ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی S22 اولترا احتمالا ۱۹ بهمن معرفی می‌شود

یکی از منابع آگاه بازار می‌گوید سامسونگ ظاهرا گلکسی S22 اولترا را دیرتر از بقیه دستگاه‌های مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ و در تاریخ 8 فوریه (19 بهمن ماه) معرفی می‌کند. سامسونگ اوایل ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۵ آذر ۱۴۰۰ | ۱۱:۰۱

یکی از منابع آگاه بازار می‌گوید سامسونگ ظاهرا گلکسی S22 اولترا را دیرتر از بقیه دستگاه‌های مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ و در تاریخ 8 فوریه (19 بهمن ماه) معرفی می‌کند.

سامسونگ اوایل سال آینده میلادی سری گلکسی S22 را معرفی می‌کند ولی هنوز تاریخ رسمی رونمایی از سوی کره‌ای‌ها اعلام نشده است. معمولا گوشی‌های سری گلکسی S جزو اولین دستگاه‌هایی هستند که با نسل جدید چیپست کوالکام به بازار عرضه می‌شوند، اما ظاهرا نسل جدید این سری قرار است ماه فوریه (بهمن‌ماه) از راه برسد.

گلکسی S22 اولترا احتمالا با دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی و حسگر HM3 سامسونگ معرفی خواهد شد. هفته گذشته ماژول دوربین گوشی‌های سری گلکسی S22 در تصویر جدیدی فاش شد. همچنین والپیپرهای گلکسی S22 سامسونگ نیز پیش از معرفی منتشر شد.

تاریخ معرفی گلکسی S22 اولترا

تاریخ معرفی گلکسی S22 اولترا

براساس توییت منتشر شده از سوی یکی از منابع آگاه بازار با نام کاربری «Ice Universe»،‌ غول فناوری کره‌ای تا 19 بهمن‌ماه از گلکسی S22 اولترا رونمایی نخواهد کرد. معمولا مدل‌های مختلف سری گلکسی S همزمان معرفی می‌شوند، اما در توییت این منبع تنها به مدل اولترا اشاره شده و همچنین ادعا کرده که تا آن تاریخ، حداقل ۵ گوشی پرچمدار شرکت‌های دیگر با چیپست اسنپدراگون 8 نسل یک عرضه خواهند شد ولی گلکسی S22 اولترا دیرتر از بقیه از راه می‌رسد.

کوالکام به تازگی از تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک رونمایی کرده و رقابتی در بین تولیدکنندگان بازار برای عرضه دستگاهی مجهز به آن وجود دارد. یکی از این شرکت‌ها، شیائومی است که انتظار می‌رود شیائومی 12 را اواخر ماه جاری میلادی و قبل از سال نو میلادی عرضه کند. همچنین موتورولا Edge X30 و ریلمی GT2 پرو نیز در این رقابت حضور خواهند داشت. هرچند به نظر می‌رسد این گوشی‌های هوشمند سال آینده میلادی به بازار عرضه می‌شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی