ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

fmc t5
خودرو

فردا t5 رسما معرفی شد؛ رقیبی تازه برای تیگو 7، هایما s7 و جک k7

سومین محصول فردا موتور به عنوان یک کراس اوور تک دیفرانسیل و تحت عنوان FMC T5 پس از چندماه کمپین تبلیغاتی و اکران بیلبوردهای متعدد در سطح شهر سرانجام امروز معرفی شد، این کراس اوور ...

سپهر زنگنه
نوشته شده توسط سپهر زنگنه | ۹ بهمن ۱۴۰۰ | ۲۳:۳۸

سومین محصول فردا موتور به عنوان یک کراس اوور تک دیفرانسیل و تحت عنوان FMC T5 پس از چندماه کمپین تبلیغاتی و اکران بیلبوردهای متعدد در سطح شهر سرانجام امروز معرفی شد، این کراس اوور تازه وارد چینی که محصولی از دانگ فنگ محسوب می شود، در واقع رقیبی تازه برای تیگو 7، جک کا 7، هایما اس 7 و حتی لاماری آرین موتور خواهد بود که محصولی دیگر از گروه صنعتی دانگ فنگ است که توسط خودروسازی رقیب در ایران عرضه می شود.

fmc t5

براساس آخرین اخبار منتشر شده در فضای مجازی این کراس‌اوور از برچسب قیمتی ۱ میلیارد و ۵۰ میلیون تومانی برخوردار خواهد بود، هرچند هنوز قیمت نهایی آن توسط خودروسازی فردا تعیین نشده است.

متقاضیان خرید کراس‌اوور FMC T5 می توانند نسبت به خرید این خودرو به صورت نقدی اقدام نمایند ولی احتمالا در سال آینده شاهد تعیین شرایط فروش اقساطی نیز برای فردا تی 5 خواهیم بود. موعد تحویل این خودرو نیز برابر با ۶۰ روز کاری عنوان شده است و براساس وعده مسئولان فردا موتور شاهد تحویل خودروهای سری اول در شب عید 1401 خواهیم بود.

فردا تی 5

با توجه به تصاویر منتشر شده از FMC T5 فردا موتورز احتمالا ما شاهد عرضه محصولی با جلوپنجره‌ای منحصربه‌فرد، چراغ جلوی ترکیبی فوق‌هوشمند، رینگ‌های آلومینیومی با طراحی اسپرت و طراحی مدرن و همگن چراغ‌های عقب خواهیم بود.

FMC T5

کراس‌اوور FMC T5 فردا موتورز چه مشخصاتی دارد؟

فردا T5 تنها در نسخه ۱٫۵ لیتری توربو راهی بازار خودرو کشورمان خواهد شد. این نسخه توانایی تولید ۱۵۶ اسب‌بخار قدرت و ۲۳۰ نیوتن‌متر گشتاور را دارد. نیروی تولیدی مذکور از طریق یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک AT به‌سمت چرخ‌های جلو خودرو ارسال می‌شود که محصولی از گروه DAE است و از نظر نوع گیربکس و عدم استفاده از مدل CVT به برخی از رقبا برتری دارد.

fmc t5

نسخه نهایی کراس‌اوور FMC T5 براساس کاتالوگ منتشر شده توسط فردا موتورز به امکانات ایمنی‌ای نظیر سیستم حفظ تعادل EDP/TSC/VSC، ترمز ضدقفل ABS، سیستم‌های کمکی ترمز EBD/CBD/CBC ، سیستم کنترل فشار باد تایرها و سیستم ایمنی جعبه‌فرمان در تصادفات مجهز است.

FMC T5

fmc t5

امکانات و آپشن های رفاهی FMC T5

با توجه به رقبای FMC T5 احتمال داده می‌شود این خودرو از لیستی از امکانات و تجهیزات رفاهی همانند سانروف پانوراما، تهویه‌اتوماتیک دوگانه، روکش صندلی‌های چرمی، گرمکن صندلی‌های جلو، نمایشگر دیجیتال صفحه آمپر، نمایشگر لمسی بزرگ، در برقی صندوق‌عقب، دوربین‌ عقب، ترمز پارک برقی، سیستم‌های کنترل کشش و پایداری، سامانه کنترل توقف در سر بالایی، آینه‌های جانبی تاشونده برقی، ۶ عدد کیسه هوا، صندلی‌ راننده با تنظیمات برقی هشت حالته، دوربین ثبت‌وقایع، دیلایت، سنسور فشار باد تایر و حسگر باران برخوردار خواهد بود.

fmc t5

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • مهدی بروجردی
    مهدی بروجردی | ۱۷ دی ۱۴۰۰

    چه ضمانتی برای این فروش است؟ ضمن اینکه چرا این ماشین های گمنام را ارائه می‌کنید با این پول میشه خرید هایی کرد که از قبل امتحان خود را پس داده اند ، نتیجه این که یا موضوع صرفا دریافت سود های کلان است یا کلاهبرداری از مردم بی تجربه

  • E M
    E M | ۲۶ آذر ۱۴۰۰

    این طرح فروش FMC sx5 هستش نه طرح فروش FMC T5

  • ashnas
    ashnas | ۲۶ آذر ۱۴۰۰

    به به کلاهبرداری جدید

مطالب پیشنهادی