اسپین آف موبایلی Street Fighter: Duel یک بازی فوق‌العاده برای طرفداران انیمه است

اسپین آف موبایلی Street Fighter: Duel یک بازی فوق‌العاده برای طرفداران انیمه است

با یک بازی مبارزه‌ای موبایلی چطورید؟

۱ فروردین ۱۴۰۲ ۵ ذخیره

اگر علاقه‌مند به تجربه بازی‌های مبارزه‌ای – نقش آفرینی موبایلی هستید، در این مطلب با بررسی بازی iOS و اندروید Street Fighter: Duel همراه ویجیاتو باشید.

بازی‌های مبارزه‌ای بدون شک یکی از پرطرفدارترین سبک‌هایی هستند که در بین دیگر عناوین ویدیویی حضور دارند. این نوع از بازی‌ها نه‌تنها متفاوت‌اند، بلکه سال‌هاست که در کاربران بازی‌های ویدیویی حضور دارند و برای همین؛ جزو شناخته‌شده‌ترین سبک‌هایی هستند که هر گیمری می‌تواند به سراغشان برود. تاریخچه این بازی‌ها به دهه‌ها قبل باز می‌گردد. درست در زمانی که عناوین ویدیویی صرفا در بازی‌هایی ساده خلاصه شده بودند و کمترکسی انتظار رو به رو شدن با یک بازی خوب را داشت. منتهی با افزایش محبوبیت دستگاه‌های آرکید در اوایل دهه ۹۰ میلادی؛ سبک‌های بسیاری خودشان را ثابت کردند که خوشبختانه عناوین ریسینگ و حتی بازی‌های مبارزه‌ای؛ جزو آن‌ها بودند.

اگر جزو طرفداران قدیمی بازی‌های ویدیویی باشید، حتما با عناوینی مبارزه‌ای بسیاری آشنا هستید که عمده آن‌ها دست ساخت استودیوهای ژاپنی مانند کونامی و سگا بودند. اصولا فرهنگ بازی‌های مبارزه‌ای در کشورهای آسیای شرقی طرفداران بسیاری داشت و به مرور زمان؛ نسخه‌های مختلفی از این بازی‌ها برای سایر گیمرها در دسترس قرار گرفت. در طول دهه‌های اخیر این سبک از بازی‌ها بقدری پیشرفت کردند که امروزه دیگر شما می‌توانید آن‌ها را تقریبا روی هر پلتفرمی پیدا کنید و این موضوع نیز دقیقا همان‌چیزی است که موبایل گیمرها به دنبالش هستند. پلتفرمی که در طول چندسال اخیر؛ بارها و بارها پتانسیل‌هایش را ثابت کرده است و جزو دوست داشتنی‌ترین پلتفرمی است که باید به سراغش بروید.

مطلب پیشنهادی:با بازی موبایلی King’s Landing قلمروی پادشاهی خودتان را بسازیدیک بازی آرکید جذاب برای موبایل گیمرها با بازی موبایلی King’s Landing قلمروی پادشاهی خودتان را بسازید

خوشبختانه این تمام ماجرا نبود و در طی چندین سال اخیر استودیوهای بزرگ و کوچک بسیاری به سراغ این سبک رفتند و به تدریج به تعداد بازی‌های مبارزه‌ای پلتفرم موبایل افزوده شد. بطوری که اگر اکنون نگاهی به پلتفرم موبایل بیندازید، عناوینی را خواهید دید که به طرز فوق‌العاده‌ای دوست داشتنی هستند. همچنین خلاقیت بازی‌سازهای موبایلی را نیز نباید دست کم گرفت. زیراکه در طول چندین سال اخیر؛ این بازی‌سازهای موبایلی بودند که با استفاده از پتانسیل‌های پلتفرم موبایل؛ بازی‌های به شدت هیجان‌انگیزی را ساختند که تجربه‌شان ابدا خالی از لطف نیست.



در بین تمامی بازی‌های مبارزه‌ای که تاکنون برای پلتفرم موبایل منتشر شده‌اند، سری بازی‌های Street Fighter جزو محبوب‌ترین آن‌ها بودند. صحبت از فرنچایزی است که در طی چندسال اخیر؛ عملکرد بسیار خوبی را روی پلتفرم موبایل داشته است و سازندگان این بازی نیز؛ عناوین بسیاری از Street Fighter را برای این پلتفرم منتشر کرده‌اند. همچنین منتهی درست در همین بین؛ آخرین نسخه از این فرنچایز که با نام Street Fighter: Duel شناخته می‌شود، در سال ۲۰۱۹ توسط استودیوی Crunchyroll Games برای پلتفرم موبایل منتشر شد.

صحبت از استودیویی است که برای اولین‌بار در سال ۲۰۰۶ کارش را شروع کرد و تاکنون نیز ۳ بازی موبایلی در کارنامه خود دارد که بازی موبایلی Street Fighter: Duel در کنار عناوینی چون Bloodline: Last Royal Vampire و Princess Connect؛ به عنوان سومین بازی این استودیو محسوب می‌شود. بازی موبایلی Street Fighter: Duel تاکنون موفق شده است تا با نقدهای بسیار خوبی مواجه شود. این بازی دوست داشتنی تاکنون بیش از ۵۰۰ هزار بار دانلود شده و از سوی کاربران و منتقدان موبایلی نیز؛ با نقدهای بسیار دلگرم‌کننده‌ای رو به رو شده است. به نوعی می‌توان گفت که همه‌چیز دست به دست هم داده است تا دست‌پخت جدید استودیوی Crunchyroll Games؛ یک عنوان قابل دفاع باشد.

مطلب پیشنهادی:با این بازی موبایلی تبدیل به مکانیکی حرفه‌ای شویدیک بازی ماشینی جذاب برای موبایل گیمرها با این بازی موبایلی تبدیل به مکانیکی حرفه‌ای شوید

همچنین درست در بخش داستانی این بازی موبایلی؛ شما می‌توانید ریشه‌هایی از حضور کاراکترهای دوست داشتنی سری بازی‌های Street Fighter را در نسخه موبایلی این بازی مجدد پیدا کنید. Street Fighter: Duel هرچند که یک بازی مستقل از سری عناوین اصلی است. اما با این‌حال برای ادای احترام به نسخه‌های اصلی این بازی؛ ریشه‌های داستانی خودش را در نسخه‌های کلاسیک این فرنچایز رشد داده است. البته که این موضوع ابدا خبر بدی نیست و می‌توان امیدوار کننده باشد. پس اگر طرفدار بازی‌های مبارزه‌ای هستید، Street Fighter: Duel جزو آن دسته از بازی‌هایی است که می‌توان از داستانش انتظارات بالایی داشت.

برای اجرای بازی موبایلی Street Fighter: Duel شما نیاز به دسترسی به اینترنت دارید

بازی موبایلی Street Fighter: Duel اگرچه در بخش داستانی شباهت‌های جذابی با نسخه‌های پیشین این سری داشت، اما در بخش گیم‌پلی چندان هم سعی نکرده است که پای در جریان برادران بزرگ‌تر خودش بگذارد و کاملا مستقل است. البته چیزی‌که درباره Street Fighter: Duel بسیار حائز اهمیت است، حضور کاراکترهایی از دنیای Street Fighter در دنیای بازی موبایلی Street Fighter: Duel است که دست شما را در انجام ماموریت‌ها و ساید کوئست‌های بازی کاملا باز می‌گذارد. همچنین جالب است بدانید که Street Fighter: Duel اگرچه خودش را یک عنوان مبارزه‌ای معرفی کرده، اما ردپای المان‌های استراتژیک – نقش آفرینی را نیز می‌توان در این بازی پیدا کرد.

بازی Street Fighter: Duel یک عنوان کاملا آنلاین موبایلی که گیم‌مودهای متنوع مختلفی را در اختیارتان قرار می‌دهد. بازی در ۲ تیم ۴ نفره روایت می‌شود و شما باید نیروهای خودتان را انتخاب کنید و به مبارزه با دیگر بازیکنان بروید. بازی به صورت کارتی جریان پیدا می‌کنید و شما می‌توان به صورت کاملا تصادفی؛ کاراکترهای مختلف Street Fighter: Duel را پیدا کنید. همچنین بازی به شما این اجازه را می‌دهد که پس از برنده شدن در هر مرحله، با استفاده از چیزهایی که پیدا کرده‌اید، کاراکترهایتان را ارتقا دهید یا قابلیت‌های شخصی‌سازی مختلفی را برای آن‌ها باز کنید.

مطلب پیشنهادی:معرفی بازی موبایلی Dawn of Ages؛ به قرون وسطی خوش آمدیدسفر در تاریخ برای پیدا کردن بهترین شوالیه معرفی بازی موبایلی Dawn of Ages؛ به قرون وسطی خوش آمدید

همچنین درکل باید اعتراف کرد که همه‌چیز دست به دست هم داده است تا بازی Street Fighter: Duel تمامی پتانسیل‌های لازم را داشته باشد. بازی موبایلی Street Fighter: Duel یک بازی مبارزه‌ای متفاوت است که براساس استانداردهای روز پلتفرم موبایل توسعه پیدا کرده است و بقدری محبوب است که هرکسی بخواهد فرصتی به این بازی دوست داشتنی دهد. بنابراین اگر به دنبال یک بازی جذاب موبایلی هستید، بازی موبایلی Street Fighter: Duel جزو عناوینی است که باید به سراغش بروید.



با تمام این توضیحات، باید اعتراف کرد که این بازی موبایلی حتی در بخش گرافیک و جلوه‌های بصری نیز بسیار خوب عملکرده است. Street Fighter: Duel شاید یک بازی مبارزه‌ای باشد، اما باید توجه داشته باشید که این بازی موبایلی ترکیبی از یک گیم‌پلی کلاسیک با بن‌مایه مدرن است و تیم سازنده این بازی موبایلی موفق شده تا این تضاد را تبدیل به یک موضوع دوست داشتنی کند. شرایط درباره موسیقی‌متن و جلوه‌های صوتی بازی نیز به همین صورت است و باید به Crunchyroll Games در ساخت یک اسیپن‌آف موبایلی بی‌نقص از Street Fighter تبریک گفت.

پیشنهاد می‌شه!

اگر طرفدار بازی‌های مبارزه‌ای موبایلی هستید، عنوان دوست داشتنی Street Fighter: Duel یک بازی جذاب از استودیویی Crunchyroll Games است که در سال ۲۰۱۹ برای موبایل منتشر شده و یکی از بهترین گزینه‌ها برای طرفداران انیمه‌هاست.

اسپین آف موبایلی Street Fighter: Duel یک بازی فوق‌العاده برای طرفداران انیمه است - ویجیاتو
Street Fighter: DuelStreet Fighter: Duel
سازنده:Crunchyroll Games سبک:مبارزه‌ای ، اکشن ، نقش آفریی حجم:۵۳۱ مگابایت سیستم‌عامل:اندروید ، iOS
کپی شد https://vgto.ir/l6d
نظرات
5 2 امتیازها
امتیاز مطلب
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
0 دیدگاه
دیدگاه درون خطی
نمایش تمام نظرات
0
نظرت رو حتما بهمون بگو!x