هوم پاد مینی اضافه کرده است که با این وجود اکنون دکمه‌های این دستگاه کمی برجسته‌تر از قبل شده است.

هوم پاد مینی

البته به جز رنگ‌های جدید، اپل از ویژگی جدید برای محصول خود صحبت نکرد. بنابراین، ترکیب‌های رنگی جدید این محصول را همچنان می‌توان با دستیار صوتی اپل یعنی سیری هماهنگ کرد و کیفیت صدای آن نیز مانند نسخه‌های اولیه است.

با وجود پشتیبانی از سیری، می‌توان از هوم‌پاد مینی برای انجام هر نوع درخواستی مانند تنظیم یادآوری جدید، کنترل دستگاه‌های هوشمند و پخش موسیقی استفاده کرد. با توجه به این نکته، می‌توان هوم پاد مینی را به نحوی تنظیم کرد که در یک اتاق به صورت یک سیستم استریو کار کند. همچنین با استفاده از گوشی‌های آیفون می‌توان موسیقی در حال پخش خود را به روی اسپیکرهای هوشمند اپل منتقل کرد.

علاوه بر این در مقایسه با سایر اسپیکرهای هوشمند موجود در بازار، اپل گزینه‌های بیشتر و متنوع‌تری را در اختیار مشتریان خود قرار داده است. به عنوان مثال اسپیکرهای هوشمند Nest Mini گوگل از رنگ‌های آبی و نارنجی و اسپیکر Echo Dot آمازون از رنگ آبی بهره می‌برند اما هوم پاد مینی به زودی در پنج رنگ مختلف عرضه خواهد شد.

اپل همچنین در زمینه موسیقی از اشتراک جدیدی برای اپل موزیک رونمایی کرد که تنها از طریق کنترل صوتی (دستیار هوشمند سیری) برای پخش موسیقی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی