معرفی بازی Farlight 84؛ جایگزینی فوق‌العاده برای ایپکس لجندز موبایل

معرفی بازی Farlight 84؛ جایگزینی فوق‌العاده برای ایپکس لجندز موبایل

شاهکاری دیگر از استودیوی LilithGames

۲۹ بهمن ۱۴۰۱ ۴.۲ ذخیره

اگر علاقه‌مند به تجربه بازی‌های اکشن – بتل رویال موبایلی هستید، در این مطلب با بررسی بازی iOS و اندروید Farlight 84 همراه ویجیاتو باشید.

وقتی سونامی وحشتناک بازی‌های بتل رویال در سال ۲۰۱۷ شروع شد و به دنبالش صنعت بازی‌سازی وارد نسل جدیدی از عناوین ویدیویی شد؛ هیچکسی حتی فکرش را هم نمی‌کرد که روزی این بازی‌ها بتوانند تا به این اندازه محبوب شوند. از فورتنایت و پابجی بگیرید، تا بتل رویال‌های استودیوی اکتیویژن؛ همگی دست به دست هم داده بودند تا دنیایی جذاب را برای مخاطبان این بازی‌ها به تصویر بکشند. عناوین بتل رویال مخالفان و طرفداران خاص خودشان را دارند؛ اما چیزی‌که مشخص است، تاثیر بسیار زیادی این سبک از بازی‌ها روی دیگر عناوین ویدیویی و به ویژه بازی‌های رقابتی است. امروزه عناوین بتل رویال را تقریبا می‌توان در هر جایی پیدا کرد، اما دنیای پلتفرم موبایل؛ متفاوت‌تر از دیگر پلتفرم‌های ویدیوییی است.

فرض کنید که شما یک بازی‌ساز مستقل هستید که می‌خواهد بازی‌هایش را برای پلتفرم موبایل منتشر کند. این امر شاید در ابتدا موضوعی ساده بنظر برسد، اما به محض اینکه کارتان جدی‌تر شد؛ متوجه خواهید شد که پلتفرم موبایل نیز سختی‌های خودش دارد و دقیقا به همین دلیل است که پیدا کردن یک بازی خوب روی موبایل کاری به شدت دشوار است. اما خب، سال‌های سال است که بازی‌سازهای موبایلی چارچوب‌هایشان را شکسته‌اند و عناوین بسیار باکیفیتی را برای موبایل منتشر کرده‌اند که بازی‌های بتل رویال نیز جزو آن‌ها محسوب می‌شوند و تجربه‌شان ابدا خالی از لطف نیست.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی موبایلی GTA Vice City: Definitive Edition – دومین ریمستر از سه‌گانه راکستارروحی تازه‌دمیده شده در کالبدی قدیمی بررسی بازی موبایلی GTA Vice City: Definitive Edition – دومین ریمستر از سه‌گانه راکستار

پابجی موبایل یکی از اولین بازی‌های بتل رویالی بود که پلتفرم موبایل را جدی گرفت و زمینه‌ساز دیگر بازی‌های بتل رویال دیگر روی این پلتفرم نیز شد. اما پیشرفت بازی‌های بتل رویال موبایلی تنها به اینجا ختم نمی‌شد و شما می‌توانستید که حتی شاهد حضور دیگر بازی‌های کوچک‌تر و مستقل بتل رویال نیز باشید. بنابراین طولی نکشید که پلتفرم موبایل تبدیل به بهشت فراموش‌شده علاقه‌مندان به دنیای بازی‌های بتل رویال شد و هنوز هم شما می‌توانید که بازی‌های بسیار خوبی را روی پلتفرم موبایل پیدا کنید.



همانطور که پیش‌‌تر درباره آن صحبت کردیم؛ بازی‌های بتل رویال موبایلی جزو دوست داشتنی‌ترین سبک‌هایی هستند که هرکسی می‌تواند به سراغشان برود. منتهی وقتی استودیوی الکترونیک آرتز در سال ۲۰۲۲ بازی ایپکس لجندز موبایل را معرفی کرد، بازی‌های بتل رویال موبایلی وارد نسلی جدید شدند. اما متاسفانه ایپکس لجندز موبایل خیلی زودتر از آن‌چیزی که بنظر می‌رسید، شکست خورد و درست همین چند وقت پیش بود که سازنده این بازی اعلام کرد که دیگر ایپکس لجندز موبایل را پیشتیبانی نخواهد کرد و طبیعتا این موضوع خبر بدی برای جامعه موبایل گیمرها بود. منتهی طولی نکشید که بازی موبایلی Farlight 84 از راه رسید و همه‌چیز را تغییر داد.

بازی Farlight 84 یک عنوان بتل رویال موبایلی بود که توسط استودیوی محبوب LilithGames برای موبایل توسعه پیدا کرده بود. استودیویی که پیش‌تر با ساخت عناوینی چون Rise of Kingdoms: Lost Crusade و همچنین Warpath: Ace Shooter موفق شده بود تا پتانسیل‌هایش را به نمایش بگذارد و اکنون نیز نوبت به بازی Farlight 84 رسیده بود تا این بازی بخواهد خودش را نشان دهد. استودیوی محبوب LilithGames این بازی موبایلی را با جزئیات تمام ساخته است و همه‌چیز دست به دست هم داده تا این بازی تبدیل به جایگزینی فوق‌العاده برای بازی ایپکس لجندز موبایل شود.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی مورتال کمبت ۱ | نقد بازی Mortal Kombat 1 + امتیازپنجه‌های خونین در کالبدی تازه بررسی بازی مورتال کمبت ۱ | نقد بازی Mortal Kombat 1 + امتیاز

