ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نایکی با کفش‌های ورزشی مجازی برای ورود به دنیای متاورس آماده می‌شود

«نایکی» ظاهرا خود را برای ورود به دنیای متاورس آماده می‌کند و در این راستا هفت درخواست علامت تجاری جدید ثبت کرده است. همچنین ردیف‌های شغلی جدیدی با هدف استخدام افرادی برای فعالیت در بخش ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۲ آبان ۱۴۰۰ | ۲۳:۳۰

«نایکی» ظاهرا خود را برای ورود به دنیای متاورس آماده می‌کند و در این راستا هفت درخواست علامت تجاری جدید ثبت کرده است. همچنین ردیف‌های شغلی جدیدی با هدف استخدام افرادی برای فعالیت در بخش محصولات دیجیتالی باز کرده است.

این شرکت قصد دارد به دنبال بخشی از برنامه‌های خود در تولید و فروش کفش‌های کتانی و پوشاک ورزشی، وارد دنیای مجازی متاورس شود. به گفته منابع آگاه از برنامه‌های نایکی، ورود به چنین فضایی از اولویت‌های این کمپانی است و حتی انتظار دارند که طی ماه‌های آینده این شرکت برخی محصولات مجازی مرتبط با چنین فضایی را رونمایی کند.

به نظر می‌‌رسد نایکی، اولین گام‌های خود را به سوی دنیای متاورس برداشته است. این شرکت مستقر در اورگان چندین علامت تجاری جدید در همین راستا به ثبت رسانده است.

مستندات مربوط به اداره ثبت اختراعات و علائم تجاری ایالات متحده نشان می‌دهد این شرکت درخواستی برای «نایکی» با شعار معروف برند یعنی «فقط انجامش بده» (Just Do It) و لوگوی swoosh ثبت کرده است. همچنین این شرکت دو درخواست دیگر نیز برای «Air Jordan» و «Jumpman» ثبت کرده است و در مجموع تعداد درخواست‌های شرکت به هفت مورد مختلف رسیده است.

البته نایکی به صورت رسمی در مورد این تصمیم اظهارنظر نکرده است. با این وجود منابعی که با استراتژی‌های نایکی آشنایی دارند، از تصمیم‌های جدید شرکت برای ورود به متاورس خبر می‌دهند.

علاوه بر درخواست‌های مربوط به علامت تجاری، نایکی همچنین در تلاش است تا افرادی حرفه‌ای در حوزه دنیای متاورس استخدام کند و اخیرا فرصت‌های شغلی جدیدی در این زمینه باز کرده است. در آگهی استخدام جدید این شرکت نیز استخدام نیروی انسانی برای فعالیت در بخش محصولات دیجیتالی دیده می‌شود.

تصمیم ورود به دنیای متاورس می‌تواند روی افزایش قیمت سهام این شرکت تاثیرگذار باشد. سهام نایکی با رشد ۱۸ درصدی، ارزش بازار این شرکت را به بیش از ۲۶۵ میلیارد دلار رسانده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • mehrdad_sajjadie
    mehrdad_sajjadie | ۱۳ آبان ۱۴۰۰

    دو کلمه توضیح میداید که این متاورس اصلا چی هست بد نمیشد

    • محمد قریشی
      محمد قریشی | ۱۳ آبان ۱۴۰۰

      سلام، برای آشنایی کامل با متاورس این مطلب دیجیاتو رو ببینید:

      https://dgto.ir/2dk3

مطالب پیشنهادی