بازی موبایلی Slayaway Camp؛ تجربه‌ای نزدیک فیلم‌های ترسناک آمریکایی

بازی موبایلی Slayaway Camp؛ تجربه‌ای نزدیک فیلم‌های ترسناک آمریکایی

با این بازی به جای آدم بدها بازی کنید

۷ بهمن ۱۴۰۲ ۵ ذخیره

اگر علاقه‌مند به تجربه بازی‌های پازل – ترسناک محور موبایلی هستید، در این مطلب با بررسی بازی iOS و اندروید Slayaway Camp همراه ویجیاتو باشید.

هشدار! این بازی حاوی صحنه‌هایی است که ممکن است مناسب هرکسی نباشد!

فکر می‌کنم که دیگر زمان اعتراف به پیشرفت چشمگیر بازی‌های ویدئویی روی موبایل رسیده باشد. شاید اگر چندان سوال پیش از گیمرها درباره آینده این صنعت می‌پرسیدید، کسی انتظار چندانی از دنیای بازی‌های موبایلی نداشت. اما خوشبختانه این سبک از بازی‌ها بقدری که باید پیشرفت کرده‌اند تا پا به پای عناوین بزرگ کنسولی رقابت کنند و گاهی در میان همین بازی‌های موبایلی؛ می‌توان عناوین خلاقانه‌ای را پیدا کرد که به طرز قابل توجهی دوست داشتنی‌اند. ظرفیت‌هایی که پلتفرم موبایل داشت، به بازی‌سازها اجازه می‌داد تا با استفاده از ایده‌های خلاقانه، بازی‌های خوبی را برای موبایل بسازند.

همچنین توصیه می‌شود که اگر طرفدار بهترین بازی های پازل اندروید هستید، مقاله مرتبط با این موضوع را از ویجیاتو بخوانید.

منتهی در میان این سبک از بازی‌ها این عناوین پازل محور موبایلی بودند که توانستند نسبت به سایر بازی‌ها پیشرفت کنند. حالا نه‌تنها نسل جدیدی از بازی‌های ویدئویی شروع شده بود. بلکه بازی‌سازها نیز می‌توانستند تا با جاه‌طلبی تمام بازی‌های خلاقانه و دوست داشتنی را بسازند. پس بنابراین اگر شما نیز طرفدار بازی‌های موبایلی هستید، در این مقاله از ویجیاتو همراه ما باشید تا نگاهی به یکی از بهترین و جذاب‌ترین بازی‌های پازل محور موبایلی بزنیم.

مطلب پیشنهادی:معرفی بازی موبایلی Plants VS Zombies 3؛ جدیدترین نسخه از این سری!گیاهان در مقابل زامبی‌ها، چه جیزی از این بهتر؟ معرفی بازی موبایلی Plants VS Zombies 3؛ جدیدترین نسخه از این سری!

تاکنون بازی‌های پازل محور بسیاری برای موبایل منتشر شده‌اند که اکثرشان بازی‌های نسبتا خوب و قابل قبولی‌اند. اما Slayaway Camp قطعا یکی از متفاوت‌ترین این بازی‌هاست که توسط استودیوی Blue Wizard Digital در سال ۲۰۱۶ برای موبایل و پی‌سی منتشر شد. عنوانی که با برچسب قیمتی ۲.۹۹ دلاری منتشر شده و شما می‌توانید از طریق استیم به نسخه پی‌سی؛ و از طریق مارکت‌های رسمی به نسخه موبایلی این بازی دسترسی داشته باشید. Blue Wizard Digital یک استودیوی مستقل کانادایی است که سابقه درخشانی در ساخت بازی‌های مختلف برای پی‌سی و موبایل دارد.

بازی موبایلی Slayaway Camp ابدا آن بازی پازل محوری که فکرش را می‌کنید نیست! این بازی خشونت بسیار زیادی دارد و از همین‌رو؛ ممکن است که برای تمامی سنین مناسب نباشد. اگر از خون می‌ترسید، باید بیخیال این بازی شوید. زیراکه Slayaway Camp هیچ ترسی از متفاوت بودن ندارد و یک بازی پازل محور را با المان‌های ترسناک روایت می‌کند. اگر با سبک اسلشر و فیلم‌های این ژانر آشنایی داشته باشید، احتمالا این بازی برایتان سرگرم‌کننده خواهد بود. Slayaway Camp داستان قاتلی را روایت می‌کند که این‌بار شما کنترل آن را برعهده گرفته‌اید.

مطلب پیشنهادی:با این بازی موبایلی به دنیای دوست داشتنی انیمه فوتبالیست‌ها سفر کنیدCaptain Tsubasa: Ace یک بازی بی‌نظیر است با این بازی موبایلی به دنیای دوست داشتنی انیمه فوتبالیست‌ها سفر کنید

داستان بازی درباره قاتلی است که باید تمام افرادی که برای تعطیلات به یک کمپ جنگلی رفته‌اند را بکشد. داستان از جایی شروع می‌شود که این افراد بدون هماهنگی با کسی به یک منطقه ممنوعه رفته‌اند و در ابتدا همه‌چیز عادی است. اما با گمشدن چند نفر از آن‌ها، همه‌چیز تغییر می‌کند و حالا این شما هستید که باید تک تک افراد حاضر در این کمپ جهنمی و نفرین‌شده را بکشید. داستانی سورئال که برخلاف بسیاری از بازی‌های ویدئویی؛ از شما قهرمان نمی‌سازد.

بازی Slayaway Camp یک عنوان کاملا آفلاین موبایلی است

یکی از اصلی‌ترین قسمت‌های این بازی که باید انتظارات بالایی از آن داشته باشید، گیم‌پلی متفاوت آن است. این بازی موبایلی اگرچه خودش را یک عنوان در سبک عناوین پازلی معرفی می‌کند، اما در تلاش است تا حس و حال متفاوتی از ژانر وحشت را در کالبد عناوین ویدئویی ارائه کند. دنیای این بازی رفته رفته سخت‌تر و سخت‌تر می‌شود و به طبع شما نیز با پازل‌های مختلفی رو به رو خواهید شد که می‌توانند واقعا سخت و چالش برانگیز برای موبایل گیمرها باشند.

خبر خوب دیگر این است که بازی Slayaway Camp یک عنوان کاملا آفلاین موبایلی است و شما می‌توانید آزادانه در دنیای این بازی ماجراجویی کنید. شاید یکی از متفاوت‌ترین بخش‌های این بازی در جایی باشد که بازی موبایلی Slayaway Camp حتی پایش را از گلیمش درازتر می‌گذارد و به عنوان یک بازی تابوشکن بنظر می‌رسد. عنوانی که از شما می‌خواهد به جای آدم بدها بازی کنید و برای این امر نیز؛ آزادی عمل بسیاری را در اختیارتان می‌گذارد.

مطلب پیشنهادی:با بازی موبایلی King’s Landing قلمروی پادشاهی خودتان را بسازیدیک بازی آرکید جذاب برای موبایل گیمرها با بازی موبایلی King’s Landing قلمروی پادشاهی خودتان را بسازید

همانطور که پیش‌تر نیز به آن اشاره کردیم این بازی یک عنوان اسلشر است و موضوعات اساسی چون قتل را به طرز عجیبی به تصویر می‌کشد. همچنین باید توجه داشته باشید که به سبب خشونت بالای این بازی؛ بازی موبایلی Slayaway Camp ممکن است که مناسب هرکسی نباید و بهتر است که پیش از شروع این بازی حواستان را به این موضوع مهم حسابی جمع کنید.

گرافیک این بازی در حد متوسطی قرار دارد و آن‌قدر خوب است که از آن ستایش کنیم؛ و آن‌قدر بد که بگویم این بازی مناسب گیمرها نیست. شاید اصلی‌ترین مولفه گرافیک و جلوه‌های بصری این بازی؛ المان‌های پیکسلی آن باشد. اما در عوض این بخش موسیقی‌متن و صداگذاری بازی است که به خوبی از پس وظیفه خودش برآمده و قطعا می‌تواند عدم کیفیت و گرافیک خوب این بازی را برای موبایل گیمرها تا حد بسیار زیادی جبران کند و باید فرصتی به این بازی داد.

پیشنهاد می‌شه!

بازی موبایلی Slayaway Camp یکی از متفاوت‌ترین بازی‌های پازل محور است که دنیای یک بازی ترسناک را با المان‌های پازلی روایت می‌کند. عنوانی که به شما اجازه می‌دهد تا به جای آدم بدها بازی کنید و تابوشکنی می‌کند. این بازی در سال ۲۰۱۶ برای پی‌سی و موبایل توسط استودیوی Blue Wizard Digital منتشر شد و یک تجربه خاص است.

بازی موبایلی Slayaway Camp؛ تجربه‌ای نزدیک فیلم‌های ترسناک آمریکایی - ویجیاتو
Slayaway CampSlayaway Camp
سازنده:Blue Wizard Digital سبک:ترسناک ، پازل حجم:۹۸ مگابایت سیستم‌عامل:اندروید ، iOS
کپی شد https://vgto.ir/qg1
نظرات
5 1 امتیاز
امتیاز مطلب
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
0 دیدگاه
دیدگاه درون خطی
نمایش تمام نظرات
0
نظرت رو حتما بهمون بگو!x