ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری ایران

پرداخت الکترونیک سداد به حوزه یکپارچه‌سازی هوشمند قیمت‌ها وارد شد

سداد طی انعقاد تفاهم‌نامه‌ای با استارتاپ «یکتا ارتباط تعاملی پرتو نما»، تجهیز میادین میوه و تره‌بار به کارتخوان‌های اندرویدی را کلید زد.

شیدا ملکی
نوشته شده توسط شیدا ملکی | ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۶:۲۱

شرکت پرداخت الکترونیک سداد طی انعقاد تفاهم‌نامه‌ای با استارتاپ «یکتا ارتباط تعاملی پرتو نما»، تجهیز میادین میوه و تره‌بار به کارتخوان‌های اندرویدی را کلید زد. این همکاری مشترک باعث می‌شود که با امکان درج قیمت یکپارچه، مشکلات در حوزه قیمت‌گذاری کاهش پیدا کند.

به گزارش روابط‌عمومی پرداخت الکترونیک سداد، «محمدحسین کاشی»، مدیرعامل پرداخت الکترونیک سداد، درباره این همکاری گفت: «این شرکت به‌عنوان بازوی بانک ملی ایران، حضور فعال در پروژه‌ها و طرح‌های حاکمیتی را یکی از اولویت‌های خود می‌داند.»

کاشی با توضیح درباره دیگر فعالیت‌های سداد، گفت: «در راستای فعالیت سداد به‌عنوان بازوی بانک ملی ایران، به‌‌تازگی همکاری با شرکت پست را با هدف تأمین دستگاه‌های کارتخوان و درگاه پرداخت الکترونیکی آغاز کرده‌ایم.»

شرکت پرداخت الکترونیک سداد با حمایت از استارتاپ‌های فعال در حوزه برنامه‌نویسی، حضور درزمینه کمک به دولت در ساماندهی قیمت‌ها را آغاز کرده است.

این شرکت با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای با شرکت «یکتا ارتباط تعاملی پرتو نما» که استارتاپی فعال در حوزه برنامه‌نویسی است، تجهیز میادین میوه و تره‌بار به کارتخوان‌های اندرویدی با امکان درج قیمت یکپارچه را آغاز کرده.

با اجرای این تفاهم‌نامه، قیمت اقلام عرضه‌شده در دستگاه‌های کارتخوان اندرویدی نصب‌شده در غرفه‌های میادین میوه و تره‌بار به‌صورت یکپارچه تعیین می‌شود و امکان نظارت بر قیمت‌ها بیش‌از‌پیش فراهم خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی