این روزها دنیای بازیهای ویدیویی به سمتی پیش میرود که اکثر بازیهایی که ژانرهای مختلفی مثل اکشن ادونچر یا اکشن استلث و.. داشتند یکسری المان و الگو از بازیهای نقش آفرینی میگیرند. مثلا نسخههای اخیر بازیهای اساسینز کرید یا دو نسخه آخر سری بازی گاد آو وار یا حتی جی تی ایها و… . اصلا این سوال پیش میآید که چرا باید بازیهای دیگر سراغ این المانها بروند؟
پس از موفقیتهای وسیع Witcher 3 و رضایت کاربران از دستپخت استودیو سیدی پراجکت بسیاری از استودیوهای دیگر تصمیم گرفتند تا از آن الگو پیروی کنند. حال در برخی از بازیها میتوانید دیالوگ انتخاب کنید، تصمیمگیری کنید، سلاحها و وسایلتان را ارتقاء دهید و… .
به همین دلیل در این ویدیو «رایان زجاجی» تصمیم گرفته تا با نگاهی دقیقتر به تغییرات و اتفاقات اخیر دنیای ویدیوگیم توضیح دهد که چرا همه بازیها در حال نقش آفرینی شدن هستند؟
به نظرم نقش آفرینی خیلی بهتره از اینکه یه مدت همه بازی ها بال رویال و مولتی پلیر آنلاین شده بودن
در آمده مترجم ها?
یه سوال مگه دیگه زهرا تو ویجیاتو کار نمیکنه