۷ واقعیت در مورد آدری هپبورن افسانه ای که باورشان برایتان سخت خواهد بود

۷ واقعیت در مورد آدری هپبورن افسانه ای که باورشان برایتان سخت خواهد بود

ممکن است باور نکنید که آدری هپبورن زیبا، بازیگری که به خاطر آثار کلاسیکی مانند «تعطیلات رومی» و «صبحانه در تیفانی» شناخته می شود، در کودکی از گرسنگی رنج برده باشد، اما واقعیت دارد. هپبورن به خاطر تجربه چنین شرایطی از کمک کردن به دیگران لذت می برد. او می‌گفت: «بهترین چیزی که در زندگی می‌توان حفظ کرد، یکدیگر هستند.»

۱. او گرسنگی را تجربه کرده بود.

زندگی آدری هپبورن چگونه بود؟

مدت ها شایعه شده بود که علت لاغری آدری هپبورن اختلال در غذا خوردن است، اما خانواده او اصرار دارند که اندام باریک معروف او در واقع نتیجه بزرگ شدن در دورانی سخت بوده است. او در طول سالهای ۱۹۳۹-۱۹۴۵ سختی های زیادی دیده بود.

۲. او سفیر ویژه یونیسف بود.

زندگی آدری هپبورن چگونه بود؟

هپبورن به عنوان سفیر یونیسف، به بیش از ۲۰ کشور سفر کرد. هپبورن از مناطقی مانند ترکیه، اکوادور، هندوراس، سودان، بنگلادش و سومالی بازدید کرد که در آن کودکان و خانواده‌ها به غذا، آب تمیز و واکسیناسیون نیاز داشتند. او سفر کرد و با استفاده از نام و تصویر خود برای ترویج نیاز به کمک غذایی برای یونیسف پول جمع آوری کرد.

زندگی آدری هپبورن چگونه بود؟

۳. او فردی درونگرا بود.

زندگی آدری هپبورن چگونه بود؟
هپبورن از کانون توجه یا محاصره شدن توسط گروه هایی از طرفداران و اطرافیان خوشش نمی آمد. از او در جایی گفته است: «من باید خیلی وقت ها تنها باشم. اگر از شنبه شب تا دوشنبه صبح را تنها در آپارتمانم بگذرانم، بسیار خوشحال خواهم شد. اینطوری انرژی می‌گیرم.»

۴. او هرگز خود را زیبا نمی دانست.

زندگی آدری هپبورن چگونه بود؟
پسر هپبورن، لوکا دوتی، گفته است که مادرش نمی‌دانست چرا مردم او را زیبا می‌دانند. دوتی گفت: «او فکر می‌کرد که بینی بزرگ و پاهای بزرگی دارد و خیلی لاغر است. او در آینه نگاه می کرد و می گفت: «من نمی فهمم چرا مردم من را زیبا می بینند.»
۵. آدری هپبورن نام واقعی او نیست.

زندگی آدری هپبورن چگونه بود؟
هپبورن نام خانوادگی واقعی او هم نبود. او با نام آدری کاتلین راستون به دنیا آمد و خانواده‌اش او را آدریانته نامیدند.

۶. او خود را نماد استایل خاصی نمی دانست.

زندگی آدری هپبورن چگونه بود؟
او یک بار گفته است: «من هرگز خودم را به عنوان یک نماد نمی دانم. آنچه در ذهن دیگران است در ذهن من نیست. من فقط کار خودم را انجام می دهم.»

او همچنین استایل خود را کاملاً معمولی می دانست. «ظاهر من برای همه قابل دسترس است. با موهای بسته، عینک آفتابی بزرگ و لباس مشکی، هر زنی می تواند شبیه من باشد.»

۷. مدال آزادی به او اعطا شد.

زندگی آدری هپبورن چگونه بود؟

در سال ۱۹۹۲، هپبورن به عنوان یک بازیگر و فعال اجتماعی، مدال آزادی، بالاترین افتخار غیرنظامی ایالات متحده را دریافت کرد. در این مراسم، هپبورن مورد ستایش قرار گرفت، اما به دلیل بیماری نتوانست در این مراسم شرکت کند. او سال بعد از دنیا رفت.

بیشتر بخوانید:

بازیگران مشهوری که پس از مرگ جایزه گرفتند

در دهه تولدتان کدام سلبریتی ها در زمینه مد و فشن جریان ساز و الگو بودند؟

منبع: bright side
مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود