معرفی بازی موبایلی Vikingard؛ عنوان وایکینگی استودیوی NetEase

معرفی بازی موبایلی Vikingard؛ عنوان وایکینگی استودیوی NetEase

عنوانی دیگر از استودیویی محبوب

۳۰ مرداد ۱۴۰۱ ۳.۶ ذخیره

اگر علاقه‌مند به تجربه بازی‌های نقش آفرینی موبایلی هستید، در این مطلب با بررسی بازی iOS و اندروید Vikingard همراه ویجیاتو باشید.

بازی‌های نقش آفرینی در طی چندین سال اخیر بقدری پیشرفت کردند که دیگر می‌توان انتظارات بالایی از این بازی‌ها داشت. روزی روزگاری عناوین نقش آفرینی موبایلی تنها در بازی‌هایی ساده خلاصه شده بودند و کمترکسی به سراغشان می‌رفت. منتهی با پیشرفت صنعت بازی‌های ویدیویی و به دنبال آن خلاقانه‌تر عمل کردن بازی‌سازها؛ همه‌چیز دست به دست هم داد تا این بازی‌ها بیش از پیش دیده شوند. امروزه وقتی صحبت از بازی‌های نقش آفرینی می‌شود، می‌توان انتظار هرچیزی را داشت و این موضوع دقیقا همان‌چیزی است که دنیای بازی‌های ویدیویی به ویژه عناوین نقش آفرینی را خاص‌تر کرده است.

چیزی‌که سبب محبوبیت این بازی‌ها شده این است که شما در دنیای بازی‌های نقش آفرینی می‌توانید تقریبا تبدیل به هرکسی شوید. این بازی‌ها فرای باروهایمان حرکت می‌کنند و هیچ خط قرمزی ندارند. اگر همسفر این سبک از بازی‌ها شوید، می‌توانید سفری به دوران فراعنه، جنگ‌های صلیبی و یا حتی دوران پساآخرالزمانی سیاره زمین داشته باشید. درواقع این خلاقیت است که شما را راهی دنیایی می‌کند که باید به آن گوش کرد. پس اگر زمانی صحبت از یک بازی نقش آفرینی شد، نباید چندان این بازی‌ها را دست کم بگیرید و باید خودتان را برای هرچیزی آماده کنید.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی مورتال کمبت ۱ | نقد بازی Mortal Kombat 1 + امتیازپنجه‌های خونین در کالبدی تازه بررسی بازی مورتال کمبت ۱ | نقد بازی Mortal Kombat 1 + امتیاز

خوشبختانه پیشرفت‌هایی که پلتفرم موبایل در طی چندسال اخیر داشته است، زمینه‌ساز اتفاقات خوب بسیاری شده. بازی‌سازهای بزرگ به سمت پلتفرم موبایل قدم برداشته‌اند و بازی‌هایی را به تصویر کشیده‌اند که کسی انتظارشان را نداشت. بازی‌های نقش آفرینی موبایلی طرفداران زیادی دارند و بسیاری از کاربران پلتفرم موبایل علاقه‌مند به تجربه این بازی‌ها هستند. پس اگر موبایل گیمر هستید، بهتر است که کمربندهایتان را محکم ببندید تا مسیرمان را به دنیای یکی از جدیدترین بازی‌های نقش آفرینی از سر بگیریم.

در تمام این سال‌هایی که پلتفرم موبایل در راس دید کاربران قرار گرفته است، پلتفرم موبایل دچار فراز و نشیب بسیاری شده. در ما در این پلتفرم شاهد ظهور استودیوهای بزرگی بوده‌ایم که صنعت بازی‌های موبایلی را به نوعی دیگر به تصویر کشیده‌اند. برای مثال استودیوی NetEase درست جزو آن دسته از بازی‌سازهایی است که اکثر ما آن را به دلیل ساخت بازی‌هایی به شدت دوست داشتنی می‌شناسیم. این استودیوی چینی بارها ثابت کرده که ابدا محدودیت‌های پلتفرم موبایل برایش معنایی ندارد و می‌تواند بازی‌هایی را بسازد که به شدت دوست داشتنی هستند.

ما تاکنون شاهد بازی‌های بزرگ بسیاری از این استودیو بوده‌ایم. منتهی بازی موبایلی Vikingard جزو جدیدترین بازی‌های این استودیو است که در سال ۲۰۲۲ منتشر شده و چند ماهی از انتشارش می‌گذرد. Vikingard در نگاه اول اتمسفر و فضایی متفاوت‌تر از دیگر بازی‌های این استودیو دارد. منتهی این تفاوت در دنیای این بازی موبایلی باعث شده که مخاطب به محض تجربه Vikingard حسی خارق العاده داشته باشد. همچنین همانطور که احتمالا تاکنون حدس زده‌اید، این بازی موبایلی اقتباسی از اساطیر دنیای کشورهای اسکاندیناوی است و تجربه‌اش روی پلتفرم موبایل می‌توان هیجان‌انگیز باشد.

مطلب پیشنهادی:معرفی بازی موبایلی Plants VS Zombies 3؛ جدیدترین نسخه از این سری!گیاهان در مقابل زامبی‌ها، چه جیزی از این بهتر؟ معرفی بازی موبایلی Plants VS Zombies 3؛ جدیدترین نسخه از این سری!

برخلاف بسیاری از بازی‌های ویدیویی که با اقتباس از اساطیر نورث ساخته شده‌اند، Vikingard دوست دارد که خودش را یک بازی واقع‌گرایانه نشان دهد. این بازی ابدا داستانی فانتزی را روایت نمی‌کند و همه‌چیز با عقل جور در می‌آید. داستان بازی روایتگر فلمرو دست‌نخورده‌ای از سرزمین وایکینگ‌هاست که روزی افراد ناشناسی به آن حمله می‌کنند. این افراد ملکه شهر Vikingard می‌دزدند و شما به عنوان پروتاگونیست اصلی بازی باید ریز به ریز قلمروهای پادشاهی را بگردید تا بتوانید مکله را پیدا کنید.

برای اجرای بازی موبایلی Vikingard شما نیاز به دسترسی به اینترنت دارید

گیم‌پلی این بازی نسبت به دیگر عناوین استودیوی NetEase کاملا دست‌خوش تغییرات زیادی شده. برای مثال این اولین بار است که ما در دنیای بازی‌های این استودیو شاهد یک عنوان عمودی هستیم. دوربین ایزومتریک بازی باعث شده تا Vikingard حس و حالی کاملا متفاوت داشته باشد. این بازی موبایلی یک عنوان تعاملی است و شما درکنار انجام کوئست‌های مختلف و انجام ماموریت‌های داستانی؛ می‌توانید با دیگر بازیکنان نیز رقابت کنید و آن‌ها را به چالش بکشید.

همچین یکی از دلایلی که این بازی موبایلی را تا به این اندازه خاص کرده، این است که شما می‌توانید به صورت کوآپ نیز تجربه کنید. برای مثال بازی موبایلی Vikingard به شما این امکان را می‌دهد که این بازی را به کمک دوستانتان و یا هم تیمی‌هایتان نیز تجربه کنید. جالب است بدانید که این بازی حتی پایش را از گلیمش درازتر می‌گذارد و خودش را یک بازی استراتژی نیز معرفی می‌کند. گیم‌پلی بازی در چندین فاز مختلف جریان دارد. شما باید نیروهایتان را بسازید، ساختمان‌هایتان را ارتقا دهید و سرزمین‌هایتان را گسترش دهید. نهایتا این بازی به شما اجازه می‌دهد که Vikingard را با استفاده از تصمیماتی که می‌گیرید، پیش‌ ببرید.

مطلب پیشنهادی:بازی موبایلی eFootball 2024؛ بازگشت دوباره پادشاه به مستطیل سبزیک بازی واقعا دوست داشتنی برای موبایل گیمرها بازی موبایلی eFootball 2024؛ بازگشت دوباره پادشاه به مستطیل سبز

انتخاب‌های شما در دنیای این بازی بسیار متنوع است. دیالوگ‌های بازی به شما کمک می‌کنند که خط داستانی بازی موبایلی Vikingard را به خوبی درک کنید. همچنین بازی در همان ابتدای کار از شما می‌خواهد که شخصیت خودتان را شخصی‌سازی کنید. هرچند که قابلیت‌های شخصی‌سازی این بازی چندان متنوع نیستند، اما در حد و اندازه یک بازی موبایلی قابل قبول‌اند و نمی‌توان انتظارات بالایی از این بخش از بازی داشت. Vikingard به نوعی تجربه‌ای کاملا متفاوت از دنیای بازی‌های وایکینگی را به تصویر کشیده.

گرافیک و جلوه‌های بصری بازی بسیار دوست داشتنی طراحی شده‌اند. اگرچه شما با یک بازی استراتژی طرف هستید، اما با این‌حال Vikingard می‌توان شما را سرگرم کند. منتهی فراموش نکنید که این بازی به تازگی منتشر شده و به مرور نیازمند بهتر شدن است. از طرفی موسیقی‌متن و جلوه‌های صوتی بازی نیز شرایطی مناسب دارند و همه‌چیز دست به دست هم داده تا این بازی پتانسیل‌های مورد نیاز را داشته باشد.

Vikingard

پیشنهاد می‌شه!

اگر به دنبال یک بازی وایکینگی جذاب هستید، Vikingard می‌تواند گزینه‌ای عالی برایتان باشد. این بازی در سال ۲۰۲۲ توسط استودیوی NetEase منتشر شده و می‌تواند به لطف گیم‌پلی و گرافیک دوست داشتنی که دارد، تجربه‌ای جذاب از دنیای بازی‌های استراتژی – نقش آفرینی موبایلی باشد و بد نیست که به سراغش بروید.

Vikingard
Vikingard
  • سازنده NetEase Games
  • سیستم‌عامل iOS اندروید
  • ژانراستراتژیکنقش آفرینی
  • حجم920 مگابایت
کپی شد https://vgto.ir/hvv
نظرات
3.6 5 امتیازها
امتیاز مطلب
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
0 دیدگاه
دیدگاه درون خطی
نمایش تمام نظرات
0
نظرت رو حتما بهمون بگو!x