ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

قیمت مدل‌های مختلف اپل واچ
تکنولوژی

قیمت‌ و تاریخ عرضه تمامی مدل‌های جدید اپل واچ اعلام شد

در این مطلب نگاهی به قیمت و تاریخ عرضه اپل واچ سری 8، اپل واچ SE 2 و اپل واچ اولترا داریم.

آرش تهرانی
نوشته شده توسط آرش تهرانی | ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ | ۰۱:۱۸

سرانجام روز موعود فرا رسید و با محصولات جدید اپل آشنا شدیم. همانطور که بر اساس گمانه‌زنی‌های پیشین انتظار می‌رفت امسال شاهد سه مدل سری هشت، SE 2 و اولترا بودیم که همگی هسته‌ای مشترک اما ویژگی‌های خاص خود را دارند.

ابتدا به سراغ مدل استاندارد می‌رویم که سنسور جدیدی برای تشخیص دمای بدن معرفی کرده و علاوه بر آن، قابلیت‌های بسیاری از ردیابی چرخه‌ تخمک‌گذاری تا سیستم تشخیص تصادف و حالت کم‌مصرف را به همراه آورده است.

طبق اطلاعات ذکر شده طی رویداد اپل، نسخه GPS این محصول 399 دلار قیمت خواهد داشت و نسخه Cellular نیز با قیمت 499 دلار عرضه خواهد شد، گفتنی است که هر دو نسخه از امروز برای پیش خرید موجود هستند از 25 شهریور وارد بازار خواهند شد.

در سوی دیگر دومین نسل اپل واچ SE که نسخه اقتصادی این ساعت هوشمند به شمار می‌رود هم معرفی شد. این مدل غیر از چند تفاوت ظاهری و فیزیکی مانند طراحی پشتی، بندها و رنگ‌آمیزی تفاوت چندانی با اپل واچ سری هشت ندارد.

قیمت و تاریخ عرضه اپل واچ

با استناد به اطلاعات فراهم شده در رویداد اپل، این مدل در سه رنگ نقره‌ای، مشکی و سفید عرضه خواهد شد، نسخه GPS آن 249 دلار و مدل GPS + Cellular نیز 299 دلار قیمت دارد. گفتنی است که مدل SE نیز برای پیش خرید موجود است اما عرضه آن از هفته آتی آغاز خواهد شد.

در پایان مدل اولترا معرفی شد که نه تنها به شکلی نسخه پرچمدار ساعت‌های هوشمند اپل محسوب می‌شود، بلکه مدل با دوامی است که با ویژگی‌های فیزیکی، نرم‌افزاری و سخت‌افزاری مجزا جهت استفاده در دشوارترین شرایط و خشن‌ترین محیط‌ها طراحی شده است.

اپل واچ اولترا از اول مهر با برچسب قیمتی 799 دلار برای خرید موجود خواهد بود.


این محتوا با حمایت اینترنت نامحدود زی‌تل تولید شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی