ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری ایران

مدیرعامل اسنپ:‌‌ نبود سرمایه‌گذار باعث علاقه استارتاپ‌ها جهت ورود به بورس شده است

مدیرعامل اسنپ در همایش «شرکت‌های دانش بنیان بازار سرمایه و آینده» اعلام کرد که آنها بزرگترین سوپر اپ خاورمیانه را ایجاد کرده‌اند و سعی دارند تا روش زندگی را برای مردم راحت کنند. او ابراز ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۲۶ تیر ۱۴۰۱ | ۱۱:۱۵

مدیرعامل اسنپ در همایش «شرکت‌های دانش بنیان بازار سرمایه و آینده» اعلام کرد که آنها بزرگترین سوپر اپ خاورمیانه را ایجاد کرده‌اند و سعی دارند تا روش زندگی را برای مردم راحت کنند. او ابراز امیدواری کرد که بورسی شدن استارتاپ‌ها در ایران بتواند به رشد آنها کمک کند چرا که تحریم‌ها باعث شده دسترسی به سرمایه گذاری خارجی کمتر شود و بورسی شدن استارتاپ ها بیشتر از همیشه مهم شده است.

«محمد خلج» در همایش «شرکت‌های دانش بنیان بازار سرمایه و آینده» با اعلام اینکه اسنپ در سال ۹۳ راه اندازی شد و یک روش جدید از حمل و نقل شهری را ارائه داد اعلام کرد که خودش در ابتدا فکر نمی‌کرد اسنپ موفق شود: «من در ابتدای امر فکر میکردم این ایده به نتیجه نخواهد رسید و اسنپ شکست خواهد خورد. اسنپ در زمان اولیه کار خود میخواست مشکلی را از طریق فناوری حل کند و در نهایت هدفش این شد که زندگی روزمره مردم را در بخش های مختلف آسان کند. در حال حاضر ۲۲ سرویس روی سوپر اپلیکیشن اسنپ ارائه می‌شود.»

به گفته خلج اسنپ بزرگترین سوپر اپ خاورمیانه است و در پایان سال گذشته ۵۲ میلیون و ۱۳۷ هزار و ۶۳۵ کاربر داشته که ۱۰ میلیون و ۹۳۹ هزار نفر و ۴۲۵ نفر در همین سال به این سامانه اضافه شده‌اند: «ما در سال ۱۴۰۰ رکورد بیش از ۳ میلیون سفر روزانه را زدیم و تنها در تهران روزانه نزدیک یک میلیون سفر روزانه انجام می‌شود. همچنین اسنپ در ۲۶۰ شهر کشور فعال است.»

خلج همچنین گفت در حال حاضر اسنپ بیش از ۵۵ میلیون کاربر دارد: «ما در حوزه تحریم مشکلاتی داشتیم از حمله اینکه نمی‌توانستیم اپلیکیشن را در اپ استور بگذاریم و دسترسی ما به بازار سرمایه گذار خارجی هم محدود شد و این موضوع ما را بیشتر به سمت بورسی شدن کشانده است.» خلج اذعان دارد که تحریم‌ها باعث شد اسنپ در خیلی موارد خودکفا شود: «مثل تحریم های نقشه که باعث شد smap را ایجاد کنیم و نقشه خودمان را داریم و Snapp Cloud را نیز در بحث خدمات ابری راه اندازی کردیم.»

به گفته خلج اسنپ در دوران کرونا با وجود تمام مشکلات ۴ برابر رشد کرد و توسعه خدمات سوپرمارکت و خدمات پزشکی را انجام داد.

به گفته محمد خلج بحران مهاجرت منابع انسانی یکی از چالش‌های اصلی اسنپ در سال‌های اخیر است. خلج در این مورد گفت: «گروه اسنپ از ابتدای دوران کرونا از ۳ هزار نفر پرسنل به نزدیک ۶ هزار نفر رسیده است. ولی واقعیت این است که افزایش مهاجرت نیروی متخصص به یکی از آسیب‌های جدی ما در بخش منابع انسانی بدل شده است. با این حال ما همواره سعی کرده‌ایم چالش‌ها و تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم و در نگهداشت سرمایه انسانی در کشور نقش داشته باشیم.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • pop_0098
    pop_0098 | ۲۷ تیر ۱۴۰۱

    من از دیجیاتو میخوام یک نظر سنجی ایجاد کنه و از رانندگان تاکسی اینترنتی نظر سنجی کنه که دوست دارند تو این شرکت با این شرایط کار کنند یا نه چون شرایط این شرکت ها بسیار بد از نظر اقتصادی قیمت ها هم برای مسافران بد هم برای رانندگان فقط چیزی که خوب برای اسنپ تپسی که ۲۰ درصد کمسیون اونا هست که همه حالت ها سرجاش از کمسیون خودشون کم کنند که هم مردم تاکسی اینترنتی بگیرند و هم راننده چیزی براش بمونه



    دوم اینکه شرکت اسنپ گفته نقشه بومی درست کرده خلاف واقعیت و از openstreetmap داره استفاده میکنه این که نمیشه بومی سازی عزیز اینجوری باشه من فردا یک نقشه میدم بیرون خخخ

مطالب پیشنهادی