Truckers of Europe 3 یکی از برترین بازی‌های کامیون‌سواری موبایلی است

Truckers of Europe 3 یکی از برترین بازی‌های کامیون‌سواری موبایلی است

جایگزین موبایلی بازی Euro Truck Simulator 2

۲۹ شهریور ۱۴۰۱ ۳.۸ ذخیره

اگر علاقه‌مند به تجربه بازی‌های شبیه‌ساز موبایلی هستید، در این مطلب با بررسی بازی iOS و اندروید Truckers of Europe 3 همراه ویجیاتو باشید.

دنیای بازی‌های ویدیویی؛ دنیایی پر فراز و نشیب و مملو از شگفتی است. امروزه دیگر نمی‌توان صنعت بازی‌سازی را تنها در عناوینی ساده خلاصه کرد. هرچقدر که ما در دنیای بازی‌های ویدیویی به سمت جلو حرکت کردیم؛ این بازی‌ها نیز درست به همان اندازه به سراغ المان‌های دوست داشتنی رفتند. خلاقیت در دنیای امروزه بازی‌سازها امری غیرقابل انکار است و انگار که همه‌چیز دست به دست هم داده تا این بازی‌ها خودشان را ثابت کنند. شاید اگر سال‌‌ها پیش صحبت از دنیای بازی‌های ویدیویی می‌شد، ما ناخودآگاه ذهنمان را به سمت عناوینی ساده و پیش پا افتاده حرکت می‌دادیم. منتهی با پیشرفت‌هایی که دنیای بازی‌های ویدیویی آن را پشت سر گذاشته است، دیگر تجربه یک بازی جذاب ویدیویی؛ چندان دور از ذهنی نیست.

در بین تمامی سبک‌هایی که روزانه پایشان را به دنیای بازی‌های ویدیویی می‌گذارند، عناوین شبیه‌ساز جزو عجیب‌ترین آن‌ها به شما می‌روند. معمولا وقتی صحبت از یک بازی شبیه‌ساز است، ما انتظار رو به رو شدن با هرچیزی را داریم. چیزی‌که سبب محبوبیت بازی‌های شبیه‌ساز شده، گیم‌پلی آن‌هاست. این بازی‌ها شما را بی‌پروا تبدیل به هرکسی می‌کنند و ابدا هیچ ترسی از متفاوت بودن ندارند. شما در دنیای عناوین شبیه‌ساز، می‌توانید تبدیل به هرکسی بشوید و این عناوین ابدا خط قرمزی برای خودشان قائل نمی‌شوند. منتهی با تمام این توضیحات، آیا شرایط عناوین شبیه‌ساز روی پلتفرم موبایل نیز به همین اندازه مطلوب است؟

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی اساسین کرید میراژ | نقد و بررسی اختصاصی + ویدیونوستالژی در خدمت فرمول مدرن یوبیسافت بررسی بازی اساسین کرید میراژ | نقد و بررسی اختصاصی + ویدیو

طبیعتا ما برای پیدا کردن پاسخ این سوال؛ نیاز داریم که سری به دنیای پلتفرم موبایل بزنیم. صحبت از پلتفرمی است که طی یک دهه اخیر پیشرفت‌های بسیار قابل توجهی را پشت سرگذاشته است و طبیعتا باید انتظارات بسیار بالایی از این پلتفرم داشت. به‌طور کلی شرایط عناوین شبیه‌ساز روی پلتفرم موبایل چندان بد نیست، منتهی اگر به دنبال تجربه یک بازی متفاوت و خاص هستید، باید کمی حوصله به خرج دهید و به سراغ بازی‌هایی بروید که بی‌پروا دوست داشتنی هستند.

ما در دنیای بازی‌های موبایلی شاهد حضور عناوین شبیه‌ساز بسیاری بوده‌ایم. صحبت از بازی‌هایی خلاقانه و دوست داشتنی است که نمایندگان خوبی برای بازی‌های شبیه‌ساز روی پلتفرم موبایل بوده‌اند. در این بین، در دنیای بازی‌های موبایلی نیز؛ این استودیوهای مستقل هستند که می‌توان از آن‌ها انتظارات بالایی داشت. منتهی استودیوی مستقل Wanda Software فرنچایزی را ساخته که بدون شک لایق بهترین‌هاست. استودیوی Wanda Software سازنده فرنچایز به نام Truckers of Europe است که تاکنون ۳ نسخه از این سری توسط همین استودیو منتشر شده است.

سومین نسخه از فرنچایز Truckers of Europe تقریبا یک ماهی می‌شود که تحت عنوان بازی Truckers of Europe 3 برای پلتفرم موبایل و گوشی‌های هوشمند منتشر شده است و جدیدترین بازی این سری به شما می‌رود. تیم Wanda Software؛ پیش‌تر موفق شده بود تا با نسخه‌های قبلی این سری؛ تجربه یک بازی شبیه‌ساز رانندگی با کامیون‌های غول‌پیکر را برایتان به تصویر بکشد. منتهی حالا نوبت به بازی Truckers of Europe 3 رسیده و این بازی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. همچنین جالب است بدانید که از این بازی می‌توان به عنوان جایگزین رسمی بازی Euro Truck Simulator 2 روی موبایل نیز یاد کرد.

