با این بازی موبایلی تبدیل به مکانیکی حرفه‌ای شوید

با این بازی موبایلی تبدیل به مکانیکی حرفه‌ای شوید

یک بازی ماشینی جذاب برای موبایل گیمرها

۲۶ شهریور ۱۴۰۲ ۳.۹ ذخیره

اگر علاقه‌مند به تجربه بازی‌های شبیه‌ساز – ریسینگ موبایلی هستید، در این مطلب با بررسی بازی iOS و اندروید Car Mechanic Simulator Racing همراه ویجیاتو باشید.

متاسفانه معمولا وقتی صحبت از دنیای بازی‌های ویدئویی می‌شود، عناوین شبیه‌ساز جزو آن دسته از بازی‌هایی هستند که معمولا چندان طرفدار ندارند. دلیل این موضوع نیز درست به جایی باز می‌گردد که اکثر گیمرها به دنبال تجربه‌ای هیجان‌انگیز از دنیای بازی‌های ویدئویی‌اند و طبیعتا بازی‌های شبیه‌ساز مانند رقیبانشان از جمله از بازی‌های شوتر؛ نقش آفرینی و حتی بتل رویال؛ هیجان‌انگیز نیستند. اما این موضوع ابدا به آن معنا نیست که بازی‌های شبیه‌ساز کسل‌کننده هستند؛ بلکه اگر به این سبک از بازی‌ها فرصت دهید، عناوین شبیه‌ساز تجربه‌ای کژوال و سرگرم‌کننده برایتان خواهند بود که بسیاری از گیمرها عاشق آن خواهند شد.

بازی‌های شبیه‌ساز در طول یک دهه اخیر با پیشرفت‌های بسیاری رو به رو شدند. همچنین حضور عناوینی چون بازی Euro Truck Simulator 2 و حتی سری انحصاری شبیه‌ساز پرواز از مایکروسافت، در بین دیگر سبک از بازی‌های ویدئویی؛ باعث شد تا صنعت بازی‌سازی بیش از هر زمان دیگری به عناوین شبیه‌ساز بها دهد. درواقع چیزی‌که دنیای بازی‌های شبیه‌ساز را خاص می‌کرد، این بود که این سبک از بازی‌ها به شما اجازه می‌دادند تا تبدیل به هرکسی شوید. موضوعی که کمتر می‌شد مشابه آن را در بین دیگر سبک‌ها پیدا کرد و به همین دلیل؛ بسیاری از گیمرها به سراغ بازی‌های شبیه‌ساز رفتند.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی اساسین کرید میراژ | نقد و بررسی اختصاصی + ویدیونوستالژی در خدمت فرمول مدرن یوبیسافت بررسی بازی اساسین کرید میراژ | نقد و بررسی اختصاصی + ویدیو

همچنین خوشبختانه روی پلتفرم موبایل نیز این سبک از بازی‌ها عملکرد واقعا خوبی دارند. تاکنون بازی‌های شبیه‌ساز متنوعی برای موبایل منتشر شده‌اند که اکثرشان تجربه‌ای فوق‌العاده بودند. بنابراین اگر شما نیز به دنبال تجربه‌ای جذاب از دنیای عناوین شبیه‌ساز هستید، در این مطلب همراه ویجیاتو باشید تا باهم سفری دوست داشتنی به دنیای یکی از برترین عناوین شبیه‌ساز موبایلی داشته باشیم که قطعا بسیاری از شما عاشقش خواهد شد.

تاکنون بازی‌های موبایلی بسیاری برای پلتفرم موبایل منتشر شده‌اند که اکثرشان دوست داشتنی و مورد احترام بودند. بازی‌های استودیوی مستقل PlayWay نیز دقیقا از چنین فرمولی استفاده کرده‌اند. استودیویی مستقل که عموما به سبب عناوینی چون House Flipper: Home Design شناخته می‌شود و کارنامه بسیار درخشانی نیز در ساخت بازی‌های شبیه‌ساز دارد. اما با این‌حال روی صحبت‌ ما در این مقاله؛ با عنوان جدید آن‌ها یعنی بازی Car Mechanic Simulator Racing است که بدون شک یکی از بهترین بازی‌های شبیه‌ساز حال حاضر پلتفرم موبایل است.

بازی Car Mechanic Simulator Racing یک شبیه‌ساز جذاب از این استودیو است که در سال ۲۰۲۳ برای پلتفرم موبایل منتشر شده. این بازی موبایلی تاکنون بیش از ۱ میلیون‌بار دانلود شده و امتیاز ۴.۶ از ۵ را نیز از سوی کاربران اندرویدی دریافت کرده که آماری فوق‌العاده برای یک استودیوی مستقل است. این بازی یکی از جاه‌طلبانه‌ترین عناوین شبیه‌ساز موبایلی است که گیم‌پلی بسیار دوست داشتنی دارد و هرکسی را عاشق خودش می‌کند. Car Mechanic Simulator Racing برای روایت داستانی جذاب، حتی به سراغ المان‌های ریسینگ و ماشینی نیز رفته است و می‌توان از این بازی به عنوان بهشت گمشده ماشین باز‌ها نیز یاد کرد.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی مورتال کمبت ۱ | نقد بازی Mortal Kombat 1 + امتیازپنجه‌های خونین در کالبدی تازه بررسی بازی مورتال کمبت ۱ | نقد بازی Mortal Kombat 1 + امتیاز

معمولا خط داستانی در دنیای بازی‌های شبیه‌ساز اولویت چندان مهمی برای بازی‌سازها نیست. اما این موضوع درباره بازی Car Mechanic Simulator Racing صدق نمی‌کند. زیراکه این بازی داستانی جذاب دارد که می‌تواند تا مدت‌ها همراه گیمرها باشد. داستان بازی اینطور روایت می‌شود که شما به عنوان مکانیکی جدید، به شهری تازه رفته‌اید و باید در این شهر کارگاه خودتان را بسازید. همه‌چیز به همین سادگی نیست و در طول گیم‌پلی بازی؛ شما مدام با چالش‌های بسیاری رو به رو خواهید شد که Car Mechanic Simulator Racing جذاب‌ و هیجان‌انگیزتر می‌کنند.

برای اجرای بازی موبایلی Car Mechanic Simulator Racing شما نیاز به دسترسی به اینترنت دارید

گیم‌پلی این بازی موبایلی به شدت جذاب است. اگر علاقه‌مند به دنیای ماشین‌ها باشید، بازی Car Mechanic Simulator Racing واقعا برایتان سرگرم‌کننده خواهد بود. هسته اصلی گیم‌پلی این بازی در ۲ فاز جریان دارد. اولین بخش بازی در جایی است که شما باید سفارشات مختلف را از دیگر NPC‌های بازی بگیرید و مشکلاتشان را حل کنید. البته باید توجه داشته باشید که نباید یکسری از سفارشات را قبول کنید، زیراکه این سفارش‌ها در قبال پولی که می‌گیرید، اصلا منطقی نیستند.

Car Mechanic Simulator Racing برای آن‌که دنیای بازی را جذاب‌تر کند، به سراغ یکسری از المان‌های ریسینگ نیز رفته است. شما می‌توانید بعد از اتمام هر تعمیر؛ تست درایو آن ماشین را نیز بگیرید تا در صورت بروز مشکل؛ بتوانید ایرادات باقی مانده را برطرف کنید. البته تمام سفارشات مربوط به قطعات مکانیکی خودروها نمی‌شود و برخی از اوقات، شما باید ایرادات بدنه ماشین‌ها را مانند آفتاب سوختگی؛ زنگ‌زدگی و صافکاری را انجام دهید.

مطلب پیشنهادی:بازی موبایلی SpongeBob Adventures؛ مزرعه‌داری به سبک باب اسفنجیبا جدیدترین آی‌پی موبایلی از دنیای باب اسفنجی آشنا شوید بازی موبایلی SpongeBob Adventures؛ مزرعه‌داری به سبک باب اسفنجی

همچنین شما می‌توانید با استفاده از منابعی که دارید، گاراژ خودتان را شخصی‌سازی کنید و ابرازهایتان را ارتقا دهید. با انجام این‌کار شما انعام بیشتری کسب خواهید کرد و ماشین‌های بهتری نیز به شما مراجعه می‌کنند. جزئیات در Car Mechanic Simulator Racing بسیار شگفت‌انگیز است و بدون شک اگر علاقه‌مند به دنیای ماشین‌ها باشید، بازی موبایلی Car Mechanic Simulator Racing یکی از بهترین گزینه‌هایی خواهد بود که شما می‌توانید روی پلتفرم موبایل تجربه‌اش کنید.

گرافیک و جلوه‌های بصری این بازی واقعا شگفت‌انگیز هستند. اگرچه شما با یک بازی مستقل موبایلی رو به رو هستید، اما ابدا نباید بازی Car Mechanic Simulator Racing را نادیده بگیرید. گرافیک بازی در حد و اندازه کنسول‌های نسل هشتمی است و خوشبختانه بازی تنطیمات و قابلیت‌های بسیاری را نیز در اختیارتان قرار می‌دهد تا گرافیک این بازی را متناسب با قدرت سخت‌افزاری موبایلتان؛ شخصی‌سازی کنید. موسیقی‌متن بازی نیز واقعا شاهکار است و همه‌چیز دست به دست هم داده تا Car Mechanic Simulator Racing یک بازی به شدت دوست داشتنی باشد.

پیشنهاد می‌شه!

اگر علاقه‌مند به دنیای ماشین‌های مسابقه‌ای هستید، Car Mechanic Simulator Racing یکی از بهترین بازی‌های شبیه‌ساز – ریسینگی خواهد بود که شما می‌توانید در این لیست به سراغش بروید. این بازی در سال ۲۰۲۳ منتشر شده و به سبب گرافیک و گیم‌پلی خوبی که دارد، یکی از بهترین‌های پلتفرم موبایل است.

با این بازی موبایلی تبدیل به مکانیکی حرفه‌ای شوید - ویجیاتو
Car Mechanic Simulator RacingCar Mechanic Simulator Racing
سازنده:PlayWay سبک:مسابقه‌ای ، شبیه‌ساز حجم:۷۴۸ مگابایت سیستم‌عامل:اندروید ، iOS

بیشتر بخوانید:

کپی شد https://vgto.ir/o2x
نظرات
3.9 16 امتیازها
امتیاز مطلب
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
0 دیدگاه
دیدگاه درون خطی
نمایش تمام نظرات
0
نظرت رو حتما بهمون بگو!x