ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نگاهی به امکانات جدید و قابلیت‌های بهبود یافته اپلیکیشن دیجیاتو

امروزه استفاده از گوشی‌های هوشمند برای دسترسی به محتوای روزمره، جایگزین روش‌های قدیمی‌تر شده است و بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند به جای استفاده از لپ‌تاپ یا رایانه‌های شخصی، با موبایل خود به گشت و ...

امیر امام جمعه
نوشته شده توسط امیر امام جمعه | ۲۷ آذر ۱۴۰۰ | ۲۱:۰۰

امروزه استفاده از گوشی‌های هوشمند برای دسترسی به محتوای روزمره، جایگزین روش‌های قدیمی‌تر شده است و بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند به جای استفاده از لپ‌تاپ یا رایانه‌های شخصی، با موبایل خود به گشت و گذار در میان اخبار و شبکه‌های اجتماعی بپردازند. اگر به شکل مداوم پیگیر موضوعی خاص باشید، استفاده از یک اپ مستقل می‌تواند کمک چشمگیری به دسترسی و آگاهی سریع‌تر از رویدادها و اتفاقات آن حوزه کند. اپلیکیشن دیجیاتو نیز با همین هدف در دسترس علاقه‌مندان به دنیای فناوری قرار گرفته تا از آخرین اخبار گجت‌ها و محصولات جدید به صورت لحظه‌ای مطلع شوند.

پس از دریافت اپلیکیشن دیجیاتو از گوگلی پلی یا کافه بازار و نصب آن، می‌توانید بدون ثبت‌نام، به جدیدترین مطالب منتشر شده در دیجیاتو دسترسی داشته باشید. البته برای بهره‌مندی از تمامی امکانات برنامه، توصیه می‌شود تا اقدام به ساخت یا ورود به حساب کاربری خود کنید. در نسخه جدید امکان ورود به اپ از طریق اکانت گوگل نیز فراهم شده تا دیگر نیازی به ثبت‌نام جداگانه در دیجیاتو نداشته باشید.

با اولین ورود به برنامه در تب اخبار فرود خواهید آمد که آخرین اخبار و مقالات نوشته شده در دیجیاتو به ترتیب زمانی در آن نمایش داده می‌شود. در کنار عنوان هر پست، آیکن سه نقطه‌ قرار گرفته که با لمس آن به منوی اشتراک‌گذاری دسترسی خواهید داشتید یا در صورت نیاز می‌توانید اقدام به کپی کردن لینک پست کنید. همچنین گزینه «افزودن به نشان شده‌ها» در این قسمت قرار دارد که به وسیله آن می‌توان مطالب را برای مطالعه آفلاین در آینده ذخیره‌سازی کرد.

لمس هر عنوان در صفحه اصلی برنامه، شرح خبر یا مقاله را نمایش خواهد داد. در صفحه اختصاصی هر مطلب نیز آیکن اشتراک‌گذاری و ذخیره آفلاین در گوشه بالایی سمت چپ صفحه نمایش قرار گرفته است. یکی دیگر از قابلیت‌های تازه افزوده شده به اپلیکیشن دیجیاتو، امکان سوایپ میان مطالب مختلف است که جابه‌جایی سریع میان عناوین را آسان‌تر می‌کند.

با اسکرول به پایین در صفحه اختصاصی هر مطلب، گزینه «مشاهده نظرات» به چشم می‌خورد که با لمس آن قادر خواهید بود تا تمامی نظرات ثبت شده برای آن پست را ببینید. اگر به حساب کاربری خود در داخل اپ وارد شده باشید، می‌توانید به نظرات امتیاز دهید و در صورت مشاهده موارد مغایر با قوانین، با انتخاب گزینه «گزارش محتوا نامناسب» به ما گزارش ارسال کنید. در آپدیت جدید اپلیکیشن دیجیاتو، مشکلات مرتبط با ثبت نظر در نسخه‌های قبلی، رفع شده‌اند و کاربران تجربه بدون نقصی در نگارش دیدگاه‌های خود خواهند داشت.

اگر زمان کافی برای مطالعه تمامی اخبار و مطالب منتشر شده را ندارید، می‌توانید با مراجعه به تب «انتخاب سردبیر» به مقالات و عناوین مهم دسترسی داشته باشید. همچنین اگر به دنبال پست‌های مرتبط با موضوع خاصی هستید، تنها کافیست با مراجعه به تب «دسته‌بندی‌ها» و انتخاب قسمت موردنظر، به زیرشاخه‌های دیجیاتو دست پیدا کنید.

قابلیت جستجوی داخلی اپ، امکان یافتن مطالبی با برچسب یا کلیدواژه‌ای خاص را فراهم می‌کند. برای استفاده از ویژگی گفته شده تنها کافیست تا در صفحه اصلی برنامه، آیکن ذره‌بین در گوشه بالایی سمت راست را لمس کرده و سپس عبارت مورد نظر خود را وارد کنید. همچنین داغ‌ترین موضوعات و کلیدواژه‌های پربازدید همیشه در نوار جستجو قابل مشاهده خواهند بود.

یکی از مشکلات نسخه قبلی اپلیکیشن دیجیاتو، ایرادات صفحه معرفی اپ بود که در آپدیت اخیر برطرف شده است. کاربران می‌توانند با رفتن به تب «برنامه‌ها»، آخرین اپلیکیشن‌ها و نرم افزارهای معرفی شده یا مورد بررسی قرار گرفته در دیجیاتو را مشاهده کنند و در صورت تمایل، به صورت مستقیم با لمس کلید نصب در انتهای مطلب، به لینک‌های مستقیم اپ استور، گوگل پلی، کافه بازار و مایکت دسترسی داشته باشند.

جهت رفتن به بخش تنظیمات یا مطالب ذخیره شده تنها کافیست تصویر پروفایل خود را در گوشه بالایی سمت راست اپلیکیشن دیجیاتو لمس کنید. در صفحه نشان شده‌ها، دیگر خبری از مشکلات مرتبط با مطالب خوانده شده نیست و می‌توانید عناوین دلخواه خود را حتی بدون نیاز به اینترنت، مطالعه کنید. برای همگام‌سازی یا به‌روزرسانی مطالب موجود در این صفحه باید در هنگام اتصال به شبکه، روی آیکن رفرش در گوشه بالایی سمت چپ بزنید.

برخی دیگر از تغییرات صورت گرفته در نسخه جدید برنامه موجب شده تا باگ‌های جزئی برطرف شوند و پایداری بیشتری را در حین استفاده از اپ شاهد باشیم.

بدون شک امکانات شخصی‌سازی در برنامه‌های خبرخوان از اهمیت بسیار زیادی برخوردارند و اپلیکیشن دیجیاتو نیز چنین قابلیت‌هایی را در قسمت تنظیمات در اختیار کاربر قرار می‌دهد. به صورت پیش‌فرض نوتیفیکیشن اخبار مهم جهت آگاهی کاربر ارسال می‌شوند؛ اما اگر علاقه‌ای به چنین ویژگی‌ ندارید می‌توانید با لمس گزینه «نوتیفیکیشن‌ها» در زیر عنوان اعلان‌ها و انتخاب گزینه «هیچکدام» آن را غیرفعال کنید.

اگرچه نسخه‌های جدید اندروید می‌توانند برنامه‌ها را مجبور به فعال‌سازی حالت تاریک کنند؛ اما بهره‌گیری از آن در نسخه‌های قدیمی‌تر سیستم عامل گوگل تنها به لطف ویژگی داخلی امکان‌پذیر است. خوشبختانه اپلیکیشن دیجیاتو هم به حالت شب (Night mode) داخلی مجهز شده است که امکان کنترل آن با ویژگی ذخیره نیرو هم وجود دارد. در نسخه جدید برنامه، شاهد بهبود تجربه کاربری در هنگام استفاده از حالت تاریک هستیم و کاربران قادر خواهند بود با راحتی بیشتری در محیط‌های کم نور به مطالعه مطالب دیجیاتو بپردازند.

تغییر اندازه قلم قابلیت شخصی‌سازی دیگری است که برای قرارگیری حجم بیشتری از متن در صفحه یا بزرگنمایی کلمات کاربرد دارد. برخی دیگر از تغییرات صورت گرفته در نسخه جدید برنامه موجب شده تا باگ‌های جزئی برطرف شوند و پایداری بیشتری را در حین استفاده از اپ شاهد باشیم. برای دریافت اپلیکیشن یا آپدیت آن به نسخه جدید می‌توانید از لینک‌های گوگل پلی یا کافه بازار بهره بگیرید که از طریق باکس اپ زیر در دسترس قرار دارد.

دیجیاتو

دیجیاتو

سازنده: Digiato.com قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: ۸.۱ مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • raminnoori
    raminnoori | ۲۹ آذر ۱۴۰۰

    خواهش می‌کنم قابلیت سوایپ بین مطالب رو بردارین یا واسش یه تنظیمات بزارین خودمون برداریم

  • Soheil_192939393
    Soheil_192939393 | ۲۸ آذر ۱۴۰۰

    من که خوشم اومد دمتون گرم 😉👌

  • ican
    ican | ۲۸ آذر ۱۴۰۰

    حالا که برای بهینه سازی اپ اقدام کردید؛ لطفا یک کار کوچک هم برای کسانی که مایلند از وبسایت استفاده کنند هم انجام دهید:هر بار که وارد وبسایت می شوم این پنجره تمایل به دریافت نوتیفکیشن باز می شود و آزاردهنده است اگر هربار بخواهم خیر بزنم.لطفا تنظیماتی اعمال کنید که یک بار بشود غیرفعالش کرد و تجربه کاربری بهتری داشته باشیم.ممنون از شما

  • siiiiiii
    siiiiiii | ۲۸ آذر ۱۴۰۰

    دیگه مثله قدیم جذابیت نداره

  • Mohsen
    Mohsen | ۲۸ آذر ۱۴۰۰

    در نسخه جدید هنگام اسکرول کردن صفحه به بالا و پایین به صورت نا خودآگاه وارد صفحات دیگه میشه و واقعا مشکل بزرگیه. من که پاک کردم و نسخه قدیمی رو نصب کردم.

مطالب پیشنهادی