ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رابط کاربری
تکنولوژی

تاریخ معرفی جهانی رابط کاربری MIUI 13 شیائومی مشخص شد

شیائومی قصد دارد در تاریخ 6 بهمن ماه (26 ژانویه) در رویدادی جهانی، رابط کاربری MIUI 13 را برای بازارهای بین‌المللی معرفی کند. ظاهرا این شرکت قصد دارد سری ردمی نوت 11 را نیز در ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۹ دی ۱۴۰۰ | ۱۰:۳۰

شیائومی قصد دارد در تاریخ 6 بهمن ماه (26 ژانویه) در رویدادی جهانی، رابط کاربری MIUI 13 را برای بازارهای بین‌المللی معرفی کند. ظاهرا این شرکت قصد دارد سری ردمی نوت 11 را نیز در همین رویداد معرفی کند.

شیائومی همزمان با رویداد معرفی گوشی‌های سری 12 این شرکت در چین در اواخر ماه دسامبر 2021 برابر با دی‌ماه، از رابط کاربری جدیدش نیز رونمایی کرد. با گذشت حدود یک ماه،‌ این شرکت اکنون به صورت رسمی از تاریخ رونمایی از آخرین نسخه رابط کاربری موبایل خود در بازارهای بین‌المللی خبر داده است.

شیائومی

رابط کاربری MIUI 13

البته بعد از رویداد رونمایی رابط کاربری MIUI، شیائومی فهرست موبایل‌هایی که آن را دریافت می‌کنند نیز منتشر کرد. در آن فهرست، خبری از گوشی‌های پوکو نبود. با این وجود انتظار می‌رود محصولاتی مانند پوکو F3، پوکو F3 GT، پوکو F2 پرو، پوکو X3 GT و پوکو X3 پرو در ماه‌های آینده رابط کاربری MIUI 13 را دریافت کنند.

چند ساعت پس از آنکه شیائومی تاریخ و ساعت رویداد بین‌المللی بعدی خود را اعلام کرد، تیزری در حساب رسمی MIUI توییتر نیز منتشر شد. گفتنی است غول فناوری چینی، پیش از این بسیاری از دستگاه‌های خود را با رابط کاربری MIUI 13 مبتنی بر اندروید 12 در چین به روز کرده است و حتی برای چندین مدل دستگاه نسخه گلوبال نیز توسعه یافته است

در نتیجه جای تعجب نیست که خبری در مورد عرضه نسخه جهانی رابط کاربری جدید شیائومی در اواخر ماه جاری میلادی منتشر شود. البته انتظار می‌رود چینی‌ها نسخه‌های بتا را قبل از رویداد منتشر کنند.  این شرکت پیش از این اعلام کرده بود که اکثر گوشی‌های هوشمندی که در سال 2021 در خارج از چین عرضه شده‌اند، طی سه ماهه اول 2022 به این نسخه MIUI دسترسی خواهند داشت. بنابراین، عرضه این نسخه برای عموم کاربران ممکن است از ماه فوریه آغاز شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی