ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بهترین مراکز خرید ارمنستان
تکنولوژی

بهترین مراکز خرید ارمنستان؛ از اقتصادی تا لاکچری

ارمنستان را دیده‌اید؟ این کشور نزدیک از مقصدهای گردشگری پرطرفدار مسافران ایرانی است.

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۹ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۶:۴۵

ارمنستان را دیده‌اید؟ این کشور نزدیک از مقصدهای گردشگری پرطرفدار مسافران ایرانی است. ارمنستان کشور زیبایی است و به‌شیوه‌های مختلفی می‌توانید به آن سفر کنید. یکی از جاذبه‌های اصلی سفر به این مقصد هم گشت‌وگذار در مراکز خرید متنوعی است که دارد. پیش از سفر باید با بهترین مراکز آشنا باشید. با این کار، برای خرید و بازدید از مراکز مختلف موجود در آن، برنامه‌ریزی بهتری خواهید کرد. بهترین مراکز خرید ارمنستان را می‌شناسید؟ با رزرو بلیت اتوبوس آنلاین و ترتیب‌دادن سفر اقتصادی یا روش‌های دیگر مانند استفاده از خودروی شخصی یا هواپیما به ارمنستان سفر کنید و مراکز خرید متنوع آن را ببینید.  

۱. مترونوم (Metronome)

مترونوم (Metronome)

این مرکز خرید نزدیک به مرکز شهر است و دسترسی‌تان به خیابان‌های معروف، بانک‌ها و فروشگاه‌های مختلف را آسان می‌کند. در مترونوم هم فروشگاه‌هایی از برندهای معروف دنیا را می‌بینید و هم امکان خرید از برندهای معتبر بومی ارمنی برایتان فراهم است. 

مرکز خرید مترونوم بزرگ است و طراحی زیبایی دارد. طراحی این مرکز کار معماری انگلیسی است و یکی از شاخص‌ترین ویژگی‌هایش، فواره و حوضی است که در وسط مرکز خرید قرار دارد. بعد از گشتن درمیان فروشگاه‌های مختلف می‌توانید در حوالی این فواره کمی استراحت و خستگی‌تان را به‌‌در کنید. 

۲. روسیامال (Rossia Mall) 

روسیامال هم در نزدیکی مرکز شهر است. اگر به این مرکز سری بزنید، امکان بازدید از میدان معروف ریپابلیک‌اسکوئر (Republic Square) هم برایتان فراهم می‌شود. روسیامال طوری طراحی شده که گشت‌وگذار درمیان فروشگاه‌های بزرگ و پرشمارش خسته‌کننده نباشد. 

رستوران‌های مختلف و فودکورت موجود در این مرکز به شما اجازه می‌دهد که در طول خرید، غذاهایی خوشمزه هم نوش‌جان کنید. منظره و چشم‌اندازی که از بخش‌های مختلف روسیامال می‌بینید هم زیبا است. کلیسای سنت گریگوری (Saint Gregory) از این مرکز به‌خوبی دیده می‌شود. 

مجموعه‌ای از برندهای معروف دنیا مانند ال‌سی وایکیکی، دفکتو، آدیداس و... در کنار برندهای بومی پوشاک و اکسسوری ارمنی هم در روسیامال مشغول به فعالیت هستند. 

۳. تاشیر استریت (Tashir Street) 

مرکز خرید تاشیر از آن مراکزی است که فروشگاه‌هایی بسیار مدرن و خاص دارد. برای خرید کالاهای مختلف از جمله کفش و پوشاک، لوازم منزل، وسایل کودک و حتی لوازم الکترونیک می‌توانید راهی تاشیر استریت شوید. 

حدود ۷۰ فروشگاه مختلف در تاشیر مشغول به فعالیت‌اند. این مرکز پارکینگ بزرگی دارد که ظرفیت جای‌دادن به حدود ۲۰۰ خودرو در آن موجود است. اگر با خودروی شخصی به ارمنستان بروید، لازم نیست که در گشت‌وگذار در این مرکز خرید، نگران پارک‌کردن خودرویتان باشید. بعد از خریدکردن از تاشیر می‌توانید در کافه آن، خودتان را به فنجانی قهوه خوش‌طعم هم مهمان کنید. 

۴. ریچ پلازا (Rich Plaza) 

ریچ پلازا از آن مراکز خرید بسیار بزرگ و مجلل نیست اما فروشگاه‌های گوناگونی دارد و انتخاب خوبی برای گشت‌وگذاری خانوادگی است. این مرکز در نزدیکی مرکز بازرگانی پتاک (Petak) قرار دارد و در خیابان هفت یا سون (seven) واقع شده است. 

اگر گذرتان به ارمنستان افتاد و خواستید که از میان بهترین مراکز خریدش به بازدید از چند مورد بروید، ریچ پلازا را هم به‌خاطر داشته باشید. امکان خرید کالاهای مختلف از برندهای متنوع در این مرکز وجود دارد. 

۵. دالما گاردن (Dalma Garden Mall) 

دالما گاردن نخستین مرکز خریدی است که کارش را در ارمنستان شروع کرده و مجموعه‌ای از فروشگاه‌های برندهای مختلف را در خود دارد. از برندهای معروفی که در این مرکز به‌فروش می‌رسند، باید به زارا، منگو، پول‌اندبی‌یر و برشکا اشاره کنیم. 

برای دوست‌داران خرید از برندهای معروف، دالما گاردن مکان محبوبی خواهد بود. شماری از بهترین جواهرفروشی‌های ارمنستان هم در این مرکز خرید مشغول به فعالیت هستند. در دالما گاردن سوپرمارکت بزرگ و زنجیره‌ای ارمنستان یعنی «ایروان‌سیتی» هم شعبه دارد. 

۶. ریو مال (RIO Mall) 

ریومال از مرکزهای خرید تازه‌کاری است که به‌رغم جدیدبودن توانسته نظر گردشگران و ارمنی‌ها را به خود جلب کند. هرچیزی که بخواهید در این مرکز پیدا می‌شود. به‌دنبال خرید کفش و لباس هستید؟ ریو انتخاب خوبی است. برای خرید محصولات و کالاهای مختلف دیگر هم می‌توانید راهی این مرکز شوید. 

وجود رستوران‌های مختلف در ریومال در کنار سینمای موجود در آن باعث می‌شود که گشت‌وگذارتان تکمیل شود. علاوه بر خرید می‌توانید هم به رستوران‌هایی باکیفیت در ریومال بروید و هم تجربه رفتن به سینمایی با امکانات خوب را در کشوری خارجی تجربه کنید. 

۷. مگامال مسیو (Mega Mall Masiv) 

ارمنستان از مقاصد پرطرفدار خارجی برای گردشگران ایرانی است. با هر بودجه‌ای می‌توانید برنامه‌ای برای رفتن به این کشور داشته باشید. اگر بودجه و هزینه‌ها برایتان دغدغه‌ای مهم است، باید بدانید که سفر اقتصادی زمینی به ارمنستان با اسنپ اتوبوس مقدور است. 

در سفرتان هم می‌توانید به مراکز خریدی مانند مگامال مسیو سر بزنید. این مرکز پر است از امکانات تفریحی. در واقع، گزینه خوبی برای گشت‌وگذار در سفری اقتصادی است. چرا؟ چون با یک‌بار صرف هزینه رفتن به آنجا می‌توانید مجموعه متنوعی از تفریحات از جمله خرید، رستوران‌گردی و سرزدن به مراکز سرگرمی را تجربه کنید.

۸. ایروان مال (Yerevan Mall) 

ایروان مال (Yerevan Mall)

ایروان مال بزرگ‌ترین مرکز خرید در تمام ارمنستان است. اگر شک دارید که از میان گزینه‌های موجود برای خرید، کدام را انتخاب کنید، حتما به این مورد نیم‌نگاهی داشته باشید. این مرکز خرید کارش را از حوالی سال ۲۰۱۴ میلادی شروع کرده و از محبوب‌ترین مراکز میان خارجی‌ها و ارمنی‌ها است. 

ایروان مال مجهز به هایپرمارکتی بزرگ است و در کنار آن، مرکز بازی معروف و بزرگی برای کودکان هم وجود دارد. اگر در سفرتان، کودک به‌همراه دارید به مرکز بازی جزیره گنج در ایروان مال سر بزنید. این مرکز بازی بزرگ‌ترین شهربازی سرپوشیده ارمنستان است. 

در آخر 

روش‌های مختلفی برای رفتن به ارمنستان وجود دارد. با رزرو بلیت سفرهای زمینی یا تهیه بلیط هواپیما به این کشور بروید. از طبیعت زیبایش دیدن کنید، غذاهای خوشمزه آن را امتحان و نوش‌جان بفرمایید و البته از خرید از مراکز رنگارنگش هم غافل نشوید. مراکز خرید ارمنستان بزرگ‌اند و مجموعه‌ای از کالاهای مهم‌ترین برندهای دنیا در آنها عرضه می‌شود. بهترین مراکز خرید را که بشناسید در سفر به این کشور، برای خریدکردن یا فقط گشتن درمیان فروشگاه‌ها سردرگم نمی‌شوید. سفر به ارمنستان برای کسانی که اهل خرید و پاساژگردی هستند، مقصد محبوبی است. فروشگاه‌های پرشمار و حضور برندهای مختلف در فروشگاه‌های این کشور، دستتان را برای خرید باز می‌گذارند. برندپوش‌هایی که در داخل ایران به برخی از فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های معروف دسترسی ندارند از مراکز خرید ارمنستان دست پر بیرون می‌آیند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی