شوخی فیزیکی جالب دواین «راک» جانسون با دخترش + ویدیو

شوخی فیزیکی جالب دواین «راک» جانسون با دخترش + ویدیو

دواین «راک» جانسون ویدیویی دلگرم کننده و جذاب از خود و دخترش در اینستاگرامش منتشر کرده که در آن دختر با او یک شوخی عجیب و غریب می کند. بخش زیادی از شخصیت راک در نگاه عموم مردم بر اساس روابط او با بچه هایش شکل گرفته است، دخترانی که به طور مداوم ویدیوهایی از آن ها و رابطه خود با آن ها را در شبکه های اجتماعی منتشر می کند. دواین جانسون این بار یکی از شوخی های فیزیکی دخترش با خود را منتشر کرده که در آن دخترش صورت او را با کره بادام زمینی می پوشاند. جانسون در توضیح این ویدیو جذاب نوشته است :«بعد از این همه زمان با خودم فکر می کنم که درس انجام دادن بازی محبوب طوفان کوچولویم یاد گرفته ام: بازی بابا چشماتو ببند. روزی خواهد رسید که آن ها بزرگ شده و راه خودشان را می روند و خراب کردن صورت بابا با پرت کردن کره بادام زمینی آخرین کاری خواهد بود که فکرش را می کنند. پس تا زمانی که هنوز بودن در کنار بابا را دوست دارند، اون کره بادام زمینی رو بیار».

شوخی فیزیکی دختر دواین راک جانسون با او

شوخی فیزیکی دختر دواین راک جانسون با او

در واقع در این پست و توضیحات آن دواین جانسون می گوید که باید از بودن در کنار فرزندان لذت برد زیرا آن ها همیشه بچه نمی مانند و روزی بزرگ خواهند شد و دیگر خبری از این شوخی های جذاب و ماندگار نخواهد بود. البته مشخص نیست که دواین جانسون پیش از انجام این شوخی فیزیکی چقدر از ماجرا و کره بادام زمینی اطلاع داشته است اما چیزی که مشخص است این است که این بازیگر-ورزشکار سرشناس از گذراندن اوقات فراغت بسیار کوتاهش در کنار خانواده اش لذت می برد. در سال های اخیر، راک مرتباً از ارتباط خود با دخترانش و پدری کردن برای آن ها پست هایی در شبکه های اجتماعی منتشر کرده است، اگر چه به خاطر برنامه شلوغ کاری فرصت چندانی برای بودن در کنار خانواده ندارد.

شوخی فیزیکی دختر دواین راک جانسون با او

شوخی فیزیکی دختر دواین راک جانسون با او

بدون شک مردی که به خاطر تمرینات سنگین و عضلاتش شناخته می شود، می تواند یک مهمانی با کره بادام زمینی را وعده دلخواهش بداند. تازه ترین فیلم راک با نام Red Notice اکنون در حال پخش است. پروژه های بعدی او DC League of Super-Pets و Black Adam خواهند بود، که هر دوی آن ه قرار است در ادامه سال جاری میلادی اکران شوند. دواین جانسون به یکی از پرکارترین بازیگران و کارآفرینان در هالیوود تبدیل شده اما همیشه راهی برای گذراندن زمانی باکیفیت در کنار خانواده اش نیز پیدا می کند.

بیشتر بخوانید:

سورپرایز جالب دواین جانسون و دخترانش در روز کریسمس برای مادر «راک» + ویدیو

رژیم غذایی دواین جانسون با ۶ وعده در طول روز و ارزش غذایی ۶,۰۰۰ کالری

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود