ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

قیمت محصولات ایران خودرو
اخبار خودرو

لیست قیمت محصولات ایران‌ خودرو برای مردادماه 1402 اعلام شد + جدول

لیست قیمت محصولات ایران خودرو در مردادماه 1402 نیز اعلام شد. این لیست شامل طبقه‌بندی محصولات مختلف این شرکت است.

مرتضی قانع
نوشته شده توسط مرتضی قانع | ۴ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۰:۴۵

پس از سایپا، لیست قیمت محصولات ایران خودرو در مردادماه 1402 نیز اعلام شد. این لیست شامل طبقه‌بندی محصولات مختلف این شرکت است. دسته‌بندی‌های اعلام‌شده برای این لیست شامل وانت، هایما، تارا، رانا، پژو پارس، پژو 207، سورن و دنا می‌شود. برخلاف سایپا، خبری از قیمت محصولات زیرشاخه دیگر این شرکت، یعنی ایران خودرو دیزل در این لیست نیست. همچنین قیمت خودروهای وارداتی ایران خودرو نظیر دانگ فنگ شاین مکس نیز در این لیست درج نشده است. نکته جالب این لیست، عدم حضور هایما 8S به‌عنوان یکی از محصولات جدید ایران خودرو است. گویا درحال‌حاضر این خودرو در برنامه عرضه به بازار قرار ندارد.

همچنین بخوانید: شرایط پیش‌فروش دنا پلاس اتوماتیک ویژه خردادماه 1402 اعلام شد + جدول

گران‌ترین محصول در لیست محصولات ایران خودرو، هایما S7‌ توربوشارژر است. این خودرو با قیمت نهایی یک میلیارد تومان، گران‌ترین خودرو مونتاژی این شرکت لقب خواهد گرفت. قیمت این خودرو نسبت به مدت گذشته اندکی افزایش یافته است تا فاصله قیمتی اندک آن با هایما S5، بر بازار کراس‌اوور کوچک‌تر هایما تأثیر منفی نگذارد. در سوی دیگر، ارزان‌ترین محصول در لیست قیمت محصولات ایران خودرو پژو پارس با موتور XU7P است. این خودرو با قیمت نهایی 260 میلیون تومان، ارزان‌ترین محصول ایران خودرو درحال‌حاضر است. بنابراین بدیهی است که تقاضای بسیاری پیرامون خرید این خودرو وجود داشته باشد.

لیست قیمت محصولات ایران خودرو ویژه مردادماه 1402:

قیمت محصولات ایران خودرو مردادماه 1402

اگر بخواهیم لیست قیمت محصولات ایران خودرو را براساس دسته‌بندی‌های ارائه‌شده تحلیل کنیم، نتایج جالبی را خواهیم دید. در بخش دنا، همچنان خبری از دنا پلاس جوانان و قیمت آن به‌چشم نمی‌خورد. تنوع محصولات خانواده سورن افزایش یافته است. ایران خودرو با حذف سمند و جایگزینی سورن پلاس، محصول نه‌چندان محبوب خود را در بازار مطرح کرد. این خودرو درحال‌حاضر پنج تیپ دارد.

خانواده محصولات پژو 207، پرتنوع‌ترین بخش لیست نرخ محصولات ایران خودرو به‌حساب می‌آید. پس از حذف پژو 206 از خط تولید ایران خودرو، اکنون پژو 207 بخشی از نقش جایگزین این خودرو را بر عهده گرفته است. با وجود انتشار اخباری پیرامون توقف کامل تولید رانا پلاس پانوراما، این خودرو همچنان در لیست ایران خودرو حضور دارد. همچنان نسخه‌های آپشنال تارا به تولید نرسیده‌اند، چرا که تیپ‌های جدید V2 و V4‌ در این لیست حضور ندارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی