ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری ایران

معاون فنی مرکز سلامت محیط وکار وزارت بهداشت خبر داد: آغاز مدیریت هوشمند محدودیت‌های کرونایی

معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت با بیان جزئیات اجرای سامانه هوشمند مدیربت کرونا از کنترل واکسیناسیون و رعایت پروتکل‌ها بر اساس این سامانه خبر داد. «محسن فرهادی» با اشاره به جزئیات ...

شیدا ملکی
نوشته شده توسط شیدا ملکی | ۲۱ آذر ۱۴۰۰ | ۱۵:۳۳

معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت با بیان جزئیات اجرای سامانه هوشمند مدیربت کرونا از کنترل واکسیناسیون و رعایت پروتکل‌ها بر اساس این سامانه خبر داد.

«محسن فرهادی» با اشاره به جزئیات این روند، گفت: «بر اساس الزامات ۵ گانه مصوب ستاد ملی کرونا دو مولفه اصلی کنترل واکسیناسیون و رعایت پروتکل‌ها قرار است بر اساس سامانه انجام شود. الزامات در واقع مخصوص کارکنان دولت، واحدهای صنفی، صنعتی و کارگاهی و مراکز آموزشی، مناسبت‌های ملی، مذهبی و آیینی و در نهایت ترددهای شهری و بین استانی است.» 

او همچنین در ادامه توضیحات خود گفت: «طرح مدیریت هوشمند محدودیت‌ها بر پایه‌ سامانه امید از امروز از کارکنان دولت آغاز شده و در فازهای بعدی به ترددهای درون شهری و واحدهای صنفی، ترددهای برون شهری و مراکز آموزشی و تحقیقاتی می‌رسد. برای هرکدام از گزینه‌ها الزاماتی وجود دارد که متاسفانه اگر واحدهای صنفی به دور از رعایت پروتکل‌ها و عدم الزام واکسیناسیون فعالیت کنند، دستگاه ناظر حداکثر تا ۳۰ روز امکان پلمب واحد را دارد.»

برخورد با کارکنان دولت که واکسن نزده‌اند

فرهادی با بیان اینکه از امروز کارکنان دولت اگر بدون تزریق واکسن در محل کار حاضر شوند مشمول مجازات‌هایی می‌شوند که سازمان امور استخدامی آنها را ابلاغ و اعلام کرده است‌، گفت: «طبق این طرح وزارت بهداشت علاوه بر نظارت‌ها و وظایف سازمانی خود  ناظر عالی بر اجرای طرح است‌؛ یعنی ما واحدهای صنفی و اتاق اصناف را کنترل می‌کنیم و دستگاه‌های دیگر که باید وظایف خود را انجام دهند را رصد می‌کنیم.»

او همچنین با تاکید بر اینکه به طور کلی هر دستگاهی در حوزه خود ناظر است و مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، علاوه بر وظایف ذاتی به عنوان ناظر عالی عمل می‌کند، گفت: «این مرکز گزارشات مستمر خود از رعایت پروتکل‌ها و واکسیناسیون را به ستاد ملی کرونا ارائه می‌دهد.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی