ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ردمی نوت ۱۱ با تراشه اسنپدراگون و طراحی جدید در بازارهای جهانی عرضه می‌شود

به گزارش ThePIxel.vn، سری ردمی نوت ۱۱ در ویتنام و بازارهای جهانی با طراحی متفاوت و بهره‌مندی از چیپ اسنپدراگون به جای تراشه‌های کوالکام عرضه خواهد شد. شیائومی ماه گذشته از خانواده ردمی نوت ۱۱ ...

حامد کولیوند
نوشته شده توسط حامد کولیوند | ۲۰ آبان ۱۴۰۰ | ۱۵:۳۰

به گزارش ThePIxel.vn، سری ردمی نوت ۱۱ در ویتنام و بازارهای جهانی با طراحی متفاوت و بهره‌مندی از چیپ اسنپدراگون به جای تراشه‌های کوالکام عرضه خواهد شد.

شیائومی ماه گذشته از خانواده ردمی نوت ۱۱ در چین رونمایی کرد و یک ساعت پس از عرضه ۵۰۰ هزار دستگاه از گوشی ردمی نوت ۱۱ فروخته شد. طبق گزارشی جدید خانواده ردمی برای بازارهای جهانی با طراحی متفاوتی عرضه می‌شود. همین ‌طور تراشه اسنپدراگون در آن‌ها به کار گرفته می‌شود.

ردمی نوت ۱۱ از تراشه دیمنسیتی ۸۱۰ بهره می‌برد در حالی که نوت ۱۱ پرو و پرو پلاس به پردازنده دیمنسیتی ۹۲۰ مجهز هستند. به گفته این منبع آگاه، علاوه بر اینکه تراشه‌ها جای خود را به سری اسنپدراگون در بازارهای بین‌المللی می‌دهند، از نام‌های متفاوتی نیز بهره‌مند هستند.

Redmi Note 11

این گزارش ادعا می‌کند سری نوت ۱۱ با طراحی متفاوت و چیپست اسنپدراگون در سه ماه اول سال ۲۰۲۲ راهی بازار می‌شود. هنوز مشخص نیست چرا شیائومی چنین تصمیمی گرفته و در بازارهای جهانی به جای پردازنده‌های مدیاتک از کوالکام استفاده می‌کند. به گفته یک منبع کمبود تراشه دلیل تصمیم شیائومی بوده و تراشه‌های اسنپدراگون ۷۷۸G پلاس و اسنپدراگون ۶۹۵ می‌توانند در مدل‌های جهانی این خانواده حضور داشته باشند.

طبق گزارش‌های قبلی ردمی نوت ۱۱ در کشور هند با نام Redmi Note 11T 5G عرضه می‌شود و انتظار می‌رود که ردمی نوت ۱۱ پرو و پرو پلاس با نام شیائومی 11i و شیائومی 11i HyperCharge عرضه شوند. ردمی نوت ۱۱ از نمایشگر ۶.۶ اینچی LCD با نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز و وضوح +FHD بهره می‌برد که روزنه مخصوص دوربین سلفی نیز در بالای آن دیده می‌شود. ماژول دوربین این گوشی از سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و سنسور عمق ۸ مگاپیکسلی تشکیل می‌شود. همچنین شیائومی از سنسور ۱۶ مگاپیکسلی برای عکس‌های سلفی و تماس‌های ویدیویی استفاده کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Armanprs
    Armanprs | ۲۱ آبان ۱۴۰۰

    به نظر می‌رسه مشکل ورود به سایت رو حل کردید. ممنون.
    ابتدای مطلب هم نیاز به ویرایش داره.
    «بهره‌مندی از چیپ اسنپدراگون به جای تراشه های کوالکام!!!»

    • Armanprs
      Armanprs | ۲۱ آبان ۱۴۰۰

      لطفا ویجیاتو رو هم یه بررسی کنید. اونجا نمی‌تونم کامنت بذارم چون میگه حسابم غیرفعاله. مدت‌هاست همین پیامو نشون میده و هیچ ایمیلی هم برام فرستاده نمیشه که درستش کنم. وقتی می‌خوام با همون نام کاربری دوباره حساب بسازم هم میگه این اسم قبلا استفاده شده، اما خب اسمه مربوط به همون حسابه که نمی‌تونم فعالش کنم

مطالب پیشنهادی