مطلب پیشنهادی:با این بازی موبایلی به دنیای دوست داشتنی انیمه فوتبالیست‌ها سفر کنیدCaptain Tsubasa: Ace یک بازی بی‌نظیر است با این بازی موبایلی به دنیای دوست داشتنی انیمه فوتبالیست‌ها سفر کنید

یکی از چیزهایی که همواره باعث شده تا بازی‌های شبیه‌ساز تم و اتمسفری جذاب داشته باشد، خط داستانی این بازی‌هاست. در این بین نیز بازی Truckers of Europe 3 در بخش داستانی خودش چندان بد عمل نکرده و شما را تبدیل به پروتاگونیست اصلی بازی خودش می‌کند. در دنیای این بازی موبایلی شما باید کمپانی خودتان را راه بیندازید و ماموریت انتقال و جا به جایی کالاها را برعهده بگیرید. باید اعتراف کرد که Truckers of Europe 3 خط داستانی چندان عجیب و غریبی ندارد، اما با این‌حال همین خط داستانی؛ تبدیل به بهانه‌ای عالی برای دنبال کردن گیم‌پلی خودش شده است.

وقتی برای اولین‌بار به سراغ بازی موبایلی Truckers of Europe 3 می‌روید، ابدا فکر نمی‌کنید که این بازی یک عنوان موبایلی است. سازنده این بازی تمام تلاشش را به کار گرفته تا Truckers of Europe 3 یک بازی دوست داشتنی برای طرفداران کامیون‌سواری باشد. اگر پیش‌تر عناوینی چون Euro Truck Simulator 2 را بازی کرده باشید، این بازی نیز برایتان عملکرد و مکانیزم‌هایی مشابه خواهد داشت. Truckers of Europe 3 جایی است که این بازی موبایلی شما را در آن تبدیل به یک راننده حرفه‌ای می‌کند و چالش‌های بسیاری را پیش رویتان قرار می‌دهد.

همه‌چیز در دنیای این بازی ساده است. اولین ماموریت شما در دنیای بازی موبایلی Truckers of Europe 3؛ ساخت یک کمپانی بزرگ است. کمپانی که در آن شما باید رانندگان مختلف را استخدام کنید و بارهای متفاوت را از سرتاسر اروپا به مقصدهایشان برسانید. مکانیزم‌های کنترلر بازی طراحی به مراتب خوبی دارند و انتظارات را از بازی موبایلی Truckers of Europe 3 بالا برده‌اند. شما در بازی باید بارهای مختلف را جا به جا کنید. برخی از این بارها ویژگی‌های خاصی دارند و برای قبول کردنشان؛ باید به میزان مهارت خاصی برسید. همچنین باید توجه داشته باشید که پرداختی هربار وابسته به مسافت، شرایط جغرافیایی و باری که حمل می‌کنید نیز؛ متفاوت است.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی موبایلی Resident Evil Village – آغازی برای یک نسل جدیدبه لطف پردازنده خوب آیفون‌های سری ۱۵ بررسی بازی موبایلی Resident Evil Village – آغازی برای یک نسل جدید

متاسفانه یکی از نکات دلسردکننده این بازی؛ این است که در دنیای Truckers of Europe 3 هیچ خبری از خودروهای لایسنس شده نیست. هرچند که سازنده این بازی تلاش کرده تا مدل‌هایش را بسیار شبیه دنیای واقعی بسازد، اما با این‌حال ما شاهد حضور کمپانی‌هایی مانند اسکانیا و یا Man در این بازی نیستیم. Truckers of Europe 3 را می‌توان به صورت آفلاین نیز تجربه کرد، منتهی برای دسترسی به تمامی محتوای بازی شما باید به اینترنت متصل باشید.

گرافیک بازی به شدت زیباست. هرچند که این بازی موبایلی دست‌پخت یک استودیوی مستقل است، اما با این‌حال هنوز هم باید به سازنده این بازی تبریک گفت. جالب است بدانید که چنین سطح گرافیکی برای یک بازی شبیه‌ساز موبایلی نه‌تنها جذاب است، بلکه بسیار بهتر از انتظارات ما ظاهر شده و می‌توان به Truckers of Europe 3 در بخش گرافیک تبریک گفت. شرایط درباره صداگذاری و موسیقی‌متن این بازی نیز یکسان است و همه‌چیز دست به دست هم داده تا پکیج کلی بازی موبایلی Truckers of Europe 3 یک پکیج جذاب باشد.

Truckers of Europe 3

پیشنهاد می‌شه!

اگر طرفدار بازی‌های شبیه‌ساز هستید، باید روی پلتفرم موبایل به سراغ بازی Truckers of Europe 3 بروید. این بازی توسط استودیوی مستقلی به نام Wanda Software برای پلتفرم موبایل منتشر شده و سومین نسخه از این فرنچایز جذاب است که شما را تبدیل به راننده‌ای دوست داشتنی در دنیای قاره سبز می‌کند.

Truckers of Europe 3
Truckers of Europe 3
  • سازنده Wanda Software
  • سیستم‌عامل iOS اندروید
  • ژانرجهان-بازشبیه‌سازی
  • حجم192 مگابایت
کپی شد https://vgto.ir/iif
نظرات (۳)
3.8 4 امتیازها
امتیاز مطلب
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
3 دیدگاه
جدید ترین
قدیمی ترین بیشترین امتیاز
دیدگاه درون خطی
نمایش تمام نظرات

عشق اینجور بازیام
گوشیم ضعیفه حیف
رو ps4 بازی trucking قدرتمندی وجود نداره این خیلی آزار دهندست:(
فقط On the road هست اونم گرافیکش در حد همین بازی موبایلیه:/

بازی خوبی می تونست باشه اگه با این آپدیت جدید گند نمی زد تو بازی . ??

اومد دهن هرچی شبیه ساز بود رو سرویس کرد?
ولی این آپدیت های اخیر خیلی باگ داره

3
0
نظرت رو حتما بهمون بگو!x