ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از ویجیاتو انتخاب کنید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
اصلا راضی نیستم
واقعا راضی‌ام
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر ویجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار و مقالات

با بهترین بازی های شبیه ساز اتوبوس برای اندروید آشنا شوید

بازی‌های شبیه‌ساز بسیاری در بازار موبایل وجود دارد و «شبیه ساز اتوبوس» یکی از محبوب‌ترین‌ها بین بازی های ماشینی اندروید هستند. اکثر این عناوین بر اساس نقشه‌های واقعی ساخته شده‌اند، در نتیجه بازیکنان این شانس ...

محمدجواد مبین‌زاده
نوشته شده توسط محمدجواد مبین‌زاده | ۱۲ دی ۱۴۰۱ | ۱۵:۲۱

بازی‌های شبیه‌ساز بسیاری در بازار موبایل وجود دارد و «شبیه ساز اتوبوس» یکی از محبوب‌ترین‌ها بین بازی های ماشینی اندروید هستند. اکثر این عناوین بر اساس نقشه‌های واقعی ساخته شده‌اند، در نتیجه بازیکنان این شانس را دارند تا به نوعی اکتشاف نقاط مختلف دنیا بپردازند. علاوه بر این مدل‌های متعددی از اتوبوس‌ها برای راندن وجود دارند، دید اول شخص و نشستن پشت فرمان می‌تواند حسابی سرگرم‌کننده باشد و شاید حتی در ترافیک سنگین گیر کنید! اگر طرفداران عناوین شبیه‌ساز موبایلی هستید که شما را پشت فرمان اتوبوس قرار می‌دهند، در ادامه این مطلب با ویجیاتو همراه باشید تا به سراغ لیست بهترین بازی اتوبوس برای اندروید برویم.

قبل ز شروع اگر به دنبال لیستی جامع از بازی های اندروید + لینک دانلود آن ها هستید، سری به محتوای بهترین بازی های اندروید در ویجیاتو بزنید...

همچنین می‌توانید مقاله مرتبط با بازی ماشین های ایرانی را نیز از ویجیاتو بخوانید.

۱۰. World Bus Driving Simulator

بهترین بازی های اتوبوس اندروید

این بازی اتوبوس شما را راهی چالش‌برانگیزترین مسیرهای کشور برزیل می‌کند. مثل همیشه،‌ این شبیه‌ساز چند مدل مختلف از اتوبوس را شامل می‌شود که قدرت و نحوه کنترل متفاوتی دارند. تمامی اتوبوس‌های بازی نماینده شایسته‌ای برای مدل‌های حقیقی هستند و طبق تایید سازندگان، طی هر آپدیت احتمالا شما به چند اتوبوس جدید دسترسی پیدا کنید.

از سوی دیگر قابلیت شخصی‌سازی وسایل نقلیه وجود دارد؛ از رنگ بدنه اتوبوس گرفته تا تغییر چرخ‌ها، ارتقای صندلی‌ها و غیره. فیزیک World Bus Driving Simulator نیز بسیار خوب طراحی شده و شرایط مختلف می‌تواند روی رانندگی شما تاثیر بگذارد. این بازی یک سیستم آب‌وهوای پویا دارد و ممکن است با شرایط بارانی، برفی و طوفانی مواجه شوید.

همچنین کلی مسیر پرخطر برای شما در نظر گرفته شده (مثلا احتمال دارد مجبور شوید از جاده‌های گلی عبور کنید)؛ در نتیجه باید حسابی حواستان به سرعت، وضعیت تایرها، دنده سبک یا سنگین و بسیاری موارد دیگر باشد.

همچنین اگر طرفدار جذاب‌ترین بازی کامیونی اندروید هستید، مطلب مرتبط با این موضوع را از ویجیاتو بخوانید.

۹. Bus Simulator Real

بهترین بازی های اتوبوس اندروید

تاکنون شده خودتان را جای یک راننده اتوبوس در هندوستان بگذارید؟ بازی موبایلی Bus Simulator Real این فرصت را در اختیارتان قرار می‌دهد تا پشت فرمان یک اتوبوس هندی بنشینید. مهم‌ترین شاخصه این شبیه ساز اتوبوس واقع‌گرایی زیاد و تنوع فوق‌العاده در لوکیشن‌ها و وسایل نقلیه است.

تجربه این بازی به هیچ‌گونه مهارت ویژه در زمینه کنترل خودروهای سنگین احتیاج ندارد و تنها هدف شما انتقال مسافران به مقصد مورد نظر طی زمان اعلام شده است و بس. پس یک اتوبوس مناسب انتخاب کنید و مسافران را به هرجا که می‌خواهند برسانید. هر اتوبوس ظرافت‌ها و مزایای خودش را دارد، و همین مسئله گیم‌پلی بازی را پویاتر و جذاب‌تر کرده.

علاوه بر این‌ها بازی اتوبوس Bus Simulator Real نیز دارای آپشن شخصی‌سازی اتوبوس‌ها است و شما می‌توانید رنگ بدنه، چرخ‌ها و برخی جزئیات دیگر را به سلیقه خود دستخوش تغییر کنید.

۸. Bus Simulator Indonesia

بهترین بازی های اتوبوس اندروید

این شبیه‌ساز اتوبوس اصیل تجربه‌ای فوق‌العاده از رانندگی را در اختیار شما قرار می‌دهد. بازی Bus Simulator Indonesia بسیاری از مسیرهای واقعی در کشور اندونزی را شامل می‌شود، بنابراین اصلا حس تکرار و طی کردن مسیرهای یکسان به شما دست نمی‌دهد. پل‌ها، سواحل، شهرها و... از جمله لوکیشن‌های متنوع بازی هستند. در واقع باید گفت نقشه این بازی شباهت زیادی به یک منطقه در دنیای واقعی دارد، در نتیجه قرار نیست مدام با لوکیشن‌های رندوم و تصادفی مواجه شوید.

مثل دیگر بهترین بازی اتوبوس محور، هدف اصلی شما سوار کردن مسافران و رساندن آن‌ها به مقصدِ تعیین شده است. البته در این عنوان مسافران همیشه در یک نقطه منتظر شما نمی‌مانند و بعضا باید آن‌ها را در مناطق مختلف سوار کنید و سپس همه را به مقصد مورد نظر برسانید.

Bus Simulator Indonesia شامل مدل‌های متعددی از اتوبوس می‌شود، بنابراین بعید است خیلی زود حس خستگی کنید. گزینه‌های شخصی‌سازی این بازی بسیار زیاد است و اکثر جزئیات ظاهری اتوبوس قابلیت تغییر دارند. بهتر از همه این‌ها، بازی شامل یک حالت مولتی‌پلیر می‌شود و شما می‌توانید به همراه دوستانتان به تجربه این شبیه ساز اتوبوس اندروید بپردازید.

۷. Bus Simulator: Original

بهترین بازی های اتوبوس اندروید

Bus Simulator: Original از جمله بهترین بازی اتوبوس برای گوشی است که با هنر و ظرافت خاصی طراحی شده تا تمام مخاطبان را به انواع سلیقه راضی نگه دارد. در این بازی لیست عظیمی از نقشه‌ها و مسیرهای متنوع در اختیار شما قرار گرفته؛ پس یک شهر، جاده و طول آن را مشخص کنید و به مسیرهای هموار و باکیفیت لس آنجلس یا پاریس بروید.

شما می‌توانید آهسته و پیوسته حرکت کنید و از نماها لذت ببرید، یا اینکه تخته گاز حرکت کرده و هرچه زودتر به مقصد برسید. امروز این شما هستید که قوانین را تعیین می‌کنید. طیف انتخاب اتوبوس‌ها در Bus Simulator: Original بسیار وسیع است و این موضوع می‌تواند برای هر بازیکنی جاذبه داشته باشد. از مدل‌های قدیمی و کلاسیک گرفته تا اتوبوس‌های مدرن و شگفت‌انگیز.

علاوه بر تمام این موارد، کارکرد اتوبوس‌ها شما را حیرت‌زده می‌کند و شما می‌توانید با یک کلیک حتی در آن را برای مسافران باز و بسته کنید. در نهایت، سیستم تغییرات آب‌وهوایی نیز فوق‌العاده زیبا و غیر قابل پیش‌بینی است که به جذابیت تجربه این بازی اتوبوس می‌افزاید.

۶. Bus Simulator: Coach Driver

بهترین بازی های اتوبوس اندروید

این بازی مهارت‌های رانندگی اتوبوس شما را مورد آزمایش قرار می‌دهد. هدف اصلی در Bus Simulator: Coach Driver طی کردن مراحل مختلف بدون آسیب زدن به اتوبوس است. شاید این موضوع خیلی آسان به‌نظر برسد اما برخی مراحل بازی واقعا پیچیده و دشوار هستند. اتوبوس‌های بازی شامل انواع و اقسام مدل مانند اتوبوس شهری معمولی، اتوبوس مدرسه، اتوبوس شاتل و... می‌شود.

مکانیک‌ها و فیزیک بازی بسیار واقع‌گرایانه است و خیلی چیزها شبیه به زندگی واقعی به‌نظر می‌رسد. به عنوان مثال، رانندگی شما ممکن است توسط جاده یا هوای بد تحت تاثیر قرار بگیرد، یا اینکه سوخت خودروتان تمام شود. از سوی دیگر باید حسابی حواستان به شرایط خیابان‌ها و شهر باشد تا به موانع یا ماشین‌های دیگر برخورد نکنید.

این بازی علاوه بر زاویه دید اول شخص که پشت فرمان قرار دارد، یک دوربین کلاسیک ریسینگ نیز دارد تا از بالا و پشت سر اتوبوس خود را نگاه کنید. شبیه ساز اتوبوس اندروید Bus Simulator: Coach Driver یک جهان باز واقع‌گرایانه برای اکتشاف دارد و شما می‌توانید بیش از ۸۰ ماموریت آن را پشت سر بگذارید.

۵. Bus Simulator: MAX

بهترین بازی های اتوبوس اندروید

گرافیک جذاب،‌ لوکیشن‌های غیرمعمول و تنوع عالی وسایل نقلیه، از جمله مواردی هستند که در Bus Simulator: MAX انتظار شما را می‌کشند. کمپانی Sir Studios با دقت هرچه تمام‌تر ساخته خود را طراحی کرده تا به بهترین شکل ممکن اتمسفر و حس رانندگی پشت فرمان اتوبوس را به مخاطب منتقل کند.

در این شبیه‌ساز شما به ندرت احساس خستگی می‌کنید، چراکه امکان انتخاب هر شهر، اتوبوس و جاده‌ای برایتان فراهم شده است. همچنین فیزیک عالی بازی حس نشستن پشت فرمان یک خودروی سنگین را به شما منتقل می‌کند و واقع‌گرایی آن ورای تصور است.

در این شبیه ساز اتوبوس شما باید با استفاده از مهارت رانندگی و مسیریابی خود بهترین راه را برای رساندن مسافران به مقصد پیدا کنید و از آن‌ها بازخورد بگیرید. همچنین امکان انتخاب رنگ، رینگ‌ها و ... وجود دارد تا شما اتوبوس مورد علاقه خود را بسازید و یکی از بهترین بازی اتوبوس اندروید را تجربه کنید.

۴. Coach Bus Simulator

بهترین بازی های اتوبوس اندروید

هدف اصلی بازی این است که شما را در انواع و اقسام سناریوهای رانندگی قرار دهد. بازی اتوبوس Coach Bus Simulator در اروپا جریان دارد و شامل یک نقشه جهان باز برای اکتشاف می‌شود. گرافیک بازی واقعا نسبت به عناوین موبایلی چشم‌نواز است و تمام شهرها و جاده‌ها منحصر به‌فرد به‌نظر می‌رسند.

مثل خیلی دیگر از عناوین لیست، این بازی نیز گزینه‌های شخصی‌سازی بسیاری دارد. به عنوان مثال می‌توانید رنگ اتوبوس را تغییر دهید، روی آن نوشته درج کنید، چرخ‌ها را عوض کنید و کلی چیز جالب توجه دیگر به آن اضافه نمایید. این بازی دید اول شخص راننده داخل کابین و یک پنل کاملا تعاملی دارد.

در زمینه ماموریت‌ها متاسفانه طراحی تکراری بقیه شبیه‌سازها به چشم می‌خورد و شما باید مسافران را از شهری به شهر دیگر ببرید. خبر خوب این است که سیستم آب‌وهوایی و زمان قابل تغییر در بازی به چشم می‌خورد که هریک می‌تواند نحوه رانندگی شما را دستخوش تغییر کند.

۳. School Bus Simulator Driving

بهترین بازی های اتوبوس اندروید

این بازی شگفت‌انگیز کلی سناریو جذاب به شما می‌دهد و انواع احساسات فراموش‌نشدنی را با آن تجربه خواهید کرد. این بازی چنان واقع‌گرایانه طراحی شده که شما احساس می‌کنید یک راننده حقیقی اتوبوس هستید.

امروز شما به یک راننده اتوبوس مدرسه تبدیل می‌شوید که کول باری از تجربه است. شما باید مشکلات مختلفی که در مسیرتان قرار می‌گیرد را برطرف کنید و از سفرهای کوتاه خود لذت ببرید. نکته جالب توجه در شبیه ساز اتوبوس اندروید School Bus Simulator Driving امکان انتخاب سطح دشواری است.

بیش از ۱۴۰ مدل اتوبوس و خودرو در بازی وجود دارد و شما می‌توانید هرکدام را به دلخواه شخصی‌سازی کنید. شما وظیفه دارید بدون تاخیر و تصادف دانش‌آموزان را به مقصد برسانید. به طور کلی School Bus Simulator Driving از بهترین بازی اتوبوس محور است.

۲. Public Transport Simulator

بهترین بازی های اتوبوس اندروید

بازی Public Transport Simulator به شما آموزش می‌دهد چگونه به درستی رانندگی کنید. در اینبازی شما به یک راننده اتوبوس تجاری تبدیل می‌شوید و باید افراد مختلف کمپانی را به مقاصد مورد نظرشان برسانید. اول از همه، برخلاف برخی عناوین شبیه‌ساز، این بازی مسافران را به صورت جادویی و ناگهانی در اتوبوس شما قرار نمی‌دهد و شما باید آن‌ها را در ترمینال سوار کنید.

پس از سوار کردن مسافران، باید با کمک سیستم مسیریابی داخل خودرو آن‌ها را به سمت مقصد ببرید. زاویه دید بازی به صورت ۳۶۰ درجه از داخل اتوبوس و پشت فرمان است و همه چیز به شکلی قابل قبول واقع‌گرایانه طراحی شده.

از آن‌جا که شبیه ساز اتوبوس Public Transport Simulator می‌خواهد تجربه‌ای واقعی در اختیار شما قرار دهد، طبعا یک سری موانع و چالش نیز سر راه شما قرار می‌گیرد که باید با دقت و مهارت آن‌ها را برطرف کنید. به عنوان مثال شاید شرایط آب‌وهوایی بد شود، برای اتوبوس مشکلات فنی پیش بیاید، یا در ترافیک بسیار سنگین گیر کنید.

۱. Bus Simulator : Ultimate

بهترین بازی های اتوبوس اندروید

حالا بیایید سراغ یکی از محبوب‌ترین و بهترین بازی اتوبوس برای گوشی در بازار برویم. اگر به مسیرهای واقع‌گرایانه، مدل‌های حقیقی اتوبوس و گرافیک جذاب علاقه دارید، این بازی هم یکی از بهترین بازی های اتوبوس اندروید است. این بازی چندین مسیر و کشور مختلف را پوشش می‌دهد که شامل آمریکا، روسیه، آلمان، اسپانیا، فرانسه، و بسیاری دیگر می‌شود. بد نیست بدانید تمام نقشه‌های بازی با الهام‌های نقشه‌های حقیقی ساخته شده‌اند و اصلا نباید نگران بحث واقع‌گرایی در این زمینه باشید.

این موضوع در مورد اتوبوس‌ها و ایستگاه‌های بازی نیز کاملا صدق می‌کند؛ همه چیز با نهایت دقت و جزئیات طراحی شده و شما می‌توانید مدل‌های بسیار متنوعی از اتوبوس را انتخاب کنید. هر یک از این اتوبوس‌ها نیز کلی گزینه شخصی‌سازی دارند (حتی قابلیت تغییر شکل صندلی مسافران نیز وجود دارد!).

یکی دیگر از مواردی که بسیار مورد توجه مخاطب قرار می‌گیرد، دقت سازندگان در طراحی بخش جلویی اتوبوس (شامل فرمان، داشبورد و ...) است. کابین راننده چنان با جزئیات ساخته شده که بسیار شبیه مدل‌های واقعی به‌نظر می‌رسد. علاوه بر این‌ها بیش از ۲۵۰ ایستگاه در دنیای Bus Simulator : Ultimate به چشم می‌خورد. آب‌وهوای پویا، سیستم ترافیک و مواردی از این دست نیز مثل خیلی دیگر از انواع بهترین بازی اتوبوس برای اندروید، در این بازی وجود دارد.

و این لیست ۱۰ مورد از انواع بهترین بازی اتوبوس بود که با شما به اشتراک گذاشتیم. نظر شما چیست و به نظرتان کدام یک از این بازی‌ها آن‌قدر جذاب هستند که زودتر سراغ نصب آن روی گوشی اندرویدی خود می‌روید؟

مطلب پیشنهادی
کنسول دستی طلایی سونی
بهترین‌ بازی‌های PSP جهت اجرا روی موبایل
بهترین بازی اتوبوس اندروید کدام است؟

بازی‌هایی مثل Bus Simulator: Coach Driver و Bus Simulator : Ultimate و Public Transport Simulator جزو بهترین بازی های شبیه‌ساز اتوبوس برای اندروید هستند.

جدیدترین بازی شبیه ساز اتوبوس چیست؟

بازی Bus Driving Sim 22 برای کامپیوتر جدیدترین بازی شبیه‌ساز اتوبوس است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Hossein1382
    Hossein1382 | ۱۲ دی ۱۴۰۱

    Bus Simulator هم بازی خوبیه

مطالب پیشنهادی