ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی A23
تکنولوژی

سامسونگ از گلکسی A23 و A13 با دوربین چهارگانه و باتری قدرتمند رونمایی کرد

سامسونگ معمولا دستگاه‌های ارزان قیمت خود را در سکوت خبری معرفی می‌کند و حالا با انتشار دو پوستر رسمی در یک بیانیه مطبوعاتی از گوشی‌های میان رده گلکسی A13 و گلکسی A23 رونمایی کرده است. ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۷:۰۰

سامسونگ معمولا دستگاه‌های ارزان قیمت خود را در سکوت خبری معرفی می‌کند و حالا با انتشار دو پوستر رسمی در یک بیانیه مطبوعاتی از گوشی‌های میان رده گلکسی A13 و گلکسی A23 رونمایی کرده است.

مشخصات گلکسی A23

گلکسی A23

در حالی که طبق اطلاعات قبلی انتظار داشتیم تا گلکسی A23 در دو گزینه LTE و 5G عرضه شود، سامسونگ نسخه LTE گوشی میان رده خود را معرفی کرده است. همچنین در این بیانیه به چیپست خاصی اشاره نشده و فقط می‌دانیم که به یک چیپ هشت هسته‌ای (2.4 گیگاهرتز + 1.9 گیگاهرتز) مجهز شده است. با این حال دستگاه از حداکثر 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای داخلی قابل ارتقا تا 1 ترابایت از طریق کارت microSD بهره می‌برد.

روی پنل پشتی گلکسی A23 یک ماژول دوربین چهارگانه قرار گرفته که سنسور‌های اصلی 50 مگاپیکسلی، فوق عریض 5 مگاپیکسلی، تشخیص عمق و ماکرو 2 مگاپیکسلی را در خود جای داده است. برای عکس‌های سلفی و تماس‌های ویدیویی هم از سنسور 8 مگاپیکسلی بهره گرفته شده است. نمایشگر دستگاه نیز یک پنل 6.6 اینچی TFT LCD با وضوح فول اچ‌دی پلاس و بریدگی V شکل برای دوربین سلفی است.

مشخصات گلکسی A23
نمایشگر6.6 اینچی TFT LCD
چیپستهشت هسته‌ای (2.4 گیگاهرتز + 1.9 گیگاهرتز)
رم8 گیگابایت
حافظه داخلی128 گیگابایت قابل ارتقا
دوربین50 مگاپیکسلی اصلی، فوق عریض 5 مگاپیکسلی، ماکرو و تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی
دوربین سلفی8 مگاپیکسلی
باتری5000 میلی آمپر ساعت با شارژ سریع 25 وات
سیستم عاملاندروید 12
قیمتنامشخص

از جمله مشخصات دیگر آن می‌توان به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 25 وات اشاره کرد و حسگر اثر انگشت دستگاه نیز روی کلید پاور لبه سمت راست قرار گرفته است. سامسونگ گوشی خود را در چهار رنگ مشکی، سفید، هلویی و آبی با رابط کاربری سفارشی شده One UI 4.0 مبتنی بر اندروید 12 راهی بازار می‌کند و قیمت و زمان عرضه آن در گزارش‌های بعدی اعلام خواهد شد.

مشخصات گلکسی A13

گلکسی A23

گلکسی A13 در بیشتر موارد تقریبا مشابه گلکسی A23 است. ماژول دوربین، باتری، دوربین سلفی و نمایشگر این دو دستگاه هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارد و تفاوت اصلی آن‌ها به چیپست مربوط می‌شود. سامسونگ در این گوشی همچنان از یک چیپ هشت هسته‌ای اما با هسته‌های 2.2 و 2 گیگاهرتزی بهره برده است.

مشخصات گلکسی A13
نمایشگر6.6 اینچی TFT LCD
چیپستهشت هسته‌ای (2.2 گیگاهرتز + 2 گیگاهرتز)
رم6 گیگابایت
حافظه داخلی64 گیگابایت قابل ارتقا
دوربین50 مگاپیکسلی اصلی، فوق عریض 5 مگاپیکسلی، ماکرو و تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی
دوربین سلفی8 مگاپیکسلی
باتری5000 میلی آمپر ساعت با شارژ سریع 25 وات
سیستم عاملاندروید 12
قیمتنامشخص

علاوه بر این، گلکسی A13 از 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد که البته فضای ذخیره‌سازی آن را همچنان می‌توان از طریق کارت microSD افزایش داد. سایر ویژگی‌ها مانند حسگر اثر انگشت روی کلید پاور و همچنین رنگ هر دو دستگاه یکسان است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی