ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

شرایط فروش دایون Y5
خودرو

قیمت جدید دایون Y5 اعلام شد + جدول مقایسه ای قیمت

دایون Y5 را می‌توان نسخه دیگری از فودای لندفورت در نظر گرفت که انتظار می‌رود بتواند خلا موجود در بازار خودروهای آفرودی را پر کند. شرکت کیان‌موتور وارنا جدیدترین شرایط فروش خودروی دایون Y5 را ...

سپهر زنگنه
نوشته شده توسط سپهر زنگنه | ۲۷ تیر ۱۴۰۱ | ۱۷:۳۵

دایون Y5 را می‌توان نسخه دیگری از فودای لندفورت در نظر گرفت که انتظار می‌رود بتواند خلا موجود در بازار خودروهای آفرودی را پر کند. شرکت کیان‌موتور وارنا جدیدترین شرایط فروش خودروی دایون Y5 را اعلام کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خودرو دایون Y5 و شرایط فروش آن با ما همراه باشید:

قیمت جدید دایون Y5 اعلام شد [به روز رسانی] – آذر ۱۴۰۱

شرکت مونتاژکننده شاسی بلند دایون Y5 قیمت جدید این محصول ویژه آذرماه ۱۴۰۱ را منتشر کرد.

خودروقیمت قبل (تومان)قیمت جدید (تومان)
دایون Y5۱.۱۴۹.۰۰۰.۰۰۰۱.۲۴۸.۰۰۰.۰۰۰

جدیدترین شرایط فروش شاسی بلند دایون Y5 [به روز رسانی] - تیر ۱۴۰۱

شرایط فروش ۳۰ و ۹۰ روزه دایون Y۵ از سوی صنایع خودروسازی ایلیا اعلام شد. قیمت شاسی بلند Y۵ در این طرح جدید ۱.۱۴۹ میلیارد تومان اعلام شده است. این شرایط فروش از ساعت 17 امروز شنبه 25 تیرماه در سامانه فروش یکپارچه به آدرس https://sale.iranecar.com آغاز خواهد شد.
رنگ نقره‌آبی برای نخستین بار در این طرح از سوی خودروسازی ایلیا برای این خودرو ارائه شده است.

دومین شرایط فروش دایون Y5 توسط کیان موتور اعلام شد [به روز رسانی] - اسفند ۱۴۰۰

شرکت کیان‌موتور وارنا شرایط فروش جدیدی برای خودرو دایون Y5 اعلام کرد.

این شرکت پس از تحویل زودتر از موعد سری اول از خودروهای خود مجددا یک برنامه پیش‌فروش برای خودرو دایون Y5 اعلام کرد. این شرایط فروش در تاریخ سه‌شنبه ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۰ صبح از طریق سایت خودروسازی ایلیا به آدرس ilia-auto.com فعال شده و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد یافت.

گفته می‌شود تعداد خودروهای عرضه شده در این طرح فروش محدود خواهد بود.

شرایط فروش دایون Y5 اسفند 1400

نخستین شرایط فروش دایون Y5 توسط کیان موتور اعلام شد [به روز رسانی] - بهمن ۱۴۰۰

براساس اعلام شرکت کیان موتور وارنا از شنبه هفته آینده یعنی 9 بهمن‌ماه سال 1400 ساعت 10 صبح علاقه‌مندان به خودرو دایون Y5 می‌توانند در شرایط فروش اعلامی برای این خودرو شرکت کرده و از طریق سایت خودروسازی ایلیا نسبت به خرید آن اقدام کنند.

شرکت کیان موتور وارنا دایون Y5 را با گارانتی 3 ساله یا 100هزار کیلومتر به خریداران آن تحویل خواهد داد.

در شرایط فروش اعلامی برای دایون Y5 قیمت این خودرو به صورت قطعی 900 میلیون و 320 هزار تومان اعلام شده است. خریداران فروش فوری این خودرو می‌توانند با پرداخت مبلغ مذکور ظرف مدت 30 روز کاری خودرو خود را دریافت کنند.

آن دسته از خریدارانی که قصد شرکت در طرح پیش‌فروش این خودرو را دارند باید در مرحله نخست پیش‌پرداخت مبلغ 466 میلیون تومان را به صورت علی‌الحساب پرداخت کرده و 90 روز کاری منتظر بمانند تا خودروی آن‌ها بدستشان برسد.

طبق اعلام روابط عمومی شرکت کیان موتور وارنا، تعداد عرضه در این فروش محدود خواهد بود.

لازم به ذکر است که تمامی خودروهای تولیدی صنایع خودروسازی ایلیا، توسط نماینده انحصاری فروش و خدمات پس از فروش این شرکت یعنی کیان موتور وارنا به مشتریان عرضه می‌شود.

شرایط فروش دایون Y5

دایون Y5 چه مشخصاتی دارد؟

دایون Y5 را می‌توان نسخه دیگری از فودای لندفورت در نظر گرفت که انتظار می‌رود بتواند خلا موجود در بازار خودروهای آفرودی را پر کند.

Y5 یک شاسی بلند آفرودی دو دیفرانسیل است که به همراه یک پیشرانه ۲ لیتری توربو ساخت میتسوبیشی است که راهی بازارهای مختلف شده است.

دایون وای 5 ایلیا خودرو

در زیر کاپوت این خودرو شاسی‌بلند یک قوای محرکه 2 لیتری قرار گرفته است که می‌تواند 202 اسب‌بخار قدرت و 280 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. این خودرو با یک گیربکس 6 دنده اتوماتیک ساخت AISIN ژاپن وارد بازار کشورمان خواهد شد.

از جمله امکانات ایمنی Y5 می‌توان به سیستم 4WD ساخت شرکت BorgWarner، دارا بودن سه حالت دو چرخ محرک سبک (2H)، چهارچرخ محرک سبک (4H) و چهارچرخ محرک سنگین (4L)، و سیستم ترمز ساخت شرکت آلمانی Bosch اشاره کرد.

دایون وای 5

مانیتور 8 اینچی لمسی، سیستم صوتی با 8 اسپیکر، صندلی 6 حالته برقی راننده، گیربکس با حالت‌ اسپرت، قفل اتوماتیک دیفرانسیل عقب، استارت دکمه‌ای و سیستم ورود بدون کلید، سانروف برقی، کروز کنترل، دوربین عقب و سیستم ناوبری نیز از جمله امکانات و تجهیزات رفاهی این شاسی‌بلند محسوب می‌شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی