ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بهترین بازی کامیون
تکنولوژی

بهترین بازی‌های شبیه‌ساز رانندگی با کامیون برای گوشی‌های اندروید و آیفون

در این مطلب بهترین بازی های کامیون و سنگین برای گوشی را به شما معرفی می‌کنیم.

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۳ آبان ۱۴۰۱ | ۱۹:۱۵

اتومبیلرانی یا ماشین سواری از جمله سبک‌های محبوب در بین بازی‌های ویدیویی محسوب می‌شوند، اما شاید زمانی که درباره این سبک بازی صحبت می‌کنیم، بیشتر بازیکنان یاد سرعت و ماشین‌های بسیار سریع بیفتند. با این حال درباره خودروها، همیشه همه چیز به سرعت ختم نمی‌شود و برخی طرفداران عاشق ماشین‌های سنگین و غول‌پیکر هستند. به همین منظور، در این مطلب از دیجیاتو سعی داریم بهترین بازی کامیون و تریلی جدید برای گوشی را برای طرفداران ماشین سنگین معرفی کنیم و همچنین لینک دانلود آن‌ها را در اختیارتان قرار دهیم.

بهترین بازی کامیون برای گوشی

بهترین بازی کامیون

اکثر بازی‌هایی که شما را به عنوان یک راننده کامیون وارد بازی می‌کنند، شبیه‌ساز و بازی کامیون واقعی محسوب می‌شوند. برای رایانه‌های شخصی بازی‌های شبیه‌ساز کامیون‌ سواری بسیار زیادی از جمله Euro Truck Simulator وجود دارند و به مرور زمان بازی‌های شبیه‌ساز کامیون بیشتری برای گوشی‌های موبایل هم منتشر می‌شوند.

در ادامه این مطلب، 10 نمونه از بازی‌هایی را برای شما لیست کرده‌ایم که می‌توان از آن‌ها به عنوان «بهترین بازی کامیون موبایل» یاد کرد.

Euro Truck Evolution


امتیاز در اپ استور: 4.2امتیاز در گوگل پلی: 4.3نیاز به اینترنت: خیر

Euro Truck Evolution در واقع یکی از محبوب‌ترین بازی های کامیون و تریلی برای گوشی موبایل است. تجربه آن بسیار ساده و روان است و همچنین گیم پلی بسیار سرگرم‌کننده‌ای دارد.

در بازی Euro Truck Evolution به عنوان یک راننده کامیون تجربه کاملی از رانندگی با کامیون‌های واقعی و غول پیکر خواهید داشت و بازی شامل 12 مدل کامیون مختلف می‌شود. علاوه بر این، بیش از 20 شهر با جزئیات کامل برای بازی طراحی شده تا تجربه آن یکنواخت نباشد و بازیکنان می‌توانند در مسیرهای متفاوتی مانند بزرگراه، آفرودها و جاده‌های خاکی رانندگی کنند.

بازی همچنین دارای حالت چندنفره است که در آن می‌توانید بازی را به همراه بازیکنان دیگری انجام دهید.

در مجموع به عنوان یک بازی با حجم حدود 254 مگابایت، Euro Truck Evolution را می‌توان به عنوان بهترین بازی کامیون اندروید و iOS معرفی کرد که طراحی و تجربه بسیار خوبی دارد. این بازی کامیون را می‌توانید از اپ باکس زیر دانلود کنید.

دانلود بازی Euro Truck Evolution

Euro Truck Evolution

Euro Truck Evolution

سازنده: Ovidiu Pop قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 247/775 مگابایت زبان:

World Truck Driving Simulator


امتیاز در اپ استور: --امتیاز در گوگل پلی: 4.3نیاز به اینترنت: خیر

اکثر بازی‌های موبایل در مقایسه با بازی‌های کامپیوتری گرافیک بسیار کمتری را ارائه می‌کنند که امری کاملا طبیعی است. با این وجود، اگر به دنبال بازی با گرافیک شبیه به بازی‌های کامپیوتری هستید، World Truck Driving Simulator برای شما ساخته شده است.

هرچند کنترل‌های World Truck Driving Simulator ممکن است کمی سخت باشند، اما تجربه بازی بسیار شبیه به بازی‌های عرضه شده برای رایانه هستند. ماشین‌های بسیار زیاد و مختلفی در بازی وجود دارند و حتی تعداد آن‌ها با هر به‌روزرسانی نیز بیشتر می‌شود. علاوه بر این، کامیون‌ها و رانندگان را می‌توان به طور کامل شخصی‌سازی کرد.

نکته مثبت دیگر بازی فیزیک واقع‌گرایانه آن است که صدمات کامیون‌ها و البته تصادف‌ها را به خوبی نشان می‌دهد. در مجموع بازی از نظر طراحی و عناصر بصری یک انتخاب فوق‌العاده محسوب می‌شود و با حجمی حدود 650 مگابایت، می‌توان به عنوان یکی از کامل‌ترین تجربه‌های شبیه‌سازی کامیون یاد کرد که کاملا هم رایگان است.

دانلود بازی World Truck Driving Simulator

World Truck Driving Simulator

World Truck Driving Simulator

سازنده: Dynamic Games Ltda قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 650 مگابایت زبان:

Heavy Truck Simulator


بازی کامیون Heavy Truck Simulator
امتیاز در اپ استور: --امتیاز در گوگل پلی: 4.1نیاز به اینترنت: خیر

Heavy Truck Simulator نیز مانند World Truck Driving Simulator کنترل‌های چندان خوبی ندارد، اما از نظر طراحی و جزئیات عملکرد شگفت‌انگیزی را روی گوشی‌های موبایل شما ارائه خواهد کرد.

در این بازی هم نقشه‌ها و مکان‌ها زیبای بسیار زیادی وجود دارد که رانندگی در آن‌ها با استفاده از کامیون‌های متنوع بازی می‌تواند بسیار سرگرم‌کننده باشد. خودروهای درون بازی نیز طیف وسیع و گسترده‌ای را شامل می‌شوند و از کامیون‌های قدیمی تا جدیدترین مدل‌ها را در بازی پیدا خواهید کرد و همچنین با هر به‌روزرسانی تعداد آن‌ها نیز بیشتر می‌شود. این بازی ماشین سنگین برای گوشی را از اپ باکس زیر دانلود کنید.

بازی Heavy Truck Simulator در مجموع تجربه کاملی از شبیه‌ساز کامیون‌ سواری را ارائه کرده. در آن با چرخه طبیعی روز (شب و روز شدن) مواجه خواهید شد، باید سوخت کامیون خود را تا رسیدن به پمپ بنزین بعدی مدیریت کنید و حتی زمانی را در پشت فرمان صرف خواب و استراحت کنید.

دانلود بازی Heavy Truck Simulator

Heavy Truck Simulator

Heavy Truck Simulator

سازنده: DEHA قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 332 مگابایت زبان:

Truck Simulator USA


امتیاز در اپ استور: 4.0امتیاز در گوگل پلی: 4.1نیاز به اینترنت: خیر

در بین تمام بازی‌هایی که در این لیست قرار گرفته‌اند، شاید تجربه بازی‌ها به عنوان یک شبیه‌سازی کامیون‌ سواری یکسان به نظر برسد اما Truck Simulator USA در مقایسه با تمام بازی‌های معرفی شده، واقعا متفاوت است و یک بازی کامیون واقعی به حساب می‌آید.

البته بازی اساسا شبیه به بازی‌های دیگر است و در Truck Simulator USA هم باید با کامیون‌های غول‌پیکر و بسیار بزرگ به جاده‌ها بروید، اما توسعه‌دهندگان در بازی خود رویکرد کاملا متفاوتی را ارائه کرده‌اند که هنگام تجربه بازی متوجه آن خواهید شد.

همانطور که از نام بازی پیداست، در آن شاهد کامیون‌هایی از برندهای آمریکایی هستیم و نقشه‌های بازی در ایالات متحده، کانادا و مکزیک قرار دارند. همچنین مکان‌های بازی از نظر آب و هوایی متفاوت هستند و ممکن است با مناظر برفی، صحرایی یا کوهستانی مواجه شوید. بازی شامل حالت چندنفره نیز می‌شود و از نظر گرافیکی بسیار واقعی به نظر می‌رسد.

دانلود بازی Truck Simulator USA

Truck Simulator USA -Evolution

Truck Simulator USA -Evolution

سازنده: Ovidiu Pop قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 1200/595 مگابایت زبان:

Trash Truck Simulator


امتیاز در اپ استور: 4.7امتیاز در گوگل پلی: 4.6نیاز به اینترنت: خیر

Trash Truck Simulator دیگر بازی شبیه‌ساز کامیون محسوب می‌شود که بیشتر وظایف محور است و بازیکنان را به عنوان یک مسئول جمع‌آوری زباله وارد بازی می‌کند. بنابراین، اگر می‌خواهید با کامیون خود در شهرها رانندگی کنید و با جمع‌آوری زباله‌ها به تمیز کردن شهر کمک کنید، این بازی سرگرم‌کننده برای شما گزینه مناسبی است.

هرچند این بار با کامیون‌های شیک و برند مواجه نیستیم، اما همچنان چندین خودرو بزرگ در دسترس بازیکنان قرار دارد که هرکدام از آن‌ها جزئیات بسیار خوبی دارند. همچنین بازی شامل کنترل‌های بیشتری برای جمع‌آوری زباله‌ها می‌شود.

دانلود بازی Trash Truck Simulator

Trash Truck Simulator

Trash Truck Simulator

سازنده: SkisoSoft قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 116/40 مگابایت زبان:

Truck Simulator Offroad 2


بازی کامیون Truck Simulator Offroad 2
امتیاز در اپ استور: --امتیاز در گوگل پلی: 4.1نیاز به اینترنت: خیر

Truck Simulator Offroad 2 دومین نسخه از این بازی است که بازیکنان را با ماشین‌هایی غول‌پیکر و با چرخ‌های بسیار بزرگ در مسیرهای آفرود و ناهمسطحی قرار می‌دهد. از نظر گرافیک و گیم‌پلی، بازی یه تجربه بسیار خوب محسوب می‌شود.

برای بازیکنان که به دنبال بازی‌های آفرود هستند، Truck Simulator Offroad 2 می‌تواند به یک تجربه سرگرم‌کننده تبدیل شود. علاوه بر این، بازی هنچنین دارای نوعی حالت جدید جنگی است که در آن علاوه بر رانندگی با کامیون خود، باید موشک نیز پرتاب کنید تا برنده مسابقه شوید.

دانلود بازی Truck Simulator Offroad 2

Truck Simulator Offroad 2

Truck Simulator Offroad 2

سازنده: Ruslan Chetverikov - Driving & Police GamesSimulation قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 94 مگابایت زبان:

Truck Simulator : Europe


امتیاز در اپ استور: 4.1امتیاز در گوگل پلی: 4.1نیاز به اینترنت: خیر

Truck Simulator : Europe یکی از بازی‌ها با بیشترین میزان دانلود در گوگل پلی (بیش از 100 میلیون بار) است. تجربه این بازی کامیون کاملا واقعی و چیزی شبیه به Euro Truck Evolution است و به خوبی می‌تواند طرفداران این سبک را برای ساعت‌ها سرگرم کند.

بازی شامل بیش از ده‌ها کامیون نسل جدید می‌شود و نقشه‌های طراحی شده برای بازی بسیار واقع‌گرایانه هستند. در بازی که سیستم ترافیک بسیار خوبی هم دارد و شاهد خودروهای دیگری در آن هستید نیز می‌توانید با ماشین غول‌پیکر خود در سرتاسر اروپا رانندگی کنید و از مناظر آن لذت ببرید.

بازی Truck Simulator : Europe از نظر طراحی و کنترل، کاملا قابل قبول است و می‌توان از آن به عنوان یکی از بهترین بازی های کامیون و سنگین برای گوشی موبایل یاد کرد که از اپ باکس می‌توانید دانلود کنید.

دانلود بازی Truck Simulator : Europe

Truck Simulator : Europe

Truck Simulator : Europe

سازنده: Zuuks Games قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 466/46 مگابایت زبان:

The Road Driver


بازی کامیون The Road Driver
امتیاز در اپ استور: 4.4امتیاز در گوگل پلی: 4.3نیاز به اینترنت: خیر

در بازی Road Driver که همچنان گرافیک و رابط کاربری بسیار خوب و ساده‌ای دارد، علاوه بر کامیون، می‌توانید به عنوان یک راننده اتوبوس وارد بازی شوید. در واقع پس از انتخاب خودرو مناسب خود، باید به عنوان راننده کامیون، محموله‌ها را به مکان‌های مشخص شده منتقل کنید، یا به عنوان راننده اتوبوس، مسافران را جابجا کنید.

بازی فوق‌العاده آسان و البته واقعا سرگرم‌کننده است. با توجه به حجم بسیار کم، گرافیک بازی بسیار خوب است. در مجموع، از Road Driver هم می‌توان به عنوان یکی از بهترین بازی های رانندگی با کامیون و ماشین سنگین برای گوشی های موبایل اندروید و ایفون یاد کرد.

دانلود بازی Road Driver

The Road Driver

The Road Driver

سازنده: Long Path Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 508/169 مگابایت زبان:

Truck Simulator : Ultimate


بازی کامیونی Truck Simulator : Ultimate
امتیاز در اپ استور: 4.5امتیاز در گوگل پلی: 4.3نیاز به اینترنت: خیر

Truck Simulator : Ultimate یکی از بهترین شبیه‌سازهای کامیون برای موبایل محسوب می‌شود که در آن باید شرکت خود را تاسیس کرده و با کامیون‌های خود یک شبکه لجستیکی موفق راه‌اندازی کنید. بازی ترکیبی از سبک شبیه‌سازی و Tycoon محسوب می‌شود.

گیم‌پلی بازی فوق‌العاده دقیق است و بیش از 32 کامیوت قابل ارتقا در آن قرار گرفته‌اند که باید در 100 شهر مختلف، طیف گسترده‌ای از محموله‌ها را جابجا کنند. جاده‌ها و مسیرهای بازی نیز متفاوت هستند و در طول بازی در مسیرهای روستایی و شهری با آب و هوای متغیر قرار خواهید گرفت. کابین راننده نیز با جزئیات بسیار خوبی طراحی شده و به علت طولانی بودن برخی مسیرها، می‌توانید به استراحت بپردازید.

همچنین حالت چندنفره در بازی وجود دارد تا بتوانید در مسابقات شرکت کنید یا محموله‌ها را به صورت اشتراکی حمل کنید.

دانلود بازی Truck Simulator : Ultimate

Truck Simulator : Ultimate

Truck Simulator : Ultimate

سازنده: Zuuks Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 1500/1300 مگابایت زبان:

Truckers of Europe 2


بهترین بازی کامیون
امتیاز در اپ استور: 4.4امتیاز در گوگل پلی: 4.0نیاز به اینترنت: خیر

در بازی Truckers of Europe 2 می‌توانید به همراه کامیون خود در بسیاری از شهرهای بزرگ اروپایی مانند برلین، ونیز، مادرید، میلان و پراگ سفر کنید تا محموله‌های خود را به مشتریان تحویل دهید. هدف شما در بازی رسیدن به موقع، کسب درآمد و خرید کامیون‌های جدید است.

بازی نسبت به عناوین دیگری که در لیست قرار دارند، کوچک‌تر است و تنها 7 کامیون مختلف برای رانندگی و 12 تریلر مختلف در آن وجود دارد. با این وجود، سیستم ترافیک بازی بسیار خوب است و فیزیک واقع‌گرایانه‌ای را برای کامیون‌ها و نقشه‌ها و شرایط آب‌وهوایی ارائه می‌کند. کنترل‌ها نیز بهترین بخش Truckers of Europe 2 محسوب می‌شوند که بسیار ساده هستند.

این بازی کامیون واقعی برای گوشی موبایل را می‌توانید از اپ باکس زیر دانلود کنید.

دانلود بازی Truckers of Europe 2

Truckers of Europe 2

Truckers of Europe 2

سازنده: Wanda Software قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 198/48 مگابایت زبان:

سوالات متداول درباره بهترین بازی کامیون

بهترین بازی های کامیون سواری اندروید کدامند؟

World Truck Driving Simulator و Heavy Truck Simulator و Truck Simulator Offroad 2 جزو بهترین بازی های رانندگی با کامیون اندروید محسوب می‌شوند.

بهترین بازی های کامیون سواری آیفون کدامند؟

The Road Driver و Truck Simulator : Ultimate و Truckers of Europe 2 جزو بهترین بازی های رانندگی با کامیون برای iOS محسوب می‌شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • jeavert X
    jeavert X | ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱

    آقا برید یورو تراک ۲ یا امریکن تراک رو با ۵۰ تومن پول از استیم بگیرید.اورجینال اصله بعد با برنامه geaforce now اجراش کنید و لذت ببرید

مطالب پیشنهادی