بازی موبایلی eFootball 2024؛ بازگشت دوباره پادشاه به مستطیل سبز

بازی موبایلی eFootball 2024؛ بازگشت دوباره پادشاه به مستطیل سبز

یک بازی واقعا دوست داشتنی برای موبایل گیمرها

۱۹ شهریور ۱۴۰۲ ۴.۶ ذخیره

اگر علاقه‌مند به تجربه بازی‌های ورزشی – فوتبالی موبایلی هستید، در این مطلب با بررسی بازی iOS و اندروید eFootball 2024 همراه ویجیاتو باشید.

اگر قرار بر انتخاب یکی از پرطرفدارترین سبک از بازی‌های ویدئویی باشید، قطعا بازی‌های ورزشی جزو گزینه‌های اول ما خواهند بود. سالانه باز‌ی‌های ورزشی بسیاری برای پلتفرم‌های مختلف عرضه می‌شود که در راس آن‌ها پلتفرم موبایل قرار دارد. پلتفرمی که در طول چندین سال اخیر؛ عملکرد بسیار خوبی در صنعت بازی‌های ویدئویی داشت و شگفتی‌ساز شد. این پلتفرم به بازی‌سازهای کوچک و مستقل اجازه می‌داد تا عجیب‌ترین ایده‌هایشان را روی پلتفرم موبایل به تصویر بکشند و گیمرها نیز دقیقا دنبال چنین چیزی بودند. جایی‌که بتوانند رویاهایشان را تجربه کنند و پلتفرم موبایل این امکان را به آن‌ها می‌داد.

اما این صرفا پایان مسیر نبود. جدا از عملکرد خوب بازی‌سازهای مستقل روی پلتفرم موبایل؛ این بازی‌سازهای بزرگ و شناخته‌شده‌ای بودند که مسیر موبایل گیمینگ را تغییر دادند. بازی‌سازهایی پلتفرم موبایل را جدی گرفته بودند و سعی داشتند تا عملکرد خوب خود را روی چنین پلتفرمی ادامه دهند. از استودیوی راکستار جزو همین بازی‌سازهایی بود که به این پلتفرم آمد. استودیوی راکستار با کمک استودیوی Grove Street Games سری بازی‌های جی‌تی‌ای را برای موبایل پورت کرد و اکتیویژن نیز با کمک استودیوی چینی TiMi – یکی از زیر مجموعه‌های استودیوی تنسنت – کال آف دیوتی موبایل را ساخت.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی موبایلی Resident Evil Village – آغازی برای یک نسل جدیدبه لطف پردازنده خوب آیفون‌های سری ۱۵ بررسی بازی موبایلی Resident Evil Village – آغازی برای یک نسل جدید

منتهی در این بین؛ استودیوهای بزرگ دیگری نیز بودند که پلتفرم موبایل را جدی‌تر دنبال کردند. استودیویی مانند کونامی که عموما با عناوینی چون سایلنت هیل و Metal Gear شناخته می‌شود. حال ما در این مقاله از ویجیاتو؛ قرار است تا نیم‌نگاهی به به یکی از جدیدترین و در عین ‌حال جذاب‌ترین سری بازی‌های کونامی بیندازیم که خوشبختانه برای موبایل نیز پورت شده و می‌توان آن را تجربه کرد.

استودیوی بازی‌سازی کونامی یکی از بزرگ‌ترین بازی‌سازهای ژاپنی است که سابقه درخشانی نیز در ساخت عناوین مختلف برای موبایل دارد. هرچند که علی‌رغم عملکرد نه‌چندان مطلوب کونامی در طول چندین سال اخیر؛ اما هنوز هم افراد بسیاری‌اند که بی‌صبرانه منتظر عناوین مختلف این استودیو هستند. خوشبختانه در این بین نیز سری بازی‌های eFootball یکی از پرطرفدارترین فرنچایزهایی است که توسط استودیوی کونامی درحال توسعه است و تاکنون نسخه‌های مختلفی از آن منتشر شده. فرنچایزی که تا ۲۰۲۰ با نام PES شناخته می‌شد و از آن سال به بعد، کونامی بازی eFootball را به صورت سالانه منتشر کرد.

همچنین ما پیش‌تر در ویجیاتو درباره بازی موبایلی eFootball 2021 صحبت کرده بودیم و امروز قرار است که نیم‌نگاهی به بازی موبایلی eFootball 2024 داشته باشیم که جدیدترین نسخه از این سری محسوب می‌شود. بازی دوست داشتنی eFootball 2024 توسط استودیوی کونامی برای موبایل؛ پی‌سی و همچنین کنسول‌های خانگی منتشر شده  و روی کاغذ، حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد. این بازی موبایلی گیم‌پلی خلاقانه خودش را به بهترین شکل ممکن روایت کرده و یک بازی واقعا سرگرم‌کننده است. بطوری که در همان چند دقیقه ابتدایی تجربه این بازی؛ eFootball 2024 شما را واقعا شگفت‌زده خواهد کرد.

بازی در بخش داستانی ضعف‌های بسیار بزرگی دارد. البته باید توجه داشته باشید که این بازی یک عنوان ورزشی – فوتبالی است و نمی‌توان انتظار چندان بالایی از داستان این بازی موبایلی داشت. با این‌حال؛ eFootball 2024 سعی کرده است تا عملکرد ضعیف خودش را در بخش داستانی؛ در بخش گیم‌پلی جبران کند و برای همین؛ چندان نمی‌توان به دست‌پخت جدید استودیوی کونامی ایراد گرفت و بهتر است که ما نیز از این بخش عبور کنیم.

گیم‌پلی این بازی موبایلی همانطور که انتظار می‌رفت، سرگرم‌کننده و جذاب است. شما می‌توانید در دنیای این بازی موبایلی تقریبا هرآن‌چیزی را که دوست دارید، داشته باشید و مسیر افسانه‌ای خودتان را در مستطیل‌ سبز شروع کنید. اگر گیم‌مودهای متنوع این بازی را فاکتور بگیریم؛ یکی از بهترین قسمت‌های بازی eFootball 2024؛ در لایسنس خوب تیم‌ها خلاصه شده. شما در دنیای این بازی جذاب از تیم‌هایی چون آرسنال و بارسلونا بگیرید، تا فولاد خوزستان و سپاهان را خواهید داشت و این موضوع قطعا می‌تواند برای گیمرهای ایرانی جذاب باشد.

کونامی در این بازی موبایلی حتی پایش را نیز فراتر گذاشته و لیگ‌های مختلف را نیز لایسنس کرده! بازی به شما اجازه می‌دهد که با تیم مورد علاقه‌تان؛ در لیگ‌ها و تورنمنت‌های مختلف شرکت کنید. البته این بازی کاملا آنلاین است و فرقی ندارد که شما با هوش مصنوعی بازی می‌کنید، یا با دیگر پلیرها! جالب است بدانید که در برخی از اوقات، این بازی حتی جاه‌طلبانه‌تر نیز می‌شود و به شما اجازه می‌دهد که تیم رویایی خودتان را بسازید و شما را تبدیل به یک سرمربی بزرگ می‌کند.

مطلب پیشنهادی:بازی موبایلی FR Legends؛ واقعی‌ترین تجربه ممکن از مسابقات دریفتاز حرکات نمایشی تا مسابقات دریفت بازی موبایلی FR Legends؛ واقعی‌ترین تجربه ممکن از مسابقات دریفت

اما این پایان راه نیست، این بازی حتی به شما اجازه می‌داد تا کاراکتر خوتان را بسازید و وارد مستطیل سبز شوید. باید اعتراف کرد که بازی موبایلی eFootball 2024 هر آن‌چیزی است که یک گیمر از دنیای بازی‌های ویدئویی و به ویژه عناوین ورزشی انتظار دارد. بنابراین اگر طرفدار بازی‌های ویدئویی هستید و به دنبال یک بازی هیجان‌انگیز می‌گردید، ابدا نباید دست‌پخت جدید استودیوی کونامی را روی موبایل از دست بدهید.

در بخش گرافیک و جلوه‌های بصری نیز این بازی عملکرد بسیار خوبی دارد. فرقی ندارد که شما با چه انتظاری به سراغ این بازی می‌روید، eFootball 2024 دقیقا همان‌چیزی است که هرگیمری باید به سراغش برود. موسیقی‌متن و جلوه‌های صوتی این بازی موبایلی نیز نسبت به نسخه‌های پیشین سری eFootball بهتر شده و شما با یک بازی دوست داشتنی رو به رو خواهید شد. بنابراین اگر به دنبال یکی از بهترین بازی‌های فوتبالی هستید، eFootball 2024 را از دست ندهید.

پیشنهاد می‌شه!

اگر طرفدار بازی‌های فوتبالی موبایلی هستید، بازی دوست داشتنی eFootball 2024 قطعا می‌تواند شما را سرگرم کند. همچنین جدیدترین نسخه از بازی eFootball از استودیوی کونامی؛ بسیار دوست داشتنی عمل کرده و گیم‌پلی واقعا سرگرم‌کننده‌ای نیز دارد.

بازی موبایلی eFootball 2024؛ بازگشت دوباره پادشاه به مستطیل سبز - ویجیاتو
 eFootball 2024 eFootball 2024
سازنده:کونامی سبک:ورزشی ، فوتبالی حجم:۲۰۰۰ مگابایت سیستم‌عامل:اندروید ، iOS

بیشتر بخوانید:

کپی شد https://vgto.ir/nz1
نظرات (۱۰)
4.6 7 امتیازها
امتیاز مطلب
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
10 دیدگاه
جدید ترین
قدیمی ترین بیشترین امتیاز
دیدگاه درون خطی
نمایش تمام نظرات

کاش کاور فیفا هم این بود

۲ گیگ بدم اینو دانلود کنم؟🗿
۳۰۰ تا میدم فیفا رو دان میکنم
واقعا پس دیگه عمرش تموم شده

“بازی در بخش داستانی ضعف‌های بسیار بزرگی دارد. البته باید توجه داشته باشید که این بازی یک عنوان ورزشی – فوتبالی است و نمی‌توان انتظار چندان بالایی از داستان این بازی موبایلی داشت. با این‌حال؛ eFootball 2024 سعی کرده است تا عملکرد ضعیف خودش را در بخش داستانی؛ در بخش گیم‌پلی جبران کند و برای همین؛ چندان نمی‌توان به دست‌پخت جدید استودیوی کونامی ایراد گرفت و بهتر است که ما نیز از این بخش عبور کنیم.”
.
.
مگه داستان داره که بخواد داستانش ضعیف باشه؟ مگه آنلاین نیست؟

10
0
نظرت رو حتما بهمون بگو!x