متاسفانه در بخش داستانی همانطور که از بازی‌های بتل رویال انتظار می‌رود، بازی موبایلی Farlight 84 نیز ابدا داستان جذابی ندارد که شما بخواهد روی آن حساب کنید. عدم روایت داستانی جذاب در دنیای بازی‌های بتل رویال؛ موضوعی عجیب و غریب نیست و به همین سبب نمی‌توان به بازی Farlight 84 ایراد گرفت. همچنین درواقع تنها چیزی که می‌توان از بخش داستانی بازی فهمید، این است که داستان و اتمسفر این بازی در دنیایی فانتزی جریان دارد و شما صرفا باید همانند دیگر بازی‌های بتل رویال با دیگر بازیکنان مبارزه کنید تا در نهایت برنده بازی شوید.

برای اجرای بازی موبایلی Farlight 84 شما نیاز به دسترسی به اینترنت دارید

در بخش گیم‌پلی این بازی موبایلی شما با یکی از باکیفیت‌ترین بازی‌های پلتفرم موبایل رو به رو هستید که به دور از ریخت و پاش‌های اضافی؛ تجربه‌ای فوق‌العاده از یک بازی بتل رویال موبایلی را به تصویر کشیده است. تجربه خوب استودیوی LilithGames در ساخت عناوین موبایلی باعث شده است که بازی موبایلی Farlight 84 پتانسیل‌های بالایی داشته باشد و اگر شما همین حالا به سراغ این بازی جذاب بروید، ابدا باور نخواهید کرد که این بازی یک عنوان موبایلی است و همچنین همه‌چیز درست همان‌طوری که باید در دنیای این بازی موبایلی قرار گرفته است.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی اساسین کرید میراژ | نقد و بررسی اختصاصی + ویدیونوستالژی در خدمت فرمول مدرن یوبیسافت بررسی بازی اساسین کرید میراژ | نقد و بررسی اختصاصی + ویدیو

پیش‌تر به این موضوع اشاره کردیم که بازی Farlight 84 در گیم‌پلی خودش حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد. این بازی بقدری خوش‌ ساخت و جذاب است که می‌تواند تا مدت‌ها شما را سرگرم کند. جالب است بدانید که نقطه تمایز این بازی موبایلی نسبت به دیگر عناوین بتل رویال؛ درست از همان ابتدای کار شروع می‌شود. بازی پیش از شروع هر راند، از شما می‌خواهد که از میان اپراتورهای حاضر در Farlight 84 یکی را انتخاب کنید. هر شخصیت ویژگی‌ها و توانایی‌های خاص خودش را دارد و هر بازیکن در هر تیمی باید یکی از همین شخصیت‌ها را انتخاب کند.

اگر از این قسمت عبور کنیم؛ نوبتی هم که باشد، نوبت به دنیای این بازی می‌رسد. Farlight 84 یک بازی بتل رویال خوش‌ ساخت موبایلی است. استودیوی سازنده بازی برای جذاب‌تر کردن این عنوان؛ در کنار پلیرهای واقعی؛ ربات‌های غول‌پیکری را در بازی نیز قرار داده که به نوعی مشابه لوت باکس‌ها هستند و شما با از بین بردن آن‌ها می‌توانید آیتم‌های بسیاری را پیدا کنید. نهایتا باید گفت که اگر طرفدار یک بازی جذاب موبایلی هستید، Farlight 84 گزینه بسیار خوبی برای شماست.



گرافیک بازی به طرز باورنکردنی زیباست. استودیوی LilithGames خیلی خوب می‌دانسته است که برای جذابیت یک بازی موبایلی نیاز به چه المان‌هایی دارد و برای همین؛ در روند ساخت بازی Farlight 84 دقیقا به سراغ همین المان‌ها رفته است. خوشبختانه موسیقی‌متن و جلوه‌های صوتی بازی نیز عملکردی مشابه دارند و همه‌چیز دست به دست هم داده تا بازی Farlight 84 یک بازی خوب موبایلی باشد.

پیشنهاد می‌شه!

اگر طرفدار بازی‌های بتل رویال موبایلی هستید، Farlight 84 گزینه بسیار خوبی برای شماست. این بازی موبایلی توسط استودیویی محبوب برای موبایل توسعه پیدا کرده است و جایگزین بسیار خوبی نیز برای بازی ایپکس لجندز موبایل محسوب می‌شود. بنابراین اگر از بازی ایپکس لجندز موبایل خسته شده‌اید، Farlight 84 گزینه بسیار خوبی برای شماست.

Farlight 84
Farlight 84Farlight 84
سازنده:LilithGames سبک:اکشن - بتل رویال حجم:۱۷۰۰ مگابایت سیستم‌عامل:اندروید ، iOS

بیشتر بخوانید:

کپی شد https://vgto.ir/koc
نظرات (۴)
4.2 5 امتیازها
امتیاز مطلب
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
4 دیدگاه
جدید ترین
قدیمی ترین بیشترین امتیاز
دیدگاه درون خطی
نمایش تمام نظرات

دقیقا همون ros هست. احتمالا موتور بازیش رو خریده

این بازی یه ماه قبل از ایپکس منتشر شد
الان که ایپکس موبایل به فنا رفت احتمالا معروف بشه

یه لحظه فکر کردم نوشته fallout 84??

4
0
نظرت رو حتما بهمون بگو